Powrotny wąż z nagrzewnicy zimny brak ciepłego pow.

Wszystko co związane z klimatyzacją i nawiewami w samochodzie Volkswagen Golf 3

Moderator: Moderator

Powrotny wąż z nagrzewnicy zimny brak ciepłego pow.

Postprzez Chudy155a » 11 mar 2015, o 18:50

Witam mam problem nie leci mi cieple powietrze wąż do nagrzewnicy ciepły a tan co wraca zimny co jest nie tak?;/
Avatar użytkownika
Chudy155a
Badacz tematu
 
Posty: 152
Dołączył(a): 25 kwi 2014, o 12:40
Lokalizacja: Czerwionka

Powrotny wąż z nagrzewnicy zimny brak ciepłego pow.

 

Postprzez MiroGti » 13 mar 2015, o 20:59

Albo nagrzewnica nie drożna ,albo nie odpowietrzyłeś dobrze układu .
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Chudy155a » 13 mar 2015, o 22:24

nagrzewnica drożna , sprawdzałem i płukałem . Odpowietrzalem 3 razy juz chyba .. włączony silnik odkrecony korek uciskanie węży do momentu włączenia wentylatora , drugi raz zakrecony korek włączony silnik i odkrecanie korka żeby płyn opadł jak się cisnienie zrobi i trzeci raz odkrecanie korka jak jest cisnienie i uciskanie. Nie wiem jak juz robic ...;/ pomocy
Avatar użytkownika
Chudy155a
Badacz tematu
 
Posty: 152
Dołączył(a): 25 kwi 2014, o 12:40
Lokalizacja: Czerwionka

Postprzez MiroGti » 14 mar 2015, o 06:31

Zmień korek od zbiorniczka, zaleje plyn do lini max zakręč korek i nie ruszaj az nie włączy się wentylator
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pietrasiak2 » 18 mar 2015, o 11:24

Czasem pomaga zdjęcie przewodów z nagrzewnicy zalanie jej i przewodów płynem . Oraz sprawdzenia czy jest obieg na powrocie w 1,8 to zdjąć wąż na metalowej rurce (łącznik od nadrzewnicy do pompy) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez MiroGti » 25 maja 2015, o 10:09

Nie odkrecaj korka jak się robi ciśnienie tylko przytrzymaj silnik na obrotach żeby pompa przepchala powietrze ja na wolntch obrotach się pół dnia męczyłem i nic to nie dało, dopiero dalem ok 1500 obrotów i pomogło ,wszystko na zakręconym korku ,żadnego upuszczania tylko ściskanie węży
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - - kasacja samochodów warszawa



Powrót do Klimatyzacja i Nawiewy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość