Kilma AC w mk3 z silnikiem 2.0

Wszystko co związane z klimatyzacją i nawiewami w samochodzie Volkswagen Golf 3

Moderator: Moderator

Kilma AC w mk3 z silnikiem 2.0

Postprzez darkmen21 » 30 cze 2012, o 13:32

Witam!
Który kabel z komputera(sterownika) jest od klimatyzacji??chodzi o silnik 2.0 2e, zy wszystkie 2.0 maiały klimatyzcję??
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Kilma AC w mk3 z silnikiem 2.0

 

Postprzez Lobus » 30 cze 2012, o 13:40

darkmen21 napisał(a): wszystkie 2.0 maiały klimatyzcję??
na pewno nie bo chociaż by mój nie ma ;p
Lobus
Ekspert
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 7 paź 2010, o 10:55
Lokalizacja: Wrocław/Bogatynia

Postprzez darkmen21 » 30 cze 2012, o 14:05

zatem który Pin jest od klimy i gdzie stamtąd kabel ma odejść??
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez pablomed » 21 lip 2012, o 22:18

39
nie mam za dobrego schematu ale wygląda z tego co mam że łączy się z stykiem 8 wtyczki 10 pinowej sterownika wentylatorów i ze stykiem 1 czteropinowego czujnika ciśnienia w klimatyzacji a trzecie połączenie wyłazi mi w lewo poza schmat, podejrzewam że do włącznika w kabinie, błękitny kabel
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez darkmen21 » 3 sie 2012, o 13:56

pablomed, kabel z kompa juz zlokalizowałem

pablomed napisał(a):łączy się z stykiem 8 wtyczki 10 pinowej sterownika wentylatorów i ze stykiem 1 czteropinowego czujnika ciśnienia w klimatyzacji a trzecie połączenie wyłazi mi w lewo poza schmat, podejrzewam że do włącznika w kabinie, błękitny kabel


Czyli ten jeden kabel dochodzi do tych 3 rzeczy??bo wlasnie jak podlaczylem tylko pod jakis niebieski czy cos, to wzrastaly obroty,ale kompresor sie nie zalączał, tym charakterystycznym tyknieciem takim
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez pablomed » 3 sie 2012, o 23:01

tak to widzę na niekompletnym schemacie z Infotechu.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez darkmen21 » 9 sie 2012, o 07:45

pablomed napisał(a):tak to widzę na niekompletnym schemacie z Infotechu.

to w takim układzie wiem co bede robił za tydzien w srode w te wolne świeto :)
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez PiJey88 » 9 sie 2012, o 08:45

klima się rożni w zależności od rocznika, więc nie tłumaczcie mu który pin do której wtyczki, bo każdy rocznik ma inaczej, przerabiałem ten temat u siebie
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez darkmen21 » 9 sie 2012, o 08:55

auto jest z 1996-końcówka ,ale wiazka z kompa jest z 1994. Problem tkwi w tym, że po chyba 95 było wszystko na jednej wiązce, klima sterownik itp. a do 95 były dwie, jedna na sterownik a druga na takie pierdoly jak klima wlasnie itp.

Sęk w tym, że po swapie z 1.8 na 2.0 2E nie wiadomo jak tą klie podłączyć, bo zlokalizowaliśmy tylko kabel z kompa od klimy, ktory nie wiadomo gdzie ma leciec dalej, z kompresora 2 kable lecą do bezpieczników 2 pod maską i 2 chyba przekazników, a dalej nie wiem gdzie wpiac to z kompa :kwasny:
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez PiJey88 » 9 sie 2012, o 09:34

darkmen21, witaj w klubie :super: też walczę z połączeniem wiązki z 93r z moim samochodem z 96r :ok: miałem już 2 podejścia, przerobiłem całą instalację i .... nie działa... :zdziwko: każdy schemat jest inny niestety :zdegustowany:
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez darkmen21 » 9 sie 2012, o 09:41

PiJey88 napisał(a):miałem już 2 podejścia, przerobiłem całą instalację i .... nie działa...


toś mnie pocieszył :kwasny: ja mam problem z klimą i jeszcze grzeje mi sie przekaźnik pompy paliwa i mam narazie zrobiony wyłącznik na pstryczku z pralki-jak jezdze na gazie odlaczam pompe bo sie przekaznik grzeje :wstyd:
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio


- - -



Powrót do Klimatyzacja i Nawiewy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron