Śruby antykradzieżowe

Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

Śruby antykradzieżowe

Postprzez czaro » 9 maja 2011, o 11:43

Powitać.
Mam taki problem.
W sobotę chciałem opuścić golfa w dół. Wszystko fajnie: lewa strona opuszczona, ja do prawej a tu zonk. Klucz do antykradzieżówek przeskakuje i nie idzie odkręcić koła. Problem jest taki, że śruby firmy Farad typ Sicustar tak więc nie do odkręcenia bez klucza. Dostępność klucza, jak dowiadywałem się u sprzedawców, jest taka, że trzeba czekać około miesiąca na ściągnięcie klucza z Włoch od producenta, bądź jak inny sprzedawca mi powiedział- jest w stanie w przeciągu tygodnia ale kosz ponad 300 zł.
Co zrobić teraz?? Miał może ktoś śruby tej firmy i podobny problem??
Z góry dziękuję za rady.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Śruby antykradzieżowe

 

Postprzez RAQnio_V » 9 maja 2011, o 18:51

jeśli to jest taka z tą okrągłą gwiazdą to dospawaj nakrętkę i odkręć. Potem wyrzuć te śruby do kosza.

Proponuje takie rozwiązanie:
http://allegro.pl/sruby-kol-antykradzie ... 72842.html
http://allegro.pl/sruby-kol-antykradzie ... 72409.html

tutaj nie ma możliwości zniszczenia klucza, a w tych co masz wystarczy, że Ci klucz przeskoczy i możesz go wyrzucić ;)
Wąsko i wysoko... Na przekór stereotypom :D
Avatar użytkownika
RAQnio_V
Badacz tematu
 
Posty: 381
Dołączył(a): 23 kwi 2011, o 06:22
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez kamilus_1990 » 9 maja 2011, o 19:25

Pierwsza propozycja jest dobra, spotkalem sie z tym ostatnio i po kilku sezonach nie było widać oznak zużycia na śrubie jaki i tej wkładce.Druga zresztą to samo.Ostatnio miałem taki podobny przypadek w Peugeocie.Ponad 300 zł sama ta smieszna koncowka, wyszło na to że trzeba było rozwiercić śrubę :-)
Życie jest za krótkie żeby jeździć litrowym Polo...
kamilus_1990
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 23:33
Lokalizacja: Potok

Postprzez czaro » 9 maja 2011, o 22:33

Tylko żeby ich odkręcenie było takie łatwe.
Są dwa problemy: na śrubie jest tuleja która się kręci na śrubie, więc do niej nic nie da przyspawanie- ale to można by jeszcze rozwiązać spawając najpierw samą tuleje do reszty śruby i dopiero potem do tego jakąś nakrętkę.
Ale drugi problem jest taki, że śruby chowają się dość głęboko w felgę i wątpię aby w przestrzeni paru dosłownie milimetrów po bokach udało się komukolwiek przyspawać tam nakrętkę- nie uszkadzając oczywiście felgi.
Napisałem bezpośrednio do producenta. Nie wiem skąd i w jaki sposób znaleźli od kogo kupiłem śruby, bo sprzedawca tych śrub napisał do mnie, że producent chce przysłać mi klucz na koszt sprzedawcy śrub. Sprzedawca nie był informowany ode mnie, że pisałem do producenta, ani producent nie był ode mnie informowany gdzie kupiłem śruby. Przypuszczam, że doszli po numerze klucza, bo w tej firmie każdy klucz ma swój numer, ale czy prowadziliby aż taką archiwizację??
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez K@mil » 9 maja 2011, o 22:46

Ostanio kumpel miał tez taki problem jak wymieniał opony przy nowej Bmce kupionej z Niemcowni .. ze byly srubu antykradzieżowe a brak bylo koncówki...
Pan z wulkanizacji kazał pojechac do mechanika... Mechanik wlozył jakąś rurkę pokrecił i sruba sie okreciła... :mrgreen:
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez kamilus_1990 » 9 maja 2011, o 23:01

To co sie nie da odkrecic , rozwiercic łby poprostu usunąc je , a później usunąć je z piasty i po problemie.Nie ma co panikowac :-P
Życie jest za krótkie żeby jeździć litrowym Polo...
kamilus_1990
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 23:33
Lokalizacja: Potok

Postprzez czaro » 9 maja 2011, o 23:02

Ale pewnie nie było na śrubie tej tulei. U mnie nie opcji, żeby złapać czymś śrubę bo będzie się kręciła tuleja a śruba stoi w miejscu.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 16 gości