Opony

Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

Opony

Postprzez saszelqq » 11 sty 2013, o 12:12

Mam okazję kupić 2 oponki na nowe aluski, a dokładniej barum bravuris 2 195/45R16 80V z 2008 roku, po 100zł za sztukę, bieżnika 6-7mm, czy warto? Jak się sprawują na drodze? Szybko się zużywają? Kilka fotek dostałem: https://plus.google.com/photos/10285122 ... banner=pwa
Avatar użytkownika
saszelqq
Members
 
Posty: 2458
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 00:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1981
Silnik: 1.1 GG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Opony

 

Postprzez hellaflush » 11 sty 2013, o 12:35

Ja bym brał :-P
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez Opik » 11 sty 2013, o 16:20

opony sa co najwyzej przecietne, glosne, slabo sie trzymaja, zuzywaja sie szybko... ale za ta cene w takim stanie chyba warto ;-)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez AdiK__ » 11 sty 2013, o 16:27

Ja z kolei słyszałem dobre opinie na temat barumek ale sam nie użytkowałem także więcej się nie wypowiem :) cena jak i stan dobry :D
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez saszelqq » 11 sty 2013, o 19:48

Ja akurat jeździłem sezon na Barumach na poprzednich felach 14" i było przyjemnie, więc chyba wezmę ;-)
A jeszcze jedno, na tył szukać takiego samego rozmiaru? Jak coś, to wszystkie felgi mają po 7j.
Avatar użytkownika
saszelqq
Members
 
Posty: 2458
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 00:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1981
Silnik: 1.1 GG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 11 sty 2013, o 21:49

takiego samego
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez saszelqq » 11 sty 2013, o 23:05

Opik napisał(a):takiego samego

Thanks :]
Avatar użytkownika
saszelqq
Members
 
Posty: 2458
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 00:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1981
Silnik: 1.1 GG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez bioly21 » 12 sty 2013, o 00:31

ja bym nie bral, mialem nowe zalozone w tamtym sezonie i pod koniec sezonu po 80tys nadawaly sie na smietnik , 100zl za sztuke 5 letnich opon to troche duzo mowie oczywiscie o barum , opona najtansza a co za tym idzie najgorsza, wolal bym poszukac czegos innego
Avatar użytkownika
bioly21
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 15:22
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Postprzez saszelqq » 12 sty 2013, o 00:57

bioly21 napisał(a):ja bym nie bral, mialem nowe zalozone w tamtym sezonie i pod koniec sezonu po 80tys nadawaly sie na smietnik , 100zl za sztuke 5 letnich opon to troche duzo mowie oczywiscie o barum , opona najtansza a co za tym idzie najgorsza, wolal bym poszukac czegos innego

To ja, patrząc po zdjęciach licznika w moim temacie, przejechałem od marca tamtego roku 4k km, więc raczej starczą mi na długo :lol: Aż się sam dziwię, że tylko tyle jeżdżę :-D
Widzę opinie podzielone, ale taniej w takim stanie nikt nie ogłasza :P Jeszcze zastanawiam się nad Toyo Proxes T1R 195/40 komplet 4 sztuki za 400zł, czyli wychodzi cenowo tak samo, a stan 2x4,5mm i 2x6,5mm. Podobno jedne z lepszych opon, ale czy bardziej się opłaca?
Avatar użytkownika
saszelqq
Members
 
Posty: 2458
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 00:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1981
Silnik: 1.1 GG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 12 sty 2013, o 10:52

to mimo slabych dwoch sztuk (4,5mm) wolalbym Toyo zdecydowanie. Obstawiam ze nawet te zuzyte beda sie lepiej zachowywaly od barumow ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez saszelqq » 12 sty 2013, o 17:53

4,5 to chyba nie jest tak mało :P A lepsze zakłada się na przód, czy tył?
Avatar użytkownika
saszelqq
Members
 
Posty: 2458
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 00:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1981
Silnik: 1.1 GG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 12 sty 2013, o 20:16

Generalnie madre glowy wymyslily zeby lepsze (w tym zimowki, gdy mamy tylko dwie) zakladac na tyl, bo lepiej jak samochod wyjedzie z zakretu przodem i nim uderzy (duza powierzchnia, strefy zgniotu) niz bokiem (mniejsza powierzchnia zgniatania, gorsze przeciazenia, pasy gorzej trzymaja cialo). Lepiej tez jak przod wyjedzie z zakretu i zsuniemy sie do rowu, niz wbijemy do niego bokiem i przedachujemy. A podsterownosc ma uzmyslowic ze jedziemy za szybko i warto zdjac noge z gazu. I to sie tyczy 90% kierowcow.
Osoby ktore sa "swiadomymi kierowcami" (nie mowie o mistrzach prostych ktorzy maja podniete ze potrafia wcisnac gaz w 200 konnych furach, tylko osoby ktore nawet 50 konnym samochodem braly udzial w kjsach, amatorskich rajdach, czasowkach po torze itd) powinny zakladac lepsze opony na przod (lepsze osiagi, trakcja)
O ile powyzszy tekst tyczy sie raczej lepszych opon w trudnych warunkach (snieg, oblodzenie, szuter), to na lato polecam lepsze opony na przod
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

cron