przez pablomed » 18 lis 2012, o 00:12
damianxp, jeśli jedyną przyczyną wymiany uszczelki pod głowica był brak grzania w kabinie i teraz jest to samo - to zostałeś jakoś chyba paskudnie naciągnięty na ta robotę, nie ty jeden, jakieś 80 procent uszczelek głowicy wymienianych jest niepotrzebnie - łatwy zarobek dla mechaników. Sprawdź sobie pod maską czy po nagrzaniu silnika oba węże podłączone do nagrzewnicy są ciepłe, jeśli tak to najczęściej winna jest taka głupia wykruszona gąbka w jednej z klap sterujących nawiewem umieszczonych koło nagrzewnicy, dużo rzadziej zaleziona nagrzewnica, bardzo rzadko słabe krążenie płynu chłodzącego, to z kolei albo z przyczyny uszkodzonego wirnika pompy wody, albo z powodu odwrotnie założonego paska co jest możliwe w silniku 1.8 , zakładają często od góry a ma iść pod kołem pompy - w pierwszym przypadku pompa kręci się odwrotnie i funkcji nie spełnia