ranty były czyszczone + szedł klej uszczelniający dlatego jestem już na to głupi. Pojadę jeszcze raz z tą oponą na wulkanizację póki nie założone na samochód.
Ja Ciebie rozumiem ale opona niedoszczelnia się na samym rancie

Moderator: Moderator
ranty były czyszczone + szedł klej uszczelniający dlatego jestem już na to głupi. Pojadę jeszcze raz z tą oponą na wulkanizację póki nie założone na samochód.
chomik napisał(a):Sami spece widzęJaka taśma , jaka mąka ..... XXI wiek mamy
![]()
Killah podstawowym procesem przy spawanej feldze stalowej jest uszczelnienie spawu klejem do szyb albo sylikonem syntetycznym obleć całe spawy z kazdej strony i masz pewnosc ze nic nie puszcza spawem
chomik napisał(a):Sami spece widzęJaka taśma , jaka mąka ..... XXI wiek mamy
![]()
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości