chomik napisał(a):Opik ... jak już zauważylem w niejednym poście .... Glebie mówisz nie ..... po to jest gwint żeby kręcić nim w dół
tak, dokładnie tak, idealnie zauważyłeś. Dlatego sukcesywnie odkładam sobie w świnkę kasę na gwint
chomik napisał(a):a czy dam dodatkowy odbój i praca tłoczyska skróci sie o wartość dodatkowego odboju ... lepiej żeby dobiło o dodatkowy odbój niż o opone/rant
chcesz mieć szerokie koła to przygotuj pod to odpowiednio błotniki a nie amor zamiast pracować to nap...la po gumie. To może w ogóle zamiast amorka w środek sprężyny twardą gumę wpakować - to miałem na myśli
chomik napisał(a):wystającym rantom mowisz nie
nie, nie mówię wystającym rantom "nie". Mówię że mi się to nie podoba i nie chcę żeby jechał przede mną {cenzura} z 3cm wystającego koła który będzie mi rzygał syfem z drogi na samochód, a w gorszej opcji kamykami. Jak spełnią te warunki to niech jeżdżą nawet na 11" z tyłu w Golfie, co mnie to
chomik napisał(a):które stosuję 99% sceny VW w Polsce która lata po większych zlotach
to że "każdy" tak ma, to raczej średnia zachęta do indywidualizacji swojego samochodu Właśnie przez takie "gotowe sposoby" na zlotach zaczynam popadać w schizofrenię, bo przed chwilą widziałem identyczny samochód 100 metrów dalej. I jeszcze jeden. I jeszcze.