witam

Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

witam

Postprzez Taksi » 30 mar 2012, o 18:05

Witam mam pytanie co do felgi czy upchne felge 15 8j 20et bez przerabiania nadkoli??? Czy bede opony ocieral bezustannie? Dzieki za info i podpowiedzi.
Avatar użytkownika
Taksi
Gaduła
 
Posty: 624
Dołączył(a): 5 paź 2011, o 21:28
Lokalizacja: Lębork

witam

 

Postprzez Snejk18 » 31 mar 2012, o 13:39

Jak dasz naciąg, to o nadkola trzeć nie będą, natomiast nie wiem jak będzie z przodem, taka szeroka felga z małym ET może przycierać przy skręcaniu, ale to musiałbyś założyć i zobaczyć.
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez Taksi » 31 mar 2012, o 16:50

Snejk18 napisał(a):Jak dasz naciąg, to o nadkola trzeć nie będą, natomiast nie wiem jak będzie z przodem, taka szeroka felga z małym ET może przycierać przy skręcaniu, ale to musiałbyś założyć i zobaczyć.

Czyli jednym słowem opcja z 7j była by lepsza mowa o spokojnym skręcaniu bez obaw o poprzecierane opony.
Avatar użytkownika
Taksi
Gaduła
 
Posty: 624
Dołączył(a): 5 paź 2011, o 21:28
Lokalizacja: Lębork

Postprzez Opik » 31 mar 2012, o 18:04

Moim zdaniem z przodu będzie licho jeżeli chodzi o skręcanie i bardzo prawdopodobne że będzie wystawać
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Taksi » 1 kwi 2012, o 10:28

Opik napisał(a):Moim zdaniem z przodu będzie licho jeżeli chodzi o skręcanie i bardzo prawdopodobne że będzie wystawać

ale co 7j tez bedzie lipa? :-o
Avatar użytkownika
Taksi
Gaduła
 
Posty: 624
Dołączył(a): 5 paź 2011, o 21:28
Lokalizacja: Lębork

Postprzez Snejk18 » 1 kwi 2012, o 12:30

Ja mam z przodu 7.5J i ET25 i felga kończy się, mniej więcej, równo z nadkolem. Przy skręcaniu nic nie obciera. Jedynie jak skręcam i wpadnę w jakiś dołek, to potrafi mi wywinąć rant (ale ja mam założony kit -40 i trochę za duże opony).
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez Taksi » 1 kwi 2012, o 18:01

Snejk18 napisał(a):Ja mam z przodu 7.5J i ET25 i felga kończy się, mniej więcej, równo z nadkolem. Przy skręcaniu nic nie obciera. Jedynie jak skręcam i wpadnę w jakiś dołek, to potrafi mi wywinąć rant (ale ja mam założony kit -40 i trochę za duże opony).

sory ze tak zawracam gitare. A jak bylo by to z 16 9j 30et
ewentualnie 7.5J 16" 4x100 ET35
Avatar użytkownika
Taksi
Gaduła
 
Posty: 624
Dołączył(a): 5 paź 2011, o 21:28
Lokalizacja: Lębork

Postprzez Radi » 1 kwi 2012, o 19:10

Ja kiedyś miałem 4x15/8 et 15 opona 195/45 z tyłu musiałem przerabiac a z przodu zostawiłem serie bo przycierka była lekka tylko przy dużej chopie na predkości, nie przeszkadzało mi to.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Snejk18 » 1 kwi 2012, o 19:14

Taksi napisał(a):sory ze tak zawracam gitare. A jak bylo by to z 16 9j 30et
ewentualnie 7.5J 16" 4x100 ET35

Ciężko mi coś napisać, bo zwyczajnie takich felg nie miałem. Z tyłu mam zamontowane felgi 16"/9J ET15 i wystają jakieś 2-3 cm poza nadkole. W zeszłym roku miałem na nich opony 195/45 i bieżnik ledwo co chował się pod nadkole. Jak miałem jakieś obciążenie z tyłu i wjechałem w mały dołek to obcierało.

Tu masz kalkulator graficzny do przeliczania rozmiaru kół:
http://www.willtheyfit.com/
Na górze wpisujesz parametry swojej aktualnej felgi i opony, na dole parametry koła które chcesz włożyć, a na diagramie pokazuje Ci jaka jest między nimi różnica. Może to trochę ci pomorze w twoim problemie.
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez Radi » 1 kwi 2012, o 19:23

Taksi napisał(a):7.5J 16" 4x100 ET35


taki tez miałem komplet z oponą 195/45 minimalnie trzeba było tył podszlifowac
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 1 kwi 2012, o 19:52

Taksi napisał(a):
Opik napisał(a):Moim zdaniem z przodu będzie licho jeżeli chodzi o skręcanie i bardzo prawdopodobne że będzie wystawać

ale co 7j tez bedzie lipa? :-o

nieee, ja o 8 mówie :D
u mnie przy 15"7J ET28 do krawędzi mam góra pół centymetra, jak chcesz to jutro zrobię zdjęcie i sobie ogarniesz jak to wygląda
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Taksi » 1 kwi 2012, o 20:54

Opik napisał(a):
Taksi napisał(a):
Opik napisał(a):Moim zdaniem z przodu będzie licho jeżeli chodzi o skręcanie i bardzo prawdopodobne że będzie wystawać

ale co 7j tez bedzie lipa? :-o

nieee, ja o 8 mówie :D
u mnie przy 15"7J ET28 do krawędzi mam góra pół centymetra, jak chcesz to jutro zrobię zdjęcie i sobie ogarniesz jak to wygląda

Bede bardzo wdzięczny dzięki chłopaki za info i pomoc.
Avatar użytkownika
Taksi
Gaduła
 
Posty: 624
Dołączył(a): 5 paź 2011, o 21:28
Lokalizacja: Lębork


- - -



Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron