Wymiana nagrzewnicy i słabe cieple powietrze

Wszystko co związane z klimatyzacją i nawiewami w samochodzie Volkswagen Golf 3

Moderator: Moderator

Wymiana nagrzewnicy i słabe cieple powietrze

Postprzez Masiula » 5 sty 2014, o 21:41

Witam posiadam golfa 3 zmienilem nagrzewnice po zaklejalem klapki zimno cieplo i regulacje szyba nogi bo gąbki byly juz po wyrywane.
Ale auto dalej slabo grzeje silnik nagrzewa sie do normalnej temperatury weze od nagrzewnicy cieple czy ktos zna powod moze ?
Masiula
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 21:38
Lokalizacja: Płośnica

Wymiana nagrzewnicy i słabe cieple powietrze

 

Postprzez Opik » 5 sty 2014, o 21:43

a nagrzewnica jakiej firmy? Te tanie mają to do siebie że nie za specjalnie oddają ciepło. Ale skoro oba węże gorące to nie powinno się nic dziać. A wentylator normalnie chodzi?
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Masiula » 5 sty 2014, o 21:44

tak normalnie daje leci powietrze ladnie nagrzewnica napisze tak jak sie mowi febibersztejn podobno gorna półka
Masiula
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 21:38
Lokalizacja: Płośnica

Postprzez Opik » 5 sty 2014, o 21:51

ja mam febi świeżo po wymianie i u mnie po paru kilometrach to jest ogień piekielny że rękę ciężko utrzymać, wiec to nie w niej bym się doszukiwał problemu. Może źle odpowietrzona? Ale to też raczej nie wchodzi w grę jeżeli oba węże ciepłe. Węże na pewno są gorące, czy tylko ciepłe? Powinny parzyć po dotknięciu
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Masiula » 5 sty 2014, o 21:53

gorace sa elegancko mi sie wydaje ze jest ok tylko jak odpowietrzalem to nie moge tak samochodu zagrzac ze sie nie wlaczy wiatrak
Masiula
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 21:38
Lokalizacja: Płośnica

Postprzez Opik » 5 sty 2014, o 21:58

Ciężko jest mi pomóc ;) Nagrzewnica raczej odpada, więc problemu trzeba szukać w układzie chłodzenia. Spróbuj może trochę płynu zlać i od nowa odpowietrzyć silnik, przynajmniej ja bym spróbował tak zrobić. Sprawdź jeszcze węże od chłodnicy czy oba się nagrzewają równocześnie, co oznacza padnięty termostat, czy najpierw górny robi się gorący a dopiero później płyn idzie na duży obieg przez chłodnicę
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Masiula » 5 sty 2014, o 22:03

termostat tez wymienialem moze z 2 miesace temu a jak ty odpowietrzasz golfika ?
Masiula
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 21:38
Lokalizacja: Płośnica

Postprzez Opik » 5 sty 2014, o 22:22

Wyciągasz z krućca czujnik temperatury, wlewasz powoli płyn do zbiorniczka, jak poziom płynu dojdzie do samej krawędzi krućca to szybko go wciskam, dolewam płyn mniej więcej na środkowy poziom i póki co tyle. Przejadę normalnie kilkanaście km tak żeby zalało nagrzewnicę i następnego dnia dolewam płynu pod max i tyle :) Nic więcej nie trzeb robić
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Masiula » 5 sty 2014, o 22:37

no to tak tez robilem ale kurde ciezki temat
Masiula
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 21:38
Lokalizacja: Płośnica

Postprzez Opik » 5 sty 2014, o 22:38

Spróbuj jeszcze raz :)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Masiula » 5 sty 2014, o 22:42

wiesz mysle ze jednak jest odpowierzony skoro dol i gora weze sa gorace to otwiera i plyn dolalem ale szalu dostane bo sam zmienialem nagrzewnice naprawcowalem sie a okaze sie ze to wszystko na marne
Masiula
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 21:38
Lokalizacja: Płośnica

Postprzez pablomed » 6 sty 2014, o 00:33

Masiula, ja bym jeszcze wrócił do tematu klapek, może coś nie wyszło, słabego kleju użyłeś czy coś w tym stylu.
Co do odpowietrzania wszystkie zabiegi opisywane są zbędne pod warunkiem że drożny jest wężyk odpowietrzający razem z króćcami. Natomiast żeby przyśpieszyć to ja przy zalewaniu płynu odczepiam górny wąż chłodnicy przy króćću głowicy wyginam go do góry i wypełniam przez niego chłodnicę, przy takim postępowaniu mogę już jechać w trasę od razu i po powrocie dolewam tylko raz do kreski, jakieś 0.5 do 1 litra.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Następna strona

- - -



Powrót do Klimatyzacja i Nawiewy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość