Za duży otwor centrujący bez pierscieni

Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

Za duży otwor centrujący bez pierscieni

Postprzez olsens2 » 23 kwi 2012, o 18:44

Witam, czy nalezy bezwłocznie kupic pierscien jezeli wn golfie jest otwór 57.1 a nowa felga ma np 60.1 lub 65.1 ?? Czy bez pierscienia sie obejdzie?? Bo słysząłme rózne opinei ale nie wime jak to jest w praktyce, bo mozliwe że bede miał nowe koła ale nie zdaze kupić pierscieni a na bede jechał około 1000 km
COCO JUMBO I DO PRZODU :)

Obrazek
Nowy Gofer GTI AFN http://www.golf3.pl/topics2/gofer2-by-olsens2-gt-afn-vt53327.htm#445745
Były gofer :[url]http://www.golf3.pl/topics2/taki-tam-gofer-by-olsens2recarogleba-itp-vt42728.htm[/url]
Avatar użytkownika
olsens2
Badacz tematu
 
Posty: 386
Dołączył(a): 20 mar 2012, o 19:11
Lokalizacja: Szczecin/Zevenbergen(nl)
Rocznik: 1996
Silnik: AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Za duży otwor centrujący bez pierscieni

 

Postprzez mroova » 23 kwi 2012, o 18:54

Hmm też jakiś czas temu szperałem na ten temat i natrafiłem głównie na takie opinie: nie a co ryzykować, bo może ściąć śruby.

Dodatkowo, jako że ostatnio niestety w tym temacie jestem na bieżąco, odradzę ci plastikowe pierścienie. Miałem ograniczone zaufanie do tych pierścionków z tworzywa i się nie pomyliłem... >Tutaj< są efekty. Nie twierdzę, że był winny tylko pierścień, ale obstawiam, że jakby pierścień był stalowy, to nie było by takich jaj :kwasny:
Avatar użytkownika
mroova
Czytacz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 1 sie 2010, o 12:22
Lokalizacja: Pszów
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez zybi » 23 kwi 2012, o 18:55

Należy bezzwłocznie zakupić pierścienie,koszt groszowy.
Ps tamte pęknięcia to nie wina pierścieni. Pierścienie z tworzywa są równie dobre. W tamtych felach poprostu za cieńko materiału było,może za mocno dokręcane też były (dokręca sie dynamometrem) i cienkiej jakości alu
Ostatnio edytowano 23 kwi 2012, o 18:58 przez zybi, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
zybi
Badacz tematu
 
Posty: 285
Dołączył(a): 8 lut 2012, o 09:35
Lokalizacja: Bydgoszcz
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Lobus » 23 kwi 2012, o 18:57

zybi, prawdę pisze!!

Pierścień jest konieczny bo to on centruje felgę na piaście a nie śruby, śruby mają ją tylko "trzymać", koszt pierścieni nie jest wysoki więc kupuj tak jak powinieneś mieć i dopiero wtedy zakładaj felgi ;-)
Lobus
Ekspert
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 7 paź 2010, o 10:55
Lokalizacja: Wrocław/Bogatynia

Postprzez olsens2 » 23 kwi 2012, o 19:26

Masakra co sie z tymi felgami porobiło :przestraszony: Jednak kupie bo bede jechał spory kawałek z duza predkością w kilka osob to nie ma co ryzykowac. Dziekiza odpowiedz :-)
COCO JUMBO I DO PRZODU :)

Obrazek
Nowy Gofer GTI AFN http://www.golf3.pl/topics2/gofer2-by-olsens2-gt-afn-vt53327.htm#445745
Były gofer :[url]http://www.golf3.pl/topics2/taki-tam-gofer-by-olsens2recarogleba-itp-vt42728.htm[/url]
Avatar użytkownika
olsens2
Badacz tematu
 
Posty: 386
Dołączył(a): 20 mar 2012, o 19:11
Lokalizacja: Szczecin/Zevenbergen(nl)
Rocznik: 1996
Silnik: AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości