a odpowietrzałeś układ po wymianie termostatu?? Albo może ci się linka od zmiany ciepłe zimne odczepiła :d bo nie możliwe żebyś miał temperaturę 90 stopni i żeby zimne powietrze leciało z nawiewów. a co do tego co pokazuje licznik to na licznikach VDO przekłamuje wskazówka

u mnie pokazuje 80 stopni na liczniku a na VAGu już pokazuje wtedy 90 i tak trzyma podczas jazdy

a termostat łatwo jest sprawdzić wystarczy wyjechać w trasę i rozpędzić się ponad 120 i spojrzeć na licznik jak jest termostat uszkodzony to temperatura spadanie a jak stoi w stałej pozycji 80 lub 90 zależne od licznika :d
ps a co do tego zasłaniania to widziałem ostatnio jak gościu w nowym renault lagunie na ekspresówce z zaklejonymi wszystkimi wlotami na masce wyprzedzał mnie kilka km dalej ja go wyprzedziłem jak stał na poboczu z otwartą maską i kopał w koło

zagotowało mu się autko
