Ogrzewanie ,zasłanianie chłodnicy

Wszystko co związane z klimatyzacją i nawiewami w samochodzie Volkswagen Golf 3

Moderator: Moderator

Postprzez krisss.79 » 10 lut 2010, o 20:45

Jakiej firmy kupiles ten czujnik?,jesli toprana albo hans preis to takie cyrki beda sie dziac,kup tak jak ja oryginal i bedzie po problemie ;-)
moj-golf/moja-golfina-t16966.html
Zapraszam do ogladania mojego golfa
Avatar użytkownika
krisss.79
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 paź 2008, o 17:29
Lokalizacja: zielona gora

 

Postprzez METYS82 » 10 lut 2010, o 22:04

no dobra krisss, a mozesz dac jakies namiary na oryginal,moze cos z allegro polecisz??
METYS82
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 25 sty 2010, o 21:12
Lokalizacja: malopolska

Postprzez Adam.M » 10 lut 2010, o 22:14

METYS82, orginal kupisz w firmie getem.pl

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=257194&start=0

najlepiej napisac do nich na gg, znajda Ci szukana część w katalogu i doradzą wszystko, polecam, sam u nich zamawialem
Adam.M
 

Postprzez ssiiwwyyy » 22 lis 2011, o 19:57

Siemka dzis zasłoniłem sobie chłodnice jade do szkoły 20 km i po przejechaniu 15 mam dopiero ciepły silnik tak z 70 C wiec się zobaczy jutro jak to bezie
1.9 tdi gt :D
Avatar użytkownika
ssiiwwyyy
Badacz tematu
 
Posty: 352
Dołączył(a): 21 lis 2011, o 18:21
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez slawek5t » 26 lis 2011, o 21:08

ssiiwwyyy, . Masz popsuty termostat
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez prezesik » 26 lis 2011, o 21:21

Jak do wymiany termostat to przestrzegam przed francuskim Vernetem - sa do bani, nie nadaja sie do VW. Jedynie niemiecki Wahler daje rade, ale kupiony w ASO, w sklepie to ruletka z tymi termostatami, albo kupisz i bedzie dobry albo kupisz 3 sztuki, z ktorych 2 beda do wyrzucenia.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Paweu » 27 lis 2011, o 11:59

Mi po przejechaniu niecałych 4 kilometrów wskazówka dobija do 90'C i tak sie chciałem właśnie zapytać czy to normalne i czy przypadkiem ja też nie mam walniętego termostatu...

Silnik to 1.4 abd
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Snejk18 » 27 lis 2011, o 14:09

Liwinglawida napisał(a):Mi po przejechaniu niecałych 4 kilometrów wskazówka dobija do 90'C i tak sie chciałem właśnie zapytać czy to normalne i czy przypadkiem ja też nie mam walniętego termostatu...


Jeżeli dobija i tam zostaje, to jest wszystko dobrze.
Benzyniaki się tak szybko nagrzewają. Mój tata ma Carismę 1.8 i tam 90* łapie po jakichś 2 km...
A mój TDI dopiero po jakichś 7 - 10 km (zależy od temperatury powietrza)
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez Paweu » 27 lis 2011, o 14:32

Wiec wygląda na to iż wszystko dobrze ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez slawek5t » 2 sty 2012, o 02:28

Snejk18 napisał(a):A mój TDI dopiero po jakichś 7 - 10 km (zależy od temperatury powietrza)

Mój też po 8-10km przy obecnej temperaturze. Ale musze trzymac obroty około 2000-2200. Jak jade "słabiej" to troszke dłużej to trwa.
A jak dojdzie do 70-75 stopni i jade na przykład na drugim biegu na 1000-1200obr to juz nie podejdzie wyżej.
Jak jade normalnie to trzyma cały czas 90 st. (wahler z allegro za 27 zł.)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Pro100 » 2 sty 2012, o 12:16

Nie będę zakładał nowego tematu a się podepnę bo być może o ten sam czujnik chodzi, mianowicie temp na desce pokazuje mi niecałe 70C i włącza się wiatrak, do tego zauważyłem że przy niskiej temperaturze ok 2C i mniej na desce mruga kontrolka od płynu chłodniczego mimo że jest, powietrze w kabinie nie jest zbyt ciepłe niestety.

Dodam że silnik to 2.0 16V 9a z passata b3 a instalacja ze starego silnika tj. 2.0 8V 2e.
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez PabloSBT » 2 sty 2012, o 14:11

Pro100 napisał(a):Nie będę zakładał nowego tematu a się podepnę bo być może o ten sam czujnik chodzi, mianowicie temp na desce pokazuje mi niecałe 70C i włącza się wiatrak, do tego zauważyłem że przy niskiej temperaturze ok 2C i mniej na desce mruga kontrolka od płynu chłodniczego mimo że jest, powietrze w kabinie nie jest zbyt ciepłe niestety.
Dodam że silnik to 2.0 16V 9a z passata b3 a instalacja ze starego silnika tj. 2.0 8V 2e.

mi się wydaje że ci czujnik termiczny od wentylatora szwankuje, i termostat chyba też się całkiem nie zamyka skoro ci nie leci ciepłe powietrze odpal samochód i zobacz czy ci się robi dolni wąż od chłodnicy ciepły zaraz po odpaleniu jeśli ci się grzeje razem z silnikiem to termostat do wymiany ;)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Klimatyzacja i Nawiewy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości