Wybór opon

Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

Wybór opon

Postprzez Pioneerek » 9 lip 2014, o 07:40

Witam koledzy i koleżanki.
Stoję przed wyborem opon felgi jakie posiadam to RH AE Tecnic 17'' 8J et chyba 35, i mam do wyboru dwa rozmiary opon 185/35r17 lub 195/40r17. I tu rodzi się pytanie jakie wybrać oczywiście gwint będzie jak tylko golf wróci z naprawy kompleksowej blacharsko-lakierniczej. Ranty będą też zaklepane sierpy podcięte, myśle przykleić je na taśmie dwustronnej 3M.
I jeszcze na jaki kolor pomalować felgi? Stawiam na czarny połysk.

Pozdrawiam Piotrek :roll:
Nie śpię bo spamuje na forum. :P
Czerwony Przyjaciel https://www.golf3.pl/moj-golf/mk3-czerwony-edyszyn-t22148.html
Pioneerek
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 7 lis 2009, o 23:53
Lokalizacja: LaskoVWa
Rocznik: 1995
Silnik: AGU
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Wybór opon

 

Postprzez Marek » 9 lip 2014, o 10:14

Na przodzie mam 8" 185/35/17 i jest hardcore, ale wprawdzie wygląda idealnie :) Daj na przód 185/35 a na tył 195/40/17.
Avatar użytkownika
Marek
VIP
 
Posty: 296
Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 22:24
Lokalizacja: Wodzisław Śl.

Postprzez Opik » 9 lip 2014, o 11:53

dawaj na 4 koła takie same opony, które nie wybierzesz będzie wyglądało grubo :spoko:

jak jeździsz Golfem częściej niż 3 razy w roku to ten dodatkowy kawałek gumy może okazać się zbawienny, przynajmniej ja bym tak zrobił ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pioneerek » 9 lip 2014, o 12:30

195/40 może być ładne ale jeżdżę golfem nie 3 razy w roku tak do 5 razy dochodzi :P po krawężnikach nie jeżdżę, teraz nawet jak koza i tak nie wjeżdżam na krawężniki :P. A powiedzcie mi jak będzie z glebą na 195/40? nie będzie coś haczyło :mrgreen: ?
Nie śpię bo spamuje na forum. :P
Czerwony Przyjaciel https://www.golf3.pl/moj-golf/mk3-czerwony-edyszyn-t22148.html
Pioneerek
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 7 lis 2009, o 23:53
Lokalizacja: LaskoVWa
Rocznik: 1995
Silnik: AGU
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 9 lip 2014, o 12:59

powiem tak... nawet 145/30 będzie haczyć, kwestia tylko jak mocno zejdziesz :hyhy:
z tyłu wycięcie sierpów i zaklepanie rantów jak będziesz chciał ładnie zejść bo spotkają się z rantem niestety. Z przodu obstawiam podobny zabieg trzeba będzie wykonać + wycięcie kawałków nadkoli. Ale jak już wspomniałem, wszystko zależy jak nisko ma być :D
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Radi » 9 lip 2014, o 16:28

Dawać dwa różne rozmiary na 4 felgi o tych samych parametrach to całkowicie nie ma sensu.

mam obecnie takie opony i powiem Ci że jeżeli używasz auta na co dzień do pracy szkoły jezdząc praktycznie wszędzie wybrałbym 195/40. Nie od dzis wiadomo że 185/35 wygląda lepiej ale to plasterek i trzeba na nie bardzo uważać
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Marek » 9 lip 2014, o 22:04

Radi napisał(a):Dawać dwa różne rozmiary na 4 felgi o tych samych parametrach to całkowicie nie ma sensu.

mam obecnie takie opony i powiem Ci że jeżeli używasz auta na co dzień do pracy szkoły jezdząc praktycznie wszędzie wybrałbym 195/40. Nie od dzis wiadomo że 185/35 wygląda lepiej ale to plasterek i trzeba na nie bardzo uważać


Ja na takich jeżdżę na codzień :D Nie wiem o co chodzi, jest komfortowo hahah xD
Co do felg, u mnie przód jest 8" et 55 i dystans 25mm, felga jest na równo z sierpem (miśki się nie czepiają), przy 185/35 jest mega, nic nie haczy z tym, że nie mam strasznej gleby (2cm gwintu jeszcze mógłbym skręcić).
Avatar użytkownika
Marek
VIP
 
Posty: 296
Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 22:24
Lokalizacja: Wodzisław Śl.

