ubytki płynu chłodniczego. pojawienie sie go w wentylacji

Wszystko co związane z klimatyzacją i nawiewami w samochodzie Volkswagen Golf 3

Moderator: Moderator

ubytki płynu chłodniczego. pojawienie sie go w wentylacji

Postprzez czarnuch14755 » 11 mar 2012, o 11:48

witam
mam wielki problem polega on na tym ze ucieka mi płyn chłodniczy ale nie ma wycieków jego i zobaczyłem że z nawiewu słychać tak jak by szum wody i leci z nich para przy czym strasznie parują mi szyby.
nie wiem co to możne być czy walnięta nagrzewnica czy słyszałem o takiej opcji ze uszczelka pod głowicą przepuszcza czy coś takiego.
autko to golf 3 1.8 kat benzyna\LPG 90km 96rok 3D
ŚPIESZ SIĘ POWOLI
Avatar użytkownika
czarnuch14755
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 06:59
Lokalizacja: Bolesławiec

ubytki płynu chłodniczego. pojawienie sie go w wentylacji

 

Postprzez kermid » 11 mar 2012, o 15:30

Jak wali ci parą i śmierdzi płynem chłodzącym jak ustawisz na gorące powietrze to nagrzewnica do wymiany,może być tak że pod dywanikami będziesz miał mokro
Avatar użytkownika
kermid
Badacz tematu
 
Posty: 228
Dołączył(a): 28 lut 2009, o 16:49
Lokalizacja: Białystok

Postprzez czarnuch14755 » 11 mar 2012, o 20:06

teraz to auto mam zalane jednak to nagrzewnica. cały płyn wlał mi sie do auta i teraz nie wiem jak najlepiej bedzie to wysuszyc
ŚPIESZ SIĘ POWOLI
Avatar użytkownika
czarnuch14755
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 06:59
Lokalizacja: Bolesławiec

Postprzez slawek5t » 11 mar 2012, o 20:40

Suszenie to mniejszy problem.
Gorzej z wymianą nagrzewnicy ............
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez prezesik » 11 mar 2012, o 23:35

Trzeba poświęcić kilka dni na wysuszenie auta ( wywalić wszystko ze środka ), a w międzyczasie wymienić nagrzewnicę ( trudne nie jest, tylko czasochłonne ).
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez MTi » 12 mar 2012, o 23:21

czarnuch14755 napisał(a):teraz to auto mam zalane jednak to nagrzewnica. cały płyn wlał mi sie do auta i teraz nie wiem jak najlepiej bedzie to wysuszyc

Mam to samo + Szyber mi lał ... i Wiesz co? :D
Mam w planach wywalić ten caly stary filc i kupic nowy i zrobic wygluszenie od nowa dokladniej niz fabryka tak jak .. :
http://www.golf3.pl/topics2/mk3-by-prez ... 879,60.htm
Fakt faktem .. wymiana nagrzewnicy ... Jest pracy przy tym ...
MTi
Badacz tematu
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 18:41
Lokalizacja: KN-a

Postprzez czarnuch14755 » 16 mar 2012, o 13:45

ja już ręce rozkładam wymieniona pompa wody nagrzewnica już tez i teraz jest jeszcze większy problem czyli płyn nie ucieka wentylacja działa ok grzeje bez problemów temperatura dochodzi tylko ok 90 stopni ale gdy gdzieś jadę i po jakimś czasie zajrzę pod maskę to wentylator się w ogóle nie włącza wąż który wchodzi w chłodnice na górze jest twardy i gorący a ten na dole co wchodzi w chłodnice jest miękki i cały czas zimny układ odpowietrzałem długo i nie wiem co to możne być woda się gotuje gdy na postoju odkręcę korek i poczekam aż auto się nagrzeje ...
ŚPIESZ SIĘ POWOLI
Avatar użytkownika
czarnuch14755
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 06:59
Lokalizacja: Bolesławiec

Postprzez prezesik » 16 mar 2012, o 19:28

Wygląda mi na to, że termostat nie puścił płynu na chłodnicę.
Zagrzej jeszcze raz auto, a na pewno termostat puści płyn na chłodnicę i włączy się wentylator. Jeżeli wcześniej się włączał, to teraz też powinien się włączyć.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez endru » 15 kwi 2012, o 17:47

A ja bym zapytał cos w podobnie mam, cieknie mi ciagle jak nie z obudowy termostatu to z węża, zrobiłem to cieknące połączenie z blokiem silnika to wywalało wężem bo jak sie okazało ze byl zapchany wężyk ten górny cienki prowadzący do zbiorniczka wyrównawczego, przepchałem go i na krotko oki ale wczoraj wyszło ze teraz wywala mi przez uszczelkę gdzie jest skręcony termostat. Nie wiem co jest? gdzieś odpowietrzanie sie przytyka czy moze chłodnica przytkana ? Dodam ze wszystko jest niby ok węże sa jak wcześniej dość miekowate i wszystkie cieple. Na jutro mam plan wymiany całego króćca na nowy i uszczelek w nim a wtedy zobaczymy czy wywali.
Golf 3 1.4 (ABD - 1H1) zagazowany
Avatar użytkownika
endru
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 8 lip 2011, o 13:38
Lokalizacja: Bialystok

Postprzez Emiczka » 15 kwi 2012, o 23:37

kolego a jak ci wywala rośnie temperatura?
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez endru » 16 kwi 2012, o 22:24

Temperatura jest ok, dzis robilem troche ale deszcz przerwal mi wiec jutro skoncze wymiane calej obudowy, bo stara jak sie okazalo kolo otworu na srube byla peknieta a w srodku bylo dosc sporo jakiejs uszczelki ktora zatykala wszelkie mozliwe otwory ktos cos tam modzil moze sylikonem, fotki robilem wiec moge foto porade ulozyc jak zakoncze zmagania :P
Golf 3 1.4 (ABD - 1H1) zagazowany
Avatar użytkownika
endru
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 8 lip 2011, o 13:38
Lokalizacja: Bialystok

Postprzez slawek5t » 17 kwi 2012, o 10:33

No to wymień tą przeciągniętą obudowe , i przejrzyj całą drogę płynu czy wszystko jest szczelne i drożne.
Jak skonczysz daj znac :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Następna strona

- - - oprogramowanie do zarządzania transportem



Powrót do Klimatyzacja i Nawiewy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości