siema , w golfie był robiony swap z 1,6 na 2,0 i słabo daje ciepłe powietrze , wymieniona uszczelka pod głowicą podczas swapu wymieniony czujnik temperatury , wumieniony panel sterujący nawiewem jak i cały panel pod kokpitem co steruje łopatkami od nawiewu + wymieniona nagrzewnica i termostat , powietrze jest letnie a nie gorące wiec co dalej z góry dziekuje za wypowiedzi osób nie w temacie
Najprawdopodobniej układ jest zapowietrzony. Odpal samochód odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego i niech pracuje z 20 minut tylko sprawdzaj stan płynu
mam pewność bo przed założeniem i po założeniu z 20razy sprawdzałem przed całkowitym złożeniem i jest ok węże po nagrzaniu silnika są oba gorące , nie mam już pojęcia przed swapem w 1,6 tez było zimno , a teraz z tego golfa mało co zostało ori bo większość jest z mojego gti i vr
a jeszcze jedno pytanie do was koledzy
bo zauważyłem że z nawiewów wypada co jakiś czas jakiś taki materiał ani to na gąbke nie wygląda, bo naprawdę jest cienkie strasznie , jakaś idea ? może jak teraz wyleci to zdjęcie zrobię i podrzucę tu
Przerabiałem podobny temat.Auto szybko sie dogrzewało bo w zime po przejechaniu około 7 km na blacie miałem 90 stopni a z nawiewów leciało letnie powietrze.Oba węże od nagrzewnicy ciepłe i wylatywała mi właśnie taka cieniutka bąbka z nawiewów.Wziołem sie za wymiane nagrzewnicy(wiem oba węże ciepłe więc była drożna ale asekuracyjnie postanowiłem ją zmienić bo idzie zima)Po paru godzinach majsterkowania dostałem się do niej i co zauważyłem klapka sterująca ciepłe zimne powietrze miała 3 okrągłe dziury i choć było ustawione na ciepłe powietrze to nic z tego bo mieszało się z zimnym.Zakleiłem te dziury,zmieniłem nagrzewnice i teraz po przejechaniu 2 km leci mi ciepłe powietrze Szok jaki upał mam teraz w aucie po zaklejeniu tych dziur w klapce i zmianie nagrzewnicy.