Postprzez Pioneerek » 9 lip 2014, o 23:43

185/35 na pewno ładniej by wyglądały, jeśli da się na co dzień takimi jeździć nie widzę " sensu brania 195/40 :P (komfort musi być :D). Po tych drogach co podróżuje nie ma jakichś tam dziur, są tylko tzw. muldy i uskoki lekkie od osuwisk ale to raczej nie przeszkadza oponom, bardziej wahaczom :) i dalej stoję przed wyborem ale już bardziej skłaniam się ku 185/35 :P. Powiedzcie mi jeszcze czy w rozmiarze 185/35 są tylko dostępne Nankangi ? :roll:
Nie śpię bo spamuje na forum. :P
Czerwony Przyjaciel https://www.golf3.pl/moj-golf/mk3-czerwony-edyszyn-t22148.html
Pioneerek
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 7 lis 2009, o 23:53
Lokalizacja: LaskoVWa
Rocznik: 1995
Silnik: AGU
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 10 lip 2014, o 00:04

w temacie pytasz o opony, a teraz coś o nankangach wspominasz, zdecyduj się w końcu... :hyhy:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pioneerek » 10 lip 2014, o 07:16

No właśnie tu mnie boli bo gdzie nie popatrzeć to tylko jakieś nankangi w rozmiarze 185/35 :/ chyba że macie jakieś źródło co mają wybór lepszy a nie nankangi :wstyd:. Jeśli nie znajdę w rozmiarze 185 nic innego to będę zmuszony zakupić 195 np firmy FEDERAL, FALKEN.
Nie śpię bo spamuje na forum. :P
Czerwony Przyjaciel https://www.golf3.pl/moj-golf/mk3-czerwony-edyszyn-t22148.html
Pioneerek
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 7 lis 2009, o 23:53
Lokalizacja: LaskoVWa
Rocznik: 1995
Silnik: AGU
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Marek » 10 lip 2014, o 07:37

Pioneerek napisał(a):No właśnie tu mnie boli bo gdzie nie popatrzeć to tylko jakieś nankangi w rozmiarze 185/35 :/ chyba że macie jakieś źródło co mają wybór lepszy a nie nankangi :wstyd:. Jeśli nie znajdę w rozmiarze 185 nic innego to będę zmuszony zakupić 195 np firmy FEDERAL, FALKEN.


Tylko nankangi ;) Powiedz mi, masz tam super tuning silnika i 200+ km pod maską albo wchodzisz w zakręty w deszczu przy prędkości + 160km/h ? Jak nie to uwierz mi, nie masz powodu narzekać na nankangi :) Ktoś kiedyś podrzucił, że Nankangi to srankangi, internety podłapały i tak się utrzymało a 3/4 tych co są na "nie" w stosunku do tej marki opon to w życiu nie miało z nimi styczności :)
Miałem na przodzie u mnie już Toyo, Federale, Kumho i teram mam Nankangi.. Różnicy na gorsze nie ma, wręcz przeciwnie jeździ się o wiele lepiej :) Lepsza nówka za 300zł niż używka Toyo za 200zł.
Avatar użytkownika
Marek
VIP
 
Posty: 296
Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 22:24
Lokalizacja: Wodzisław Śl.

Postprzez Pioneerek » 10 lip 2014, o 07:49

No to mi rozjaśniłeś temat Nankangów :) co do używek to nie wyobrażam sobie robienia naciągu na takiej używanej twardej oponie :P, Do naciągu musi być nowa i mięciutka :). Powiedz mi jeszcze czy z robieniem naciągu jest jakiś problem ? Mam znajomego wulkanizatora powiedział że będziemy próbować naciągnąć ale jakieś małe wskazówki mile widziane, Np jakie ciśnienie ładować ? ;-)
Nie śpię bo spamuje na forum. :P
Czerwony Przyjaciel https://www.golf3.pl/moj-golf/mk3-czerwony-edyszyn-t22148.html
Pioneerek
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 7 lis 2009, o 23:53
Lokalizacja: LaskoVWa
Rocznik: 1995
Silnik: AGU
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - - Wykopaliska archeologiczne Warszawa



Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości