pytanie o SWAP z 5x100 na 4x100

    • meble ze skory
    • Fabryka mebli w Poznaniu zapraszamy na stronę Sklepzakpol.pl Tel +48 61 650 77 00
      sklepzakpol.pl
Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

Re: pytanie o SWAP z 5x100 na 4x100

Postprzez killah » 23 paź 2013, o 17:54

speckom napisał(a):witam .
chce wymienić w gti z 5x100 na 4x100

mam ku temu klika powodów :

ma zime czy lato mam kilka nascie kół 4x100 w tym 2 pary 15-stek ori VW razem z oponami w bdb stanie

do gti mam tylko 1 komplet alusów .

czy potrzeba wymieniać wachacze i zwrotnice ze zwykłego golfa mk3 ? czy tylko tarcze, zwrotnice z abs i bedzie reszta pasować typu wachacze ,drążki kierownicze ? przeguby ?

sworzeń na pewno nie bedzie pasować bo jest pochylony to wiem i w razie czego mam nowe sworzenie od normalnego mk3.

z tyłu to wiem ,że od g60 tylne tarcze by mi pasowały i wtedy bede mial 4x100 ,ale najbardziej mnie przód interesuje.

może dla nie których to bedzie chore takie posuniecie ale ja wole 4x100.

wszystkie graty typu tarcze na 4x100 klocki zaciski wszystko mam oprucz zwrtotnic z abs. i tylnich tarcz tez nie mam 4x100 ale to sie to kupi.


Koelgo coś Ci dzwoni ale jeszcze nie wiesz w którym kościele. Polecam przeczytać ten temat:

http://www.golf3.pl/topics14/swap-z-4x1 ... t27539.htm

Wiadomo że Ciebie interesuje odwrotna zamiana ale dowiesz się tutaj wszystkiego. Wystarczy że doczytasz do końca tematu i zobaczysz co można zrobić by było 4x100. Ciebie musi interesować swap na hamulce GT bo zaciski i jarzma zostaną Twoje.

Jak już przeczytasz to zadawaj dalsze pytania. :)

///

Jak coś to ja jestem na etapie zmiany na 5x100 ale to dopiero na wiosnę więc mogę Ci odp sprzedać trochę gratów jeśli potrzebujesz. Akurat mam zawiechę GT 4x100 :)
killah
 

Re: pytanie o SWAP z 5x100 na 4x100

 

Postprzez killah » 23 paź 2013, o 18:52

speckom napisał(a):no wiec z tego co tam pisze potrzebuje zwrotnic przód z wersji gt 4x100 i z ABS ( bo zwykle mam z GTD ) i zewn przegubów ,wszystko inne zostaje ,tzn jarzma i zaciski powinny pasować z gti na tarcze z gt ? a co ze sworzniem ? ,bo w gt sworzeń jest normalnie skierowany( standard)
dobra by była wiadomośc gdybym nie musiał wachaczy całych wymieniać bo w tych mam nowe tuleje LM.

tarcz z gt nie mam ,mam ale z GTD nie wiem czy takie same były ? to ze nie beda wentylowane mi nie przeszkadza.moga być zwykle


Niestety kolego wahacze oraz sworznie też do wymiany. Zaciski i jarzma zostaną. Tarcze daj sobie 280mm od g60 tylko wtedy 15'' felga minimum.

W ogóle kolega z Kutna z teog co widzę. Dziwne że się nie znamy... zapraszam do VAG Kutno na facebook :)
killah
 

Postprzez killah » 23 paź 2013, o 19:15

speckom napisał(a):tylko własnie chodzi o to ,że chce żeby felgi 14-stki były najmniej bo tyck kół mam 16 sztuk z oponami zimowymi ,letnimi od wyboru do koloru .15-stki tez mam ale tylko na lato ORi vw aluski.

tarcze moga być nawet zwykłe ,do mojej jazdy wystarczy zreszta to nie ma nie wiadomo ile mocy tylko niby te 115km ,kolega ma golf II po swapie na 1.9tdi 125km po chipie i standard hamulce mu starczają. tez mógłbym założyć wszystko z tego gtd bo mam ale chce żeby był też abs bo jak jest to niech sobie bedzie dalej ten abs, do tego mi działa .jak by nie działał to bym sie nie zastanawiał tylko od razu przekladał to co mam.


Nie rozumiem problemu abs jaki masz niestety. Zwrotnice GT które będziesz musiał wstawić będą miały miejsce na czujnik absu. Tylne tarcze zmieniając też przekładasz koronkę.

W sobote nieboszczykową robimy spota to Ci mogę na żywo wytłumaczyć.
killah
 

Postprzez pablomed » 23 paź 2013, o 19:19

pod 14 tki musisz się przenieść w dół na cześci z wersji GT czyli tarcze 256x22, piaste trzeba zmienić na 4-otworową też zwrotnice ze sworzeniami zaciski. Wahacz zostaje. Nie robiłmym sobie takiego kłopotu bo nie zużyjesz tych opon co ci leżą, prędzej zgniją. Lepiej sprzedać wymienić.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez killah » 23 paź 2013, o 19:21

pablomed napisał(a):pod 14 tki musisz się przenieść w dół na cześci z wersji GT czyli tarcze 256x22, piaste trzeba zmienić na 4-otworową też zwrotnice ze sworzeniami zaciski. Wahacz zostaje. Nie robiłmym sobie takiego kłopotu bo nie zużyjesz tych opon co ci leżą, prędzej zgniją. Lepiej sprzedać wymienić.


wahacze od wersji gt oraz GTI są inne.
killah
 

Postprzez killah » 23 paź 2013, o 19:43

No sobota 2giego listopada. Aktualnie nic nie mam ale wiosną będę miał zwrotnice, wahacze, przeguby, tacze jeśli chodzi o prżód a o tył to tarcze zaciski jarzma i czopy. Ale podkreślam że dopiero wiosną.

Koronka abs z tyłu to tylko przekładasz z jednej tarczy do drugiej a z przodu musisz mieć piasty z koronkami bo występują także piasty 4x100 bez abs.

Jeśli chodzi o mnie to masz zestaw który jeszcze pojeździ bo i łożyska ok są i w ogóle.
killah
 

Postprzez PiJey88 » 23 paź 2013, o 20:55

jak chcesz to mam wszystko co ci potrzebne ze swojego golfa, ja przekładałem w drugą stronę na 5x100, całość oddam za nieduże pieniądze, bo i tak miałem to wywalić na złom :ok: mam całe zwrotnice, półośki z przegubami, wahacze, stabilizator, pisaty itd, nie mam tylko tarcz i zacisków, ale zaciski pasują z 5x100 (z układu Lucasa czyli 280mm)
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez killah » 23 paź 2013, o 21:34

speckom napisał(a):ale to wtedy 14 wejda ? jedynie mniejsze tarcze beda potrzebne tak ?


Tak, tak tak tak tak. Pj ma taki sam zestaw jak ja.
killah
 


- - - https://polslodkie-wino.pl



Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości