pilne !! 16" 9J

Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

pilne !! 16" 9J

Postprzez rob90son » 18 wrz 2010, o 11:28

siemka mam pytanie czy nie bedzie problemy w mk3 z felga 16" 9J et30 , zawieszenie mam gwint,
Avatar użytkownika
rob90son
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 29 paź 2008, o 21:27
Lokalizacja: Bochnia/Kraków

pilne !! 16" 9J

 

Postprzez Legionista » 18 wrz 2010, o 13:12

rob90son, gwint beton ? nadkola do cięcia/zaklepania
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez e2 » 18 wrz 2010, o 13:14

będzie przycierać, lekko podklepiesz ranty i będzie lepiej
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez wydym1 » 18 wrz 2010, o 13:16

Na to opona 195/45 zaklepiesz rant i ustawisz gwint na beton czyli najlepiej na odboju posadź i nie powinno trzeć chyba że będziesz jechał w komplecie to wtedy przytrze czasem...
Nie sztuką jest trzeć dokładką po asfalcie, sztuką jest to robić wahaczem :P
Avatar użytkownika
wydym1
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 10 maja 2010, o 18:49
Lokalizacja: Mazowsze

Postprzez rob90son » 19 wrz 2010, o 07:54

a na przodzie bedzie ok.......?? tyl tak zrobie bo i tak teraz odstawiam auto do lakiernika i myslalem o zaklepaniu tego rantu z tylu :-)
Avatar użytkownika
rob90son
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 29 paź 2008, o 21:27
Lokalizacja: Bochnia/Kraków

Postprzez Legionista » 19 wrz 2010, o 10:22

rob90son, randy z przodu i z tyłu do cięcia/zaklepania
z przody przy skręcie może trzeć - wszystko zależy jak go posadzisz nisko
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez Robertuss » 22 gru 2010, o 21:02

Dołączam się do tematu: kit 40/40, 16" 9j z przodu z oponą 215/40 albo 195/45 jakie może być największe ET tak żeby najmocniej schować koło i żeby nie dotykało amorka? hmmm... a jak z tyłu?
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Procent » 24 gru 2010, o 15:20

Robertuss, z przodu 9"?? Będzie ciężko. Ranty to już napewno odpadają.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Robertuss » 24 gru 2010, o 16:02

Procent napisał(a):Robertuss, z przodu 9"?? Będzie ciężko. Ranty to już napewno odpadają.

Sam się zastanawiam czy to dobry pomysł ;-) Ranty mam z tyłu zaklepane no i z przodu też bym je zaklepał.
Ciekawi mnie jak się z tymi 9" na przodzie jeździ. Mam na oku właśnie 4 x 9" i wszystkie mają ET50, więc jaki dać dystans z przodu żeby było jak najmocniej schowane a żeby nie tarło o amortyzator ;-)
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Procent » 24 gru 2010, o 22:15

Na przód dałbym 7,5". Wtedy byłoby si. Dystans do tego zestawu to min.20mm
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron