Łożysko kompresora klimatyzacji MK3 1,6 AFT

Wszystko co związane z klimatyzacją i nawiewami w samochodzie Volkswagen Golf 3

Moderator: Moderator

Łożysko kompresora klimatyzacji MK3 1,6 AFT

Postprzez paxstor » 5 kwi 2013, o 21:48

Mam zamiar wymienić łożysko w kompresorze, może ktoś wie jakie tam idzie?? znalazłem na forum że, jest coś takiego 35x55x20 ale nie wiem czy to jest to :niepewny: druga sprawa np, gdy włączę klimę to dźwięk łożyska powinien chyba ucichnąć nie?? bo kręci się i środek??

Aaa i mam jeszcze jedno pytanko bo mam wsadzone czarne oringi uszczelniające takie normalne przeszkadza to?? czy muszą być koniecznie jakieś inne??
Avatar użytkownika
paxstor
Members
 
Posty: 752
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Łożysko kompresora klimatyzacji MK3 1,6 AFT

 

Postprzez pablomed » 6 kwi 2013, o 00:09

powinno ucichnąć, oringi sa specjalne, typowe raczej zaraz puszczą, do nabycia raczej w ASO lub jakiejś firmie specjalizującej się w tym , ale jeśli podasz konkretne oznaczenia to pewnie każdy sklep sprowadzi, nie znam tych oznaczeń ale napewno pamiętam że były o tym tematy chyba na "niebieskim" forum
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez paxstor » 6 kwi 2013, o 00:44

No trudno bede musiał poszukać tych oringów, a co do tego łożyska to się teraz zastanawiam bo jak włączyłem klimę na chwilę to dźwięk dalej był, może na początek kupię rolkę, a jak nic nie da to tylko kompresor zostaje

A takie pytanie mam bo musiałem spuszczać gaz z układu przy przekładce silnika i przy odkręcaniu przewodów klimy poszło delikatnie oleju, dosłownie parę kapek, to to jest ten olej co się daje przy nabijaniu klimy nie?? czy ten co się wlewa do kompresora?? wydaje mi się że, te pierwsze bo przecież w układzie był ale chce się upewnić ;-)
Avatar użytkownika
paxstor
Members
 
Posty: 752
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez NieAmator » 6 kwi 2013, o 07:48

Czarne oringi sa ok ważne żeby były odpowiedniej grubośći. Jak chcesz to łożysk do SD7V16 mam w ciul bo chyba najczęściej je robie ale powinieneś je kupić w sklepie z łożyskami i ten olej wlewa się do kompresora i idzie w cały układ ma smarować tłoki i płytę zaworową te sprężarki często się wysypują jak wyjmiesz kompresor to zobacz jaki masz olej jak zielonkawy to ok jak czarnawy to kompresor sie kończy i układ do płukania.
Korean Maniac!!
NieAmator
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 29 mar 2013, o 12:23
Lokalizacja: CK

Postprzez paxstor » 6 kwi 2013, o 14:52

NieAmator, Olej był czysty. Czyli ten olej co można wlać przez tą śrubkę w kompresorze i ten co daje się przy nabijaniu klimy to ten sam tak?? A co do tych oringów to mogą zostać tak?? są odpowiedniej grubości takie jak były ;-)
Avatar użytkownika
paxstor
Members
 
Posty: 752
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez NieAmator » 6 kwi 2013, o 16:37

Oring jak Oring można zmienić na ,,świeższy" a olej proponuje nowy zalać 100ml do samej sprężarki albo przy nabijaniu powiedź żeby Ci oleju dali więcej a jak nie będą wiedzieć jak ,,nabijacze" to powiedz że na próżni na ssaniu.
Korean Maniac!!
NieAmator
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 29 mar 2013, o 12:23
Lokalizacja: CK


- - -



Powrót do Klimatyzacja i Nawiewy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości