łukasz1983 napisał(a):Przerabiałem podobny temat.Auto szybko sie dogrzewało bo w zime po przejechaniu około 7 km na blacie miałem 90 stopni a z nawiewów leciało letnie powietrze.Oba węże od nagrzewnicy ciepłe i wylatywała mi właśnie taka cieniutka bąbka z nawiewów.Wziołem sie za wymiane nagrzewnicy(wiem oba węże ciepłe więc była drożna ale asekuracyjnie postanowiłem ją zmienić bo idzie zima)Po paru godzinach majsterkowania dostałem się do niej i co zauważyłem klapka sterująca ciepłe zimne powietrze miała 3 okrągłe dziury i choć było ustawione na ciepłe powietrze to nic z tego bo mieszało się z zimnym.Zakleiłem te dziury,zmieniłem nagrzewnice i teraz po przejechaniu 2 km leci mi ciepłe powietrze Szok jaki upał mam teraz w aucie po zaklejeniu tych dziur w klapce i zmianie nagrzewnicy.
też myśle żeby wymienić nagrzewnicę, jeśli jeszcze dostanę pomoc ojca elektryka będzie mi na pewno łatwiej, no i właśnie stawiałem na tą gąbkę i wydaje mi się że mam to samo co miałeś Ty, leci zimne z ciepłym wymieszane, bardziej zimne niż ciepłe, dlatego muszę się ogarnać i w wolnym czasie to zrobić, przeraża mnie tylko ile się trzeba z tym bawić i ile jest wszystkiego do okręcania i bawienia się potem w kable śruby no ale nie ma rady, albo mechanik i dodatkowe koszta albo "zrób to sam"
Dzięki za rzeczową odpowiedź