klima

Wszystko co związane z klimatyzacją i nawiewami w samochodzie Volkswagen Golf 3

Moderator: Moderator

Postprzez Stachu_76 » 10 maja 2013, o 20:42

wentylatorem steruje przekaźnik koło zbiorniczka wyrównawczego bierze impuls z czujnika w chłodnicy i presostatu koło osuszacza klimatyzacji to albo sterownik jest walnięty albo brak impulsu do załączenia a dlatego startuje ci klima na 2 biegu bo przekroczone jest ciśnienie (brak chłodzenia na 1 biegu , sprężarka tego nie lubi to jest awaryjny tryb a nie do pracy ciągłej ) podmień sterownik na sprawny ewentualnie presostat wymienisz bez rozszczelnienia układu a na początku sprawdź ciągłość przewodów
Avatar użytkownika
Stachu_76
Czytacz
 
Posty: 112
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 13:23
Lokalizacja: Piaseczno
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez Dabox » 14 maja 2013, o 15:58

Chciał bym odkręcić na chwile klime z chłodnicą, z chłodnicy muszę złapać płyn i wlać zpowrotem to wiem, a co z klimą? czy coś z niej wyleci, jakiś płyn, i muszę potem go uzupełnić?
Avatar użytkownika
Dabox
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 14 maja 2013, o 15:50
Lokalizacja: Zach-Pom

Postprzez Stachu_76 » 15 maja 2013, o 09:09

jest tam gaz pod ciśnieniem zejdzie wszystko od razu. Jedz do zakładu gdzie nabijają dogadaj się odessą ci czynnik na spokojnie sobie zrobisz i co tam masz i potem z powrotem do nich zapłacisz za niedobór a nie całkowite napełnienie
Avatar użytkownika
Stachu_76
Czytacz
 
Posty: 112
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 13:23
Lokalizacja: Piaseczno
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dabox » 15 maja 2013, o 21:58

Zobaczę jeszcze jakie to koszty będą, dzięki ;] Ja będę chciał go rozebrać, i trochę w nim podreperować i przy okazji trochę o samochodzie się nauczę. zamierzam tez kupić kabel do komputerka zęby zobaczyć błędy jakie mam, bo jak złoże samochód z powrotem to zobaczę czy ewentualnie jakiś nowy błąd wyskoczył. :)
Avatar użytkownika
Dabox
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 14 maja 2013, o 15:50
Lokalizacja: Zach-Pom

Postprzez Stachu_76 » 15 maja 2013, o 23:16

Dabox, to jak zamierzasz trochę czasu spędzić przy nim to staraj się nie przekręcać kompresora żeby olej się nie wylał i pomyśl o jakichś korkach (zatyczkach ) na węże i chłodnicę od klimy
Avatar użytkownika
Stachu_76
Czytacz
 
Posty: 112
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 13:23
Lokalizacja: Piaseczno
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dabox » 13 lip 2013, o 07:48

Zrobiłem! :) Ale nie w moim, u mamy to zrobiłem bo niema ona klimy i w dodatku benzynka, ja mam diesla a w nim owiele trudniej cokolwiek robić i koszty by poszły na start bo klima... a chciałem to robić zęby poznać trochę wiedzy o samochodach. Odkręciłem cały pas przedni, miałem problem z tą klamrą od węży, płyn od chłodnicy był prawie czarny! kiedyś zielony, wymieniłem go na niebieski "Petrygo?", wogule tez porozbierałem cały samochód :D błotniki, wnętrze drzwi... powysmarowalem go całego smarem litowym na śrubkach i na "korozjach", rożne gumy i uszczelki potraktowałem takim jakby konserwatorem do gum (sprej na uszczelki do drzwi), styki przewodów elektrycznych posmarowałem trochę smarem miedzianym. od drzwi rozebrałem tą zabudowę, nasmarowałem rożne mechanizmy i zamki rozebrałem i naoliwiłem. tył tez trochę rozebrałem. A aktualnie robię wnętrze samochodu, a za 1-2 tyg będę konserwował podwozie. Noi tak to wygląda :D bardzo mnie to spełniło jak w nim robiłem i teraz jak robię, ogółem tak trochę na nim testuje metody konserwacji całego samochodu, spróbuje go doprowadzić do lepszego stanu :)
Dzięki za rady, morze dodam parę fotek na profil ;)
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Dabox
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 14 maja 2013, o 15:50
Lokalizacja: Zach-Pom

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Klimatyzacja i Nawiewy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości