a więc tak:
1. jeden wąż zimny a drugi gorący. jak odkręcisz korek od zbiornika to oba przewody gorące...
2. nawet nowy termostat może być wadliwy. ja swój wymieniłem latem minionego roku, pojeździł pół roku a potem zablokował się i ugotował uszczelkę
powiem krótko... odkręć zbiornik płynu chłodniczego i zalej go płynem aż do oporu ile wejdzie w zbiornik. niech ktoś doda gazu a a ty patrz czy idą bąbelki... u mnie szły, jak pójdą i tutaj to.... ustawiaj mechanika na wymianę uszczelki pod głowicę.
mój post jakiś czas temu:
"Jednak z dobrych pomysłów to w sumie wszystko, wsiadam do auta i po przejechaniu 10km zaskoczenie bo auto zagrzało się do prawie 110 stopni. Czyli się przegrzewa i to mocno, zjazd do domu- górny przewód chłodnicy gorący a dolny zimny. Odkręciłem korek zbiornika płynu chłodniczego, poszła para i ciecz poszła w chłodnicę. Pierwszy werdykt to korek który nie odpowietrza układu albo termostat. Szybki test i werdykt nie za ciekawy... do wymiany uszczelka pod głowicą, po zalaniu zbiorniczka na max i dodawaniu gazu wychodziły bąbelki powietrza, ubytek płynu świadczył o walniętej uszczelce. Mechanik potwierdził...
"
MK3 "I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."