Ogrzewanie ,zasłanianie chłodnicy

Wszystko co związane z klimatyzacją i nawiewami w samochodzie Volkswagen Golf 3

Moderator: Moderator

Postprzez radek1919 » 26 sty 2010, o 19:10

PabloSBT napisał(a):
kali napisał(a):do Pablo jeśli chodzi o ogrzewanie to idzie z małego obiegu ,wymień termostat temp. powinna być ok. 90*C, pewnie nie masz od spodu silnika osłony,ta osłona powinna być ,przy dużych mrozach możesz nie dogrzać silnika

tyle że termostat to ja ostatnio wymieniałem ;p wcześniej miałem temp 70 stopni w korku a jak ruszałem to spadała, no tak osłony nie mam i silnik szybko stygnie :( a silnik to wiem ze jest niedogrzany bo kawa z mlekiem mi sie robi pod korkiem oleju [url=http://img693.imageshack.us/img693/3420/dsc01226e.th.jpg]Obrazek[/URL]
Słuchajcie bo po wymianie termostatu nie odpowietrzałem układu może on być zapowietrzony dlatego niedogrzewa ?



słuchaj Pablo ja też jak stoję w korku termostat mam na 90 jak tylko ruszę nie podnosi się wcale silnik na benz trochę mi osłabł i więcej pali to może być termostat?????????
rado
radek1919
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 12 lis 2007, o 10:55
Lokalizacja: Świętokrzyskie

 

Postprzez PabloSBT » 26 sty 2010, o 19:28

radek1919 napisał(a):
PabloSBT napisał(a):
kali napisał(a):do Pablo jeśli chodzi o ogrzewanie to idzie z małego obiegu ,wymień termostat temp. powinna być ok. 90*C, pewnie nie masz od spodu silnika osłony,ta osłona powinna być ,przy dużych mrozach możesz nie dogrzać silnika

tyle że termostat to ja ostatnio wymieniałem ;p wcześniej miałem temp 70 stopni w korku a jak ruszałem to spadała, no tak osłony nie mam i silnik szybko stygnie :( a silnik to wiem ze jest niedogrzany bo kawa z mlekiem mi sie robi pod korkiem oleju [url=http://img693.imageshack.us/img693/3420/dsc01226e.th.jpg]Obrazek[/URL]
Słuchajcie bo po wymianie termostatu nie odpowietrzałem układu może on być zapowietrzony dlatego niedogrzewa ?



słuchaj Pablo ja też jak stoję w korku termostat mam na 90 jak tylko ruszę nie podnosi się wcale silnik na benz trochę mi osłabł i więcej pali to może być termostat?????????

ale cały czas masz 90 stopni ?? bo to optymalna temp pracy silnika ;) a samochód więcej pali przez te mrozy dłużej na ssaniu chodzi ;-)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez radek1919 » 26 sty 2010, o 20:20

PabloSBT napisał(a):
radek1919 napisał(a):
PabloSBT napisał(a):
kali napisał(a):do Pablo jeśli chodzi o ogrzewanie to idzie z małego obiegu ,wymień termostat temp. powinna być ok. 90*C, pewnie nie masz od spodu silnika osłony,ta osłona powinna być ,przy dużych mrozach możesz nie dogrzać silnika

tyle że termostat to ja ostatnio wymieniałem ;p wcześniej miałem temp 70 stopni w korku a jak ruszałem to spadała, no tak osłony nie mam i silnik szybko stygnie :( a silnik to wiem ze jest niedogrzany bo kawa z mlekiem mi sie robi pod korkiem oleju [url=http://img693.imageshack.us/img693/3420/dsc01226e.th.jpg]Obrazek[/URL]
Słuchajcie bo po wymianie termostatu nie odpowietrzałem układu może on być zapowietrzony dlatego niedogrzewa ?



