Połóż całą dłoń płasko na bieżniku i przesuwaj dookoła opony w jedną i w drugą stronę, jak w poczujesz w jedną stronę że dłoń wyraźnie zaczepia się bardziej o klocki bieżnika a w drugą mniej to znaczy że ząbkowana. Sprawdź też na zimówkach i porównaj.
Sprawdziłem jak piszesz Sławek, i powiem że dłoń ciężej przesuwa się w kierunku jazdy, ale opór jest tylko na tych klockach co są na bokach, środek gładko idzie co można zrobić z takimi oponami? śmietnik czy dojdą do siebie? czy może założyć je na przód i trochę "upalić" żeby były gładsze?
Coś mi się wydaje że jak już mają 5mm to chyba nie warto walczyć żeby się starły do jakiegoś rozsądnego stanu bo zostanie po tym ze 3mm. jeśli w ogóle taki zabieg zniweluje ząbkowanie.
Nie wiem jak stoisz z kasą ale przyczaj się na jakieś nówki na wyprzedażach i masz święty spokój. Jednak co nowe to nowe (byle nie najtańsza chińszczyzna)
Sławek, z kasą jest dobrze ale nie na inwestowanie w golfa... Jak wiecie albo nie wiecie że mam Superba z 2003r. i golfa, ale golfa chcę sprzedać i kupić passata B5 FL z 1.8T. Więc raczej nie bd inwestował jeszcze w opony, mogę kupić filc 10mm i obłożyć nadkola, powinno coś dać.
na pewno coś da - nałapią wilgoci której nie wypuszczą i będzie ruda szalała
skoro golf i tak idzie do żyda to sobie odpuść, podgłośnij radio i tyle...
[quote="golf 1.4"]Serio? jak rozpoznać czy są wy ząbkowane? Jak byłem na wyważaniu kół no to koleś coś tam mówił że są boki zdarte lekko ale to w przednich oponach...[/quo
Ściągnij najlepiej koło, i nawet od razu powinno być widać, że opona ma nierówną powierzchnię, a na dla pewności przejedź ręką wzdłuż opony i jeśli jest wyząbkowana, to będziesz czuł po oponie.