Ruchy lewo prawo kierownicy po zmianie opon

Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

Ruchy lewo prawo kierownicy po zmianie opon

Postprzez Catmeowing » 14 maja 2015, o 19:37

Hej

Po zmianie opon z zimowych na letnie, mam minimalne ruchy kierownica lewo/prawo

takie im szybciej tym częściej, minimalne szybkie lewo prawo, po 2 mm moze na strone

U wulkanizatora stwierdzono ze opony dobrze wywazone i ze to wachacz

ALe na zimowkach nie bylo tego wiec nie sadze zeby to bylo to

Znajomy mechanik mi powiedzial, ze zaznacza sie opony ktora lewa prawa

i tyl przod, bo inaczej moze byc wlasnie tak.

Powiedzial,ze mial taki przypadek i po kupieniu nowych opon problem zniknal.

Jak to jest, czy faktycznie jak kupie opony to moze zalatwic sprawe?

Czy moge kupic bieznikowane? na allegro 200pln z wysylka....

Dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam
Avatar użytkownika
Catmeowing
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 30 kwi 2014, o 08:56
Lokalizacja: Bytom

Ruchy lewo prawo kierownicy po zmianie opon

 

Postprzez GolfiarzJR » 14 maja 2015, o 19:41

Catmeowing, Jedź ustaw zbieżność , sprawdź czy nie masz cos z tarczami z przodu , sprawdź czy nie masz coś z oponami , nie wiem jak masz opony rotacyjne to zobacz czy masz dobrze , obstawiam że masz coś nie tak z oponami jedź do innego wulkanizatora i sprawdź :)
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Catmeowing » 14 maja 2015, o 19:51

czyli zanim kupie opony to sprawdzic u innego wulkanizatora ok....
Avatar użytkownika
Catmeowing
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 30 kwi 2014, o 08:56
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Thorsten » 14 maja 2015, o 19:53

Catmeowing napisał(a):Znajomy mechanik mi powiedzial, ze zaznacza sie opony ktora lewa prawa

i tyl przod, bo inaczej moze byc wlasnie tak.


to bardzo ważne. Gdy zmieniasz opony i masz zamiar je wykorzystać to oznacz nawet kredą po której stronie chodziły.

Catmeowing napisał(a):Czy moge kupic bieznikowane? na allegro 200pln z wysylka....


spotkałem się z opiniami na ich temat że szit i że nie zakładać na oś ciągnącą...
Do vectry kupiłem 4 za sumę 400zł. Jedyne co różni ją od normalnej to niższa wytrzymałość na prędkość- zamiast 190 km/h wytrzymają 160. Są twardsze przez to mogą być głośniejsze na asfalcie. Ale nic bardziej mylnego, pracują nie wcale głośniej a co do prędkości to bez przesady nawet na deutsch autobahn nie lata się te 160 :D parę godzin jazdy po 140 na cyferblacie i nic złego się nie dzieje.

Co do tarcz to jedź autem i złap delikatnie kierownicę i wciśnij hamulec jak bicie nagle się wzmocni to masz zwichrowane tarcze.
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Catmeowing » 14 maja 2015, o 19:56

sprawdzalem hamowanie, tarcze sa ok.... czyli to beda opony tak na 80%
Avatar użytkownika
Catmeowing
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 30 kwi 2014, o 08:56
Lokalizacja: Bytom

Postprzez GolfiarzJR » 14 maja 2015, o 20:04

Catmeowing, Warto pojechać do innego wulkanizatora i niech Ci zobaczy czy masz opony dobre czy coś nie pękło albo itd , moze źle wyważone a tamten mysli że dobrze :P albo krzywe
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Thorsten » 14 maja 2015, o 20:08

GolfiarzJR, jak lekko są krzywe to wyciągnie odważnikami a jak masakra to nie wyważy jej ni hu hu. Jak mówi kolega jedź do wulkanizatora niech sprawdzi jeszcze raz a potem w kolejce są elementy zawieszenia.
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez GolfiarzJR » 14 maja 2015, o 20:11

Thorsten, Dokładnie , pierwsze co to wyważenie kół musi się odbyć ale to nie u jednego wulkanizatora , ja zawsze do kilku jadę żeby miec pewność :) , potem zawieszenie bo nic innego nie może to być , skoro tarcze nie biją a koła sa dobrze wyważone i proste skoro wulkanizator tak mówi i oczywiscie sa dobrze założone to zostają gałki , łożyska blabla bla
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Catmeowing » 21 maja 2015, o 22:00

wiec pojechalem do 2 wulkanizatora, on od razu mi pokazal ze opony sa krzywe i po kupieniu 2 uzywanych za cene 120 problem zniknal :)
Avatar użytkownika
Catmeowing
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 30 kwi 2014, o 08:56
Lokalizacja: Bytom

Postprzez GolfiarzJR » 21 maja 2015, o 22:12

Catmeowing, Bingo tak jak pisaliśmy :) w takim razie życzę bezproblemowej jazdy :)
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Catmeowing » 21 maja 2015, o 22:19

a dziekuje :) tylko korek paliwa sie zacial.....ale o tym w innym poscie napisalem hehe
Avatar użytkownika
Catmeowing
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 30 kwi 2014, o 08:56
Lokalizacja: Bytom


- - -



Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości