elektroniczny obrotomierz

Filmy i zdjęcia

Moderator: Moderator

elektroniczny obrotomierz

Postprzez gello1 » 5 wrz 2010, o 21:51

http://www.youtube.com/watch?v=ulw8H0vUWXc&NR=1
sprawdzal ktoś czy to dziala???
ja jutro sprawdze :-o
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

elektroniczny obrotomierz

 

Postprzez VWojtek » 5 wrz 2010, o 23:52

No już chyba wszyscy o tym wiedzą :-P
http://www.golf3.pl/topics28/sztuczki-t ... ight=triki
My Golf
Avatar użytkownika
VWojtek
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 4 lis 2007, o 10:16
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez trollu » 6 wrz 2010, o 20:53

nie bawiłeś się nigdy trybem serwisowym? :->
ja mam trochę inne pytanie - nie wiem jak włączyć tryb serwisowy w MFA. Robię wszystko jak w instrukcji ale coś nie chce działać :-|
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez K@mil » 6 wrz 2010, o 20:56

trollu napisał(a):ja mam trochę inne pytanie - nie wiem jak włączyć tryb serwisowy w MFA. Robię wszystko jak w instrukcji ale coś nie chce działać


nie ma roznicy czy licznik z mfa czy zwykly (bo i tak tryb serwisowy wychodzi na wyswietlaczu przebiegu), trzeba to robic powoli
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez trollu » 6 wrz 2010, o 21:37

nie zrozumieliśmy się. chodzi mi o to:
Nie wszyscy jednak wiedzą iż można przełączyć komputer w tryb serwisowy (nawet niektóre serwisy volkswagena). Aby włączyć tryb serwisowy należy :

- przełącz MFA w pozycję 1
- włącz zapłon (nie musisz startować silnika)
- przyciśnij i trzymaj klawisz MFA
- wyłącz zapłon (trzymając MFA) i włącz ponownie
- puść klawisz MFA

Teraz kolejne pozycje mają funkcję :

MFA1 - dane stałe przy zgaszonym silniku

- kod silnika
- kod kraju
- zakres prędkości (???)
- górny limit obrotów
- dolny limit obrotów
- ciśnienie odłączania paliwa
- test wyświetlacza

MFA2 - dane zmienne podczas pracy silnika

- suma zaprogramowanych bajtów
- podciśnienie na wejściu powietrza
- obroty silnika
- chwilowe zużycie paliwa
- sygnał od czujnika prędkości (???)
- Temperatura silnika
- Temperatura otoczenia
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Dawidek » 6 wrz 2010, o 22:34

A czy też tak macie że jak zrobicie cyfrowy obrotomierz to wam wariuje wskaźnik paliwa?
Avatar użytkownika
Dawidek
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 10 cze 2009, o 12:02
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez trollu » 10 wrz 2010, o 18:38

Dawidek napisał(a):A czy też tak macie że jak zrobicie cyfrowy obrotomierz to wam wariuje wskaźnik paliwa?

nie
bawiłem się trochę dzisiaj przy golfie i wprowadziłem MFA w tryb serwisowy. na 1 pokazuje to samo co na 2. Wyświetla tylko 3 pozycje z dolnych funkcji MFA ( spalanie, temp oleju i otoczenia). Po odpaleniu silnika i ustawieniu MFA na spalanie pokazało 1,2 przy obrotach 850-900 (bez dodawania gazu). To spalanie chwilowe?? Temp oleju 66. Temp otoczenia -40 :lol: ale to akurat wina braku czujnika :evil:
Bawił się ktoś MFA u siebie? Jak to u was wygląda?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Filmy i zdjęcia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron