Czesio207 napisał(a):Jeden wąż od nagrzewnicy jest gorący a jeden zimny więc nagrzewnica zapowietrzona i nie da się odpowietrzyć
Wszystko się da spoko. Dodam że może być zamulona .
Jak nie możesz odpowietrzyć nagrzewnicy to na letnim silniku(wyłączonym) zdejmij opaskę z przewodu powrotnego z nagrzewnicy (żeby płyn nie leział na ziemię naszykuj jakieś naczynie by go uratować) odpal silnik i zdejmij wąż czekaj aż płyn zacznie lecieć bez powietrza po czym załóż wąż na króciec oraz opaskę , Z resztą powietrza w układzie już nie powinno być kłopotu.
Jeśli by była zamulona to musisz ją przepłukać wodą z węża tylko pamiętaj żebyś nie odkręcał kranu na ful bo ję może rozerwać. Po takiej operacji weź wąż jakiś załóż na jeden z króćców podnieś do góry i zalej ją płynem (powinien wypchnąć wodę na zasadzie ciśnienia grawitacyjnego
To tyle trochę drastyczne ale skuteczne