słuchaj Pablo ja też jak stoję w korku termostat mam na 90 jak tylko ruszę nie podnosi się wcale silnik na benz trochę mi osłabł i więcej pali to może być termostat?????????

ale cały czas masz 90 stopni ?? bo to optymalna temp pracy silnika ;) a samochód więcej pali przez te mrozy dłużej na ssaniu chodzi ;-)


Jak stoję w korku mam cały czas 90 ale jak zaczynam jechać parę minut temperatura zjeżdźa do zera i właśnie nie wiem co jest. z tym paliwem to jeszcze jest do przeżycia ale jest dużo słabszy i zasatanawiam się czy to nie przez termostat????????
rado
radek1919
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 12 lis 2007, o 10:55
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Postprzez Nowal » 26 sty 2010, o 20:50

Wymieniałem ok mniesiac temu na Wahler cena 30zł. Jak narazie działa tak jak powinien. Podobno to jedna z lepszych firm bo te tanie są do dupy juz przed zalozeniem
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PabloSBT » 27 sty 2010, o 19:40

radek1919 napisał(a):
PabloSBT napisał(a):
radek1919 napisał(a):
PabloSBT napisał(a):
kali napisał(a):do Pablo jeśli chodzi o ogrzewanie to idzie z małego obiegu ,wymień termostat temp. powinna być ok. 90*C, pewnie nie masz od spodu silnika osłony,ta osłona powinna być ,przy dużych mrozach możesz nie dogrzać silnika

tyle że termostat to ja ostatnio wymieniałem ;p wcześniej miałem temp 70 stopni w korku a jak ruszałem to spadała, no tak osłony nie mam i silnik szybko stygnie :( a silnik to wiem ze jest niedogrzany bo kawa z mlekiem mi sie robi pod korkiem oleju [url=http://img693.imageshack.us/img693/3420/dsc01226e.th.jpg]Obrazek[/URL]
Słuchajcie bo po wymianie termostatu nie odpowietrzałem układu może on być zapowietrzony dlatego niedogrzewa ?



słuchaj Pablo ja też jak stoję w korku termostat mam na 90 jak tylko ruszę nie podnosi się wcale silnik na benz trochę mi osłabł i więcej pali to może być termostat?????????

ale cały czas masz 90 stopni ?? bo to optymalna temp pracy silnika ;) a samochód więcej pali przez te mrozy dłużej na ssaniu chodzi ;-)


Jak stoję w korku mam cały czas 90 ale jak zaczynam jechać parę minut temperatura zjeżdźa do zera i właśnie nie wiem co jest. z tym paliwem to jeszcze jest do przeżycia ale jest dużo słabszy i zasatanawiam się czy to nie przez termostat????????

NO dziwne jest to że zjeżdża do zera ja bym raczej stawiał na czujnik temperatury chyba że termostat sie zablokował w pozycji otwartej. A jak wyjeżdżasz z domu i jedziesz w trase to łapie temperature czy cały czas jest zero i dopiero się podnosi jak staniesz??

A co do Wahlera to już się do niego zraziłem ;p po miesiącu teraz mi zaczął się otwierać przy 75 stopniach ;| a wentylator mi załącza przy 90 stopniach a powinno przy 95
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez kinooperator4 » 27 sty 2010, o 21:25

witam kolegów
mam problem podobny do waszego tyle tylko że jak stoje czy jade to żadna różnica temp stoi cały czas w tym samym miejscu dziś na postoju troszke go popiłowałem nieco ponad 2500 obrotów i temp sie troszke podniosła ale cóż za tym idzie w kabinie słabe ogrzewanie ,wąż górny od chłodnicy stopniowo sie rozgrzewa gdy jednocześnie dolny zimny jak lód.Próbowałe i odpowietrzania i zmiany płynu boje sie tylko zabrać za termostat :?: nigdzie nie moge znaleźć opisu jak to zrobić szybko i sprawnie :wstyd:
Prosze o jakieś foto jak ktoś posiada
A silnik 1.4 kat AAM :?:
Avatar użytkownika
kinooperator4
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24 sty 2010, o 16:19
Lokalizacja: pomorze

Postprzez mani51 » 29 sty 2010, o 20:55

dostałem ostrzeżenie za jeden wulgaryzm a ktoś kto pisze od rzeczy i naraża innych na niepotrzebne koszty jest bezkarny...we dupie mam takie forum. Żegnam kolegów.

