TOMMy napisał(a):Koło ma wejść na piastę i na niej ma się opierać, inaczej całe przeciążenia pójdą na szpilki i mogą nie wytrzymać. Użyj trochę wyobraźni!
To to wiem Panie kolego, ale nie chodziło mi o to, że zrobię otwór centrujący o średnicy 1cm większej od piasty bo wiadomo, że tak nie może być. Dowiedziałem się, że średnica otworu centrującego powinna być nie większa jak 0.2cm od średnicy piasty. W Golfach 3 oryginalnie jest to średnica 5,71cm więc max może być 5.9cm aby tak jak mówisz koło opierało się na piaście a nie na szpilkach (widziałem już jak kolesiowi koło odleciało bo przeciążenie na szpilki było za duże).
[ Dodano: 2011-07-21, 14:14 ]
Btw. byłem dziś u tokarza i mi powiedział że nie zrobi mi tego bo jak się okazało piasta jest w kształcie stożka (bliżej klocka ma średnicę 5,8cm a na początku 5,7cm) Powiedział, że jakby piasta miała równą średnicę na całej długości to by to zrobił ale w tym wypadku to nie / Tak zawsze z nimi jest?
I teraz nie wiem co zrobić skoro tokarz tego nie zrobi....