będzie przycierać, lekko podklepiesz ranty i będzie lepiej
Moje mk3 “go to work, send your kids to school follow fashion, act normal walk on the pavements, watch T.V. save for your old age, obey the law Repeat after me: I am free”
Na to opona 195/45 zaklepiesz rant i ustawisz gwint na beton czyli najlepiej na odboju posadź i nie powinno trzeć chyba że będziesz jechał w komplecie to wtedy przytrze czasem...
Nie sztuką jest trzeć dokładką po asfalcie, sztuką jest to robić wahaczem
Dołączam się do tematu: kit 40/40, 16" 9j z przodu z oponą 215/40 albo 195/45 jakie może być największe ET tak żeby najmocniej schować koło i żeby nie dotykało amorka? hmmm... a jak z tyłu?
Procent napisał(a):Robertuss, z przodu 9"?? Będzie ciężko. Ranty to już napewno odpadają.
Sam się zastanawiam czy to dobry pomysł Ranty mam z tyłu zaklepane no i z przodu też bym je zaklepał.
Ciekawi mnie jak się z tymi 9" na przodzie jeździ. Mam na oku właśnie 4 x 9" i wszystkie mają ET50, więc jaki dać dystans z przodu żeby było jak najmocniej schowane a żeby nie tarło o amortyzator