
Pozdrawiam Łukasz
Moderator: Moderator
brodi1989 napisał(a):Witam mam taki problem otóż w moim golfie 3 1.6 55kw jak poruszam się w trasie to trzyma mi temp: 75-80stopniC a jak stane w korku na 2min to mam 110stopniC i właćza sie wentylator schłodzi go do 90stopni a jak ruszę to spada do 80stopni, gdy zatrzymam się znów w korku to znów jest 110 dodam że zmienilem wczoraj termostat firmy Wuhler wraz z nowym płynem borygo i nic nie pomogło. Myślę że może to być wina uszczelki pod głowicą jak silnik jest rozgrzany i odkręcę korek od zbiorniczka wyrownawczego to wylewa się płynPomocy
Pozdrawiam Łukasz
brodi1989 napisał(a):czujnika temperatury nie wymieniałem, samochód przy odpaleniu kopci na biało nie wiem czy tak powinno byc ale pojakiejś chwili przestaje, pod korkiem od wlewu oleju są jakieś małe oznaki iałej mazi ale ledwo co to widać i są delikiatne, jutro zobaczę poziom oleju wiec napiszę co i jak
A jak mogę sprawdzić czy czujnik temperatury jest sprawny?????????
skoro to był czujnik w chłodnicy to dobrze że do tego szybko doszedłeś mi się tak przegrzewał przegrzewał aż poszła uszczelka pod głowicąbrodi1989 napisał(a):to zaraz wstane pijdę poszukać miernika i sprawdzę tylko mam pytanie na rozgrzanym silniku muszę sprawdzać ten czujnika który kabelek od miernika do pinu i na jakiej częstotliwości muszę ustawić miernik
![]()
[ Dodano: 2011-04-16, 12:59 ]
wiec napisze tak: na starym czujniku pokazywał mi miernik przy temperaturze silnika 80stopniC 200-290amper? zmieniłem czujnik na nowy i dalej jest to samo wiatrak załańcza się przy 100stopni i rozłańcza go przy 92stopni i potem znowu temperatura silnika wzrasta. Co może byc nie takoby nie była to uszczelka pod głowicą
![]()
[ Dodano: 2011-04-19, 09:07 ]
noi już po kłopocie auto naprawione, mechanik powiedział mi że to jakiś czujnik przy chłodnicy, uszczelka pod głowicą dobra
killah napisał(a):pany kupiłem czujnik w chłodnicy. jakim kluczem stary zdemontować?
na zimnym silniku wiem że trzeba to robić. A czy płyn ucieknie jak odkręcę stary?
PabloSBT napisał(a):killah napisał(a):pany kupiłem czujnik w chłodnicy. jakim kluczem stary zdemontować?
na zimnym silniku wiem że trzeba to robić. A czy płyn ucieknie jak odkręcę stary?
wydaje mi się że płyn ucieknie lepiej spuścić ja wymieniałem czujnik w chłodnicy i od razu termostat to spuszczałem a klucz to chyba 24 jak dobrze pamiętamja odkreciłem ten czujnik żabką bo nasadka mi nie chciała dostać przez ten plastik wystający z czujnika
Powrót do Klimatyzacja i Nawiewy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości