przez pablomed » 1 gru 2013, o 20:57
tomek:), jeśli dolny wąż jest zimny znaczy że termostat zamknięty, czyli działa, a to że w tym momencie masz 70 stopni na blacie to może czujnik temperatury być uszkodzony lub licznik. Albo za delikatnie jeździsz żeby się rozgrzał. Możesz szukać lepszego termostatu ale w tym temacie jest kiepsko, nie chcę żebyś się narobił a kolejny jaki kupisz będzie taki sam albo gorszy ale jak chcesz.
Gumka na kołnierzy to uszczelka, są dwa rodzaje tych uszczelek albo zakłada się taką na kołnierz z naciętym rowkiem albo oring - to i to jest dobre, jakby sparciała toby był wyciek płynu pod auto więc kolega wyżej chyba nie wie o czym pisze.
Termostaty z otworkami które służą szybszemu odpowietrzeniu po zalaniu płynem były nawet fabrycznie montowane, taki 3-4 mm otworek nie robi szkody jeśli o nadmierne schłodzenie chodzi.
O klapce w nawiewach masz wszystko opisane na forum, można się dobrać od strony kanału dmuchawy od prawej po jego odjęciu od obudowy nagrzewnicy.