Petrygo nie nadaje się do VW a jedynie do traktorów...

Wszystko co związane z klimatyzacją i nawiewami w samochodzie Volkswagen Golf 3

Moderator: Moderator

Postprzez gbcolin » 9 maja 2010, o 21:31

ja mialem zalane borygo zielone i spoko na odkrytym terenie (bez budynków zastawiających auto przed wiatrem) minus 20 pare i spoko. Teraz k2 i podobno też jest niezły.
Avatar użytkownika
gbcolin
Badacz tematu
 
Posty: 372
Dołączył(a): 11 mar 2009, o 21:39
Lokalizacja: Gostynin
Rocznik: 1997
Silnik: 1.8 aam
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez LeszekGT » 10 maja 2010, o 19:41

Radi mk3 napisał(a):to co w takim razie lać???
Przy zbiorniczku wyrównawczym jest symbol butelki z napisem G11, więc taki należy lać.

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=52510
Avatar użytkownika
LeszekGT
VIP
 
Posty: 1399
Dołączył(a): 11 lut 2009, o 17:59
Lokalizacja: WZ

Postprzez Radi » 10 maja 2010, o 19:51

G11 ciekawe jeszcze ile kosztuje i czy można dostać poza aso bo jeżdzić za płynem na np dolewke 70 km w jedną strone słabo mi sie opłaca
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez michaal » 10 maja 2010, o 20:11

Przecież pisało to wiele razy na forum G11 nie produkują już od kilku lat, nawet jego nowsza wersja płyn G12 doczekał już się następnych wersji. obecnie vw wlewa G12+. A tu jest link http://www.volkswagen-czesci.pl/orygina ... hlodnic/14
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń

Postprzez LeszekGT » 10 maja 2010, o 21:38

michaal napisał(a):G11 nie produkują już od kilku lat

Obawiam się, że się mylisz :lol:

W głupim Inter Carsie można spokojnie dostać G11. To że obecnie wlewają G12+ to fajnie, tylko różnica w roczniku silnika jest spora. A osobiście przypuszczam, że nie ma specjalnej różnicy między G11 a G12+ (chyba, że kolorek barwnika ;))
Avatar użytkownika
LeszekGT
VIP
 
Posty: 1399
Dołączył(a): 11 lut 2009, o 17:59
Lokalizacja: WZ

Postprzez pablomed » 11 maja 2010, o 14:04

Mój typ to Dynagel 2000 (ale tylko krowa nie zmienia zdania bo go nie ma)
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez kajtek » 25 cze 2010, o 08:52

pablomed napisał(a):Mój typ to Dynagel 2000

dokładnie, ja również leje i polecam Dynagel, Prestone a z nieco tańszych Kuler (K2) też na takim jezdziłem 3 lata i mogę śmiało polecić...
Ostatnio edytowano 1 lip 2010, o 07:59 przez kajtek, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Zico63 » 27 cze 2010, o 22:46

Chodzi tylko o to że G11 NIE MOŻNA (a to i tak tylko według fabryki) MIESZAĆ z G12.
Czyli można jeździć na samym G11 i samym G12 albo na wielu innych.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez Reiven » 24 lis 2010, o 00:37

Najlepsze jest to ze Petrygo jest właśnie płynem typu G11 :)
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez rafal_z_ph » 27 lis 2010, o 12:59

Reiven napisał(a):Petrygo jest właśnie płynem typu G11

Przez rok jeździłem na Petrygo. Nagle płyn zaczął ucikać i nie wiadomo było którędy ucieka. Dolewałem 1 litr na każde przejechane 300 km. Zmieniłem płyn na różowe Borygo od wiosny nic się nie dzieje. Jestem z tego zadowolony.
rafal_z_ph
Czytacz
 
Posty: 99
Dołączył(a): 10 gru 2007, o 22:42
Lokalizacja: Pomieczynska Huta/Kaszuby

Postprzez CezarC-4 » 28 lis 2010, o 10:36

Od 6 lat jeżdże na Petrygo. Jednak ostatnio zauważylem niewielkie ubytki w zbiorniczku.Już kilka razy dolewałem płynu(niecały litr/1000 km).Cały układ wydaje się być szczelny , nie widać przecieków, pod korkiem oleju też wszystko ok , a jednak gdzieś znika. Patrzyłem też okolice nagrzewnicy, jest sucho.Może trzeba zrobić tak jak zrobił kolega rafal_z_ph
Avatar użytkownika
CezarC-4
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 2 sty 2008, o 11:38
Lokalizacja: Brok

Postprzez radek1 » 28 lis 2010, o 14:52

witam polecam culler k2 long life sam taki wlalem do swojego po wymianie termostatu, zrobilem mu test w zamrażarce 2 dni w temperaturze -20 stopni nic sie nie dzieje próbka w słoiczku co do petrygo to mialem go wlane w poprzednim samochodzie golf 2 1,6gtd po dwoch latach glowica do wymiany nie wiem czy kojarzyc to z petrygo ale ja juz tego płynu nie uzyje :ok: a co do postu kolegi powyzej u mnie tez sie tak zaczelo i okazalo sie ze przezarlo glowice miedzy kanalami olejowy i chlodzacy tak ze ja bym zmienial jak najszybciej ten plyn na nie zracy naszych glowic
Avatar użytkownika
radek1
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 13 sie 2010, o 07:05
Lokalizacja: dabrowa czluchowska

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Klimatyzacja i Nawiewy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości