Rh Cup 16 + kit kilka pytań

Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

Postprzez Opik » 7 lis 2012, o 18:57

chomik napisał(a):Opik ... jak już zauważylem w niejednym poście .... Glebie mówisz nie ..... po to jest gwint żeby kręcić nim w dół


tak, dokładnie tak, idealnie zauważyłeś. Dlatego sukcesywnie odkładam sobie w świnkę kasę na gwint :ok:

chomik napisał(a):a czy dam dodatkowy odbój i praca tłoczyska skróci sie o wartość dodatkowego odboju ... lepiej żeby dobiło o dodatkowy odbój niż o opone/rant ;)


chcesz mieć szerokie koła to przygotuj pod to odpowiednio błotniki a nie amor zamiast pracować to nap...la po gumie. To może w ogóle zamiast amorka w środek sprężyny twardą gumę wpakować ;) - to miałem na myśli

chomik napisał(a):wystającym rantom mowisz nie


nie, nie mówię wystającym rantom "nie". Mówię że mi się to nie podoba i nie chcę żeby jechał przede mną {cenzura} z 3cm wystającego koła który będzie mi rzygał syfem z drogi na samochód, a w gorszej opcji kamykami. Jak spełnią te warunki to niech jeżdżą nawet na 11" z tyłu w Golfie, co mnie to ;)

chomik napisał(a):które stosuję 99% sceny VW w Polsce która lata po większych zlotach


to że "każdy" tak ma, to raczej średnia zachęta do indywidualizacji swojego samochodu ;) Właśnie przez takie "gotowe sposoby" na zlotach zaczynam popadać w schizofrenię, bo przed chwilą widziałem identyczny samochód 100 metrów dalej. I jeszcze jeden. I jeszcze.
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez chomik » 7 lis 2012, o 19:13

Opik napisał(a):
chomik napisał(a):Opik ... jak już zauważylem w niejednym poście .... Glebie mówisz nie ..... po to jest gwint żeby kręcić nim w dół


tak, dokładnie tak, idealnie zauważyłeś. Dlatego sukcesywnie odkładam sobie w świnkę kasę na gwint :ok:

chomik napisał(a):a czy dam dodatkowy odbój i praca tłoczyska skróci sie o wartość dodatkowego odboju ... lepiej żeby dobiło o dodatkowy odbój niż o opone/rant ;)


chcesz mieć szerokie koła to przygotuj pod to odpowiednio błotniki a nie amor zamiast pracować to nap...la po gumie. To może w ogóle zamiast amorka w środek sprężyny twardą gumę wpakować ;) - to miałem na myśli

chomik napisał(a):wystającym rantom mowisz nie


nie, nie mówię wystającym rantom "nie". Mówię że mi się to nie podoba i nie chcę żeby jechał przede mną {cenzura} z 3cm wystającego koła który będzie mi rzygał syfem z drogi na samochód, a w gorszej opcji kamykami. Jak spełnią te warunki to niech jeżdżą nawet na 11" z tyłu w Golfie, co mnie to ;)

chomik napisał(a):które stosuję 99% sceny VW w Polsce która lata po większych zlotach


to że "każdy" tak ma, to raczej średnia zachęta do indywidualizacji swojego samochodu ;) Właśnie przez takie "gotowe sposoby" na zlotach zaczynam popadać w schizofrenię, bo przed chwilą widziałem identyczny samochód 100 metrów dalej. I jeszcze jeden. I jeszcze.

Jeżeli jeżdżąc na zloty widzisz wszystkie auta takie same to chyba jeździmy na różne zloty .... Każde auto ma swój styl , jeden hawaii , german , US , New Wave, tiki , rost ,itd .. jeden ma felgi takie ... drugi ma rotory w kolor ... trzeci siedzi na poduszkach i ma taki negatyw , ze bieżnik opony jest 1/2 na drodze ..... Jedyne co łączy wszystkie style to jak najlepsze spasowanie koła i gleba ..... Jeżeli wszystko ci przeszkadza to trzeba jeździć seryjnymi autami i tyle ;) jak widzę auto które szura brzuchem po ziemi ,lakier wygląda jak by wyjechał prosto z fabryki , ranty wystają 3 cm poza obrys a korek za nim na przejeździe kolejowym jest na co najmniej 10 autek .... ... co robie ? wyprzedzam i pokazuje :ok: :ok: <szacun> i jade dalej :)
Połączyła nas pasja ..... każdy ma swoją wizję na auto idealne ... dla jednego jest to seria golfa jak wyjechał z fabryki a dla drugiego szurający wahaczami szczur a dla trzeciego poduszkowiec na Rsach z mega naciągiem
Bless ya! Do zobaczyska na zlotach ;]
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 7 lis 2012, o 19:37

chomik, no właśnie, tylko szkoda że niektóre samochody na zlotach poznasz tylko po rejestracji albo kolorze rotorów, bo reszta jest identyczna ;)
Są perełki które się wyróżniają, ale jak mam 10 samochodów przed sobą i nie za bardzo wiadomo który jest czyj, tak że właściciele się muszą chwilę zastanowić nawet to coś jest nie tak ;)

Każdy lubi co innego po prostu i tyle, pozdro ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 14 gości

cron