[ Dodano: 2010-01-29, 19:57 ]
tzn proszę o usunięcie mojego profilu bo nie wiem jak to zrobić :zdegustowany:
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez pawelek03576 » 29 sty 2010, o 23:32

kinooperator4 napisał(a):witam kolegów
mam problem podobny do waszego tyle tylko że jak stoje czy jade to żadna różnica temp stoi cały czas w tym samym miejscu dziś na postoju troszke go popiłowałem nieco ponad 2500 obrotów i temp sie troszke podniosła ale cóż za tym idzie w kabinie słabe ogrzewanie ,wąż górny od chłodnicy stopniowo sie rozgrzewa gdy jednocześnie dolny zimny jak lód.Próbowałe i odpowietrzania i zmiany płynu boje sie tylko zabrać za termostat :?: nigdzie nie moge znaleźć opisu jak to zrobić szybko i sprawnie :wstyd:
Prosze o jakieś foto jak ktoś posiada
A silnik 1.4 kat AAM :?:

kolego nie ma silnika 1.4 o kodzie AAM
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez kinooperator4 » 30 sty 2010, o 13:51

no kolego musze przyznać racje ktoś mnie wprowadził w błąd :-o
ale już wiem sprawdzałem naklejke w bagażniku to jest AEX
a tamte dane kolega pokazywał wedłuk rocznika z tej tabeli:
http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/dane-silnikow/
Avatar użytkownika
kinooperator4
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24 sty 2010, o 16:19
Lokalizacja: pomorze

Postprzez jacekPlacekkk » 30 sty 2010, o 15:37

mani51, Spokojnie ;-) mnie też coś czasem drażniii :chytry: ale takie życie,,,,

a AAM to 1.8, takiego posiadam :!:
BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

Postprzez kinooperator4 » 30 sty 2010, o 16:02

Tak tylko wedle tej tabeli to w golfach także montowane :wstyd:
dlatego pewno zaszła pomyłka[glow=darkred][/glow]
Avatar użytkownika
kinooperator4
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24 sty 2010, o 16:19
Lokalizacja: pomorze

Postprzez METYS82 » 10 lut 2010, o 18:34

rozwazylem kolegow podpowiedzi i wymienilem termostat i czujnik temperatury.
i zeczywiscie autko jak nabiera temperatury robi sie gorny waz cieply, jak zeczywiscie jest goracy otwiera sie termostat i waz ktory jest od niego do chlodnicy(dilny) robi sie cieply puzniej goracy i wlacza sie wentylator.to jest wedlug mnie ok.
problem polega na tym ze jak zalozylem nowy czujnik ten przy termostacie czteropinowy z zoltym paseczkeim(bo taki mialem wczesniej) to wskazania na desce bardzo mnie wystraszyly: wedle wskazan na desce termostat otworzyl sie przy okolo 112 st. a wentylator wlaczyl przy 115st i tak sie utrzymuje calu czas w czasie jazdy. czyli zachowanie termostatu i wentylatora w miare normalne, tylko te wskazania.
zalozylem spowrotem stary czujnik i wskazania jak przed zmiana czyli 70st termostat sie otwiera a tak przy73-75 wlacza sie wentylator.
i teraz chcialem zapytac czy ma jakies znaczenie kolor paska na czujniku i jaki powinien byc?
METYS82
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 25 sty 2010, o 21:12
Lokalizacja: malopolska

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Klimatyzacja i Nawiewy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość