ogrzewanie nie działa

Wszystko co związane z klimatyzacją i nawiewami w samochodzie Volkswagen Golf 3

Moderator: Moderator

Postprzez vinni_pl » 8 gru 2012, o 22:24

mkkay napisał(a):czyli u mnie tez będzie termostat do wymiany ?
bo rano jadąc do pracy 12 km czasem ledwo do 70 st dobije a przeważnie to wskazówka ledwo się ruszy :zakrecony:

mam ten sam problem, auto niby benzyniak a przejadę 10 11 km do pracy wraz z 4 sekwencjami świateł i na blacie nie ma 70 stopni czasem ; / co to za fant może być ?
Avatar użytkownika
vinni_pl
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 10 lis 2012, o 00:15
Lokalizacja: Wałbrzych

 

Postprzez witboy » 8 gru 2012, o 23:04

benzyna musi byc rozgrzana po 3km, diesle maja troche gorzej ale po ok 5 powinien tez juz byc ok, jak nie to :

- 1 sprawa termostat pewnie sie nie domyka albo sie przycina
- zakamieniona nagrzewnica ale jesli obydwa wezme z chlodnicy sa ok to znaczy ze jest dobra
- rozwalona pompa wody ale wtedy najczesciej sie grzeje
- filtr przeciwpylkowy brudny ale leci malo powietrza ogolnie z nawiewu i szyby czesto paruja

ja stawiam zawsze na 1 opcje

weze dochodzace do chlodnicy jeden musi byc chlodny bodajrze ten dolny co jest przy termostacie, jak jest cieply i gorny cieply po ok 2.5 km a na blacie mamy z 60 st to oznacza termostat do wymiany
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez mkkay » 8 gru 2012, o 23:15

konkretnie i rzeczowo :-) masz piwo u mnie :-)
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez vinni_pl » 9 gru 2012, o 00:40

więc tak :P Muszę namierzyć gdzie jest termostat ; / i jakaś opcja żeby go sprawdzić czy trzeba go rozczłonkować na części pierwsze ?
Co do drugiej możliwości, sprawdzę jutro przejadę się kawałek zobaczę jak węże ciepło dają, wiem że dziś po 8 km ledwo wskoczyło na blat nie całe 70 stopni po czym przy redukcji spadło ciepło silnika .
Pompa wody była robiona przez mechanika nie tak dawno więc to na pewno odpada.
filtr przeciwpyłkowy dziś ogarnąłem wytrzepałem ^^, (odczuwalna minimalna zmiana siły nawiewu na biegu 3,4 ale nadal zimno i nadal auto zimne ;)
Avatar użytkownika
vinni_pl
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 10 lis 2012, o 00:15
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez łukasz1983 » 9 gru 2012, o 10:13

W 1.4 termostat masz w krućcu.Tu masz link do fotoporady,przeczytaj go to poradzisz sobie.Prosta robota.http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=219313
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez mkkay » 9 gru 2012, o 14:26

dzisiaj jako że aku prawie padł i musiałem go podłączyć do prostownika,
sprawdziłem w końcu filtr pyłkowy i....................... :-o szczęka mi opadła, same liście wszędzie ,
wytrzepałem odkurzyłem i.............. dmucha jak szalony,
jeszcze termostat wymienię i będzie grzanie jak ta lala,
więc jak problem z grzaniem to pierwsze polecam sprawdzić ten nieszczęsny filtr pyłkowy.


tak to wyglądało u mnie


Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez peta1992 » 9 gru 2012, o 14:32

no albo może być tak że poprzedni właściciel zrobi jakiś myk a mianowicie u mnie jak podniosłem podszybie była zamiast filtr naciągnięta normalna damska rajstopa xd xd xd od razy kupiłem nowiuśki filterek :D
Avatar użytkownika
peta1992
Gaduła
 
Posty: 484
Dołączył(a): 11 mar 2012, o 23:01
Lokalizacja: Lubkowo

Postprzez michu93 » 9 gru 2012, o 14:39

panowie, nie wiem dlaczego u was to miało taki wpływ.
ja u siebie miałem jeszcze większy syf na filtrze niż kolega wyżej - ale grzało elegancko, tylko szyby parowały.
wywaliłem narazie całkiem ten filtr i grzeje tak samo elegancko jak z tym brudnym filtrem.
Avatar użytkownika
michu93
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 18:25
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez mkkay » 9 gru 2012, o 14:48

no to masz dobry termostat skoro Ci dobrze grzeje,
a skoro miałeś tak zawalony filtr a mimo to dobrze wiało to znaczy że powietrze brało gdzieś bokiem a nie przez filtr
moja biała strzała- moj-golf/biala-strzala-variant-1-9td-t50990.html


Nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez DMI » 9 gru 2012, o 14:52

ja mam ten sam problem powyżej 2 tys leci ciepłe powietrze a tak wali zimnym mam wymienioną pompe wody oraz nagrzewnice i dalej leci zimne pompa wymieniana podczas wymiany rozrządu a nagrzewnica jakiś miesiac temu. było dobrze a nagle nie wieje ciepło. :-(
DMI
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 11 sty 2012, o 19:47
Lokalizacja: Milicz

Postprzez michu93 » 9 gru 2012, o 14:53

wiało słabiej, ale tak samo ciepłe jak teraz ;)
Avatar użytkownika
michu93
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 18:25
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez mkkay » 9 gru 2012, o 15:00

termostat panie do wymiany :ok:
moja biała strzała- moj-golf/biala-strzala-variant-1-9td-t50990.html


Nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Klimatyzacja i Nawiewy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

cron