Ogrzewanie ,zasłanianie chłodnicy

Wszystko co związane z klimatyzacją i nawiewami w samochodzie Volkswagen Golf 3

Moderator: Moderator

Postprzez PabloSBT » 24 sty 2010, o 11:37

kali napisał(a):do Pablo jeśli chodzi o ogrzewanie to idzie z małego obiegu ,wymień termostat temp. powinna być ok. 90*C, pewnie nie masz od spodu silnika osłony,ta osłona powinna być ,przy dużych mrozach możesz nie dogrzać silnika

tyle że termostat to ja ostatnio wymieniałem ;p wcześniej miałem temp 70 stopni w korku a jak ruszałem to spadała, no tak osłony nie mam i silnik szybko stygnie :( a silnik to wiem ze jest niedogrzany bo kawa z mlekiem mi sie robi pod korkiem oleju Obrazek
Słuchajcie bo po wymianie termostatu nie odpowietrzałem układu może on być zapowietrzony dlatego niedogrzewa ?
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

 

Postprzez jacekPlacekkk » 24 sty 2010, o 12:01

kawa z mlekiem to normalka, ile kilosów jezdisz z punktu A do B średnio??
BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

Postprzez PabloSBT » 24 sty 2010, o 12:04

średnio 16 KM do pracy i spowrotem jazda głównie po mieście :) ostatnio jak jechałem 30 KM to pod korkiem tylko troche tej mazi miałem może to od tego że gaz się skrapla bo na benzynie tego problemu nie miałem ;P
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez opolanin » 25 sty 2010, o 13:19

nie zasłaniajcie chłodnicy to nic nie daję od tego jest termostat ale dobrze działający, ja nic nie zasłaniam i mam cały czas 90 stopni i szybko lapie mi temperaturke
opolanin
 

Postprzez jacekPlacekkk » 25 sty 2010, o 15:17

opolanin napisał(a):termostat
warto kupić orginał :?: ciekawe ilę kosztować
BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

Postprzez opolanin » 25 sty 2010, o 15:22

jacekPlacekkk, ja mam wahlera , kosztował coś koło 40 zeta, 3 rok mi już służy
opolanin
 

Postprzez PabloSBT » 25 sty 2010, o 17:37

jacekPlacekkk napisał(a):
opolanin napisał(a):termostat
warto kupić orginał :?: ciekawe ilę kosztować

termostat najlepszy to Behr 90zł albo Wahler 45zł ja mam tego drugiego i jak na razie nie narzekam :)
chociaż dzisiaj miałem dziwny przypadek min. samochód mi odpalił za pierwszym razem i przejechałem kilka km problem zaczął sie w mieście dojeżdzam do świateł hamuje samochód zgasł dojeżdzam do nastepnych swiateł też zgasł co wcisnąłem sprzęgło obroty momentalnie spadały do 0 i samochód gasł przejechałem kilka skrzyzowań aż wkońcu zaczął trzymać obroty ale temp była cały czas 80 ;p wiec niewiem czy silniczek krokowy przyłapało czy cos
Ostatnio edytowano 25 sty 2010, o 19:04 przez PabloSBT, łącznie edytowano 1 raz
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez Snejk18 » 25 sty 2010, o 18:36

jacekPlacekkk napisał(a):ciekawe ilę kosztować


Warszawa, serwis "Chylińscy" na Modlińskiej (na przeciwko Urzędu Białołęka) 113zł :D (kupowałem dwa tygodnie temu :p)
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez dadi321vw » 25 sty 2010, o 20:12

Ja też zastawiłem chłodnice i napewno cos pomorze ja do szkoły jezdze codziennie mam 3.5 km to cieszko o nagrzanie silnika jeszcze dwa rano mam z góry więc nie zdrowe to dla mojego dizelka ale cóż zrobić. :-x
Avatar użytkownika
dadi321vw
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 18 gru 2009, o 21:38
Lokalizacja: TKA Zakrzów

Postprzez METYS82 » 25 sty 2010, o 22:32

WITAM KOLEGOW
podepne sie pod temat poniewaz wystapil u mnie nastepujacy problem:jak kupilem autko pod koniec lata zeszlego roku nie przeszkadzalo mi to natomiast teraz na mrozach zaczelo irytowac.
temperatura na desce utrzymuje sie caly czas pomiedzy tymi gestymi trzema kreskami a 70, no czasem w korku dojdzie do 70,zaslonilem narazie chlodnice bo nie ma warunkow na glebsze robienie i niby cieplej w srodku ale na desce nic sie nie zmienia.wczoraj podnioslem maske i zaczalem obmacywac weze od chlodnicy i zauwazylem ze ten gorny waz jest bardzo cieply a dolny lodowaty,nadmienie ze autko przejechalo ciagiem 30 km i chodzilo chwile na wolnych w garazu.wydaje mi sie ze cos jest nie chalo.
jezeli mozecie cos zasugerowac to bardzo prosze bo nie mialem jeszcze z tym tematem stycznosci.
z gory wielkie dzieki.
METYS82
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 25 sty 2010, o 21:12
Lokalizacja: malopolska

Postprzez shibbyOP » 26 sty 2010, o 00:36

METYS82, wymień termostat, na 100% jest walnięty skoro piszesz że dolny wąż zimny
Avatar użytkownika
shibbyOP
Gaduła
 
Posty: 607
Dołączył(a): 27 gru 2008, o 11:30
Lokalizacja: Opole // Niemodlin
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PabloSBT » 26 sty 2010, o 09:07

jeśli dolny wąż by był gorący a temp była niska to znaczy że walnięty termostat, termostat się otwiera dopiero przy 84 lub 87 stopniach zalezy od modelu i wtedy dolny wąż też powinien się zrobić gorący często jest też tak że liczniki oszukują z temperaturą szczególnie tyczy sie to liczników VDO .
METYS82, przejedz się samochodem aż sie zagrzeje później stań w miejejscu żeby złapał 90 stopni, otwórz maske i dotknij dolnego węża który wchodzi do chłodnicy jeśli będzie ciepły to znaczy że termostat działa :) a wina może być po stronie czujnika temperatury
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Klimatyzacja i Nawiewy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości