Polerka alufelg

Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

Postprzez Procent » 22 wrz 2009, o 19:42

Ale to nie tyczy się do tych felg które mam obecnie na aucie. W obecnych nie ma rantu. Kupiłem inne i o te mi chodzi
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez barteKKK03 » 23 wrz 2009, o 20:47

Jakby ktoś chciał to u mnie polerka rantów 200zł/komplet :-P

Obrazek
barteKKK03
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 3 sie 2009, o 21:23
Lokalizacja: WZY

Postprzez prezesik » 29 mar 2011, o 05:46

Koledzy mały odkop :)

Jak się mają wypolerowane ranty i ich lakierowanie?

Pytam, bo poprzedniego lata już miałem dość czyszczenia rantów co tydzień z wżerków od klocków hamulcowych itp. innych baboli.

Obecnie wszystkie felgi przygotowuję do malowania.

Zakupiłem srebrną bazę o grubej granulacji ziarna.

Pierw środek felg przejechałem papierkiem 600, aby zmatowić pod bazę, a rant zacząłem od papieru 1500, potem pojadę 2000, 2500 i 3000.

Teraz pytanie:
Jeżeli przejadę ranty pastą do polerowania metali (taką z allegro), ranty potem odtłuszczę z wosku, który jest zawarty w paście to klar będzie się tego trzymał?
Czy zakończyć pracę na papierze 3000 i tak pozostawić, aby nie tłuścić rantów?
Poprostu ranty chciałem zabezpieczyć klarem, tylko nie chcę za 2 miechy dawać znów do kolegi lakiernika w celu ponownego malowania.

Kolega jest lakiernikiem od 10 lat i wg mnie zrobi to dobrze, ale czy klar na rantach nie będzie się łuszczył?

Podpowiedzcie proszę jak działać dalej.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Daniel1886 » 9 sty 2012, o 17:30

prezesik25 napisał(a):Koledzy mały odkop :)

Jak się mają wypolerowane ranty i ich lakierowanie?

Pytam, bo poprzedniego lata już miałem dość czyszczenia rantów co tydzień z wżerków od klocków hamulcowych itp. innych baboli.
......


do alu w kazdej postaci czy to polerowane czy nie, klocki i tarcze firmy ATE lub TEXTAR

jedne i frugie to jedna fabryka Ate troche tańsze, a textar uzywa sie do pierwszego montażu.

troche kasy wydać raz i problem pylenia znika.
ps. wyzsza cena nie oznacza że klocki sie nie zużywają, ale efekt najlepsze hamulce jakie mogą być,
textary wytrzymują do 60tysi(zalezy od kierowcy oczywiscie)
:roll:
Daniel1886
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 3 mar 2011, o 15:02
Lokalizacja: wejherowo

Postprzez Procent » 10 sty 2012, o 01:27

Ja mam zestaw Hart Sport i też słabo pylą :-/ także firma tu nie ma nic do tego
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pawel1990 » 10 sty 2012, o 03:17

A po mojemu to jak polakierujesz polerowany element to juz nie bedzie świecił jak psu jajca, moim zdaniem pomysł słaby, chyba że nie chce Ci sie raz na jakiś czas przelecieć szmatką z pastą polerki :-P
-----------------------------------------------------------
Byłe MK3 1.8 GT --> moj-golf/moje-gt-t21191.html

Byłe MK3 VR6 --> moj-golf/zwykle-mk3-vr6-by-pawel1990-t34070.html

Byłe MK3 GTI --> moj-golf/zielone-gti-t54087.html

Obecny B5 kombi --> inne-samochody-z-rodziny-vag/b5-variant-by-pawel1990-t64298.html
Avatar użytkownika
pawel1990
Members
 
Posty: 1007
Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 08:41
Lokalizacja: Sędziszów

Postprzez sitek699 » 10 sty 2012, o 11:06

polakierowana polerka nie odda takiego efektu jaki powinien byc ja mialem same ranty w poprzednim mkIII w polerce i zaopatrzony bylem tylko w paste automax i szmatke i to wszystko teraz mam rh cup 2 sztuki sam rant i tez woze ze soba ten zestw + plyn to mycia alufelg i daje rade
Wódka 25zł; Kieliszki 5zł ;spojrzenie matki gdy wracasz do domu nad ranem--bezcenne
moj-golf/bordowy-metalic-by-sitos-banditos-t23878.html
Avatar użytkownika
sitek699
Members
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 13 maja 2008, o 19:06
Lokalizacja: ...WPN...

Postprzez rastamaniek » 10 sty 2012, o 17:48

Daniel1886 napisał(a):
prezesik25 napisał(a):Koledzy mały odkop :)

Jak się mają wypolerowane ranty i ich lakierowanie?

Pytam, bo poprzedniego lata już miałem dość czyszczenia rantów co tydzień z wżerków od klocków hamulcowych itp. innych baboli.
......


do alu w kazdej postaci czy to polerowane czy nie, klocki i tarcze firmy ATE lub TEXTAR

jedne i frugie to jedna fabryka Ate troche tańsze, a textar uzywa sie do pierwszego montażu.

troche kasy wydać raz i problem pylenia znika.
ps. wyzsza cena nie oznacza że klocki sie nie zużywają, ale efekt najlepsze hamulce jakie mogą być,
textary wytrzymują do 60tysi(zalezy od kierowcy oczywiscie)
:roll:




nie zgodzę się, kupiłem ATE i strasznie pylą, biała fela plus polerowany rant i po tygodniu całe czarne, z czasem oczywiście to znika ale pierwsze 1000km porażka

ATE germany a nie jakieś italy gdzie robią masówkę, podobnież ATE to tylko technologia a produkcja to już na prawdę w dziwnych krajach się robi..
rastamaniek
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 19 lut 2011, o 23:50
Lokalizacja: Wyszków Mazowieckie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości