Znowu problem z nagrzewnicą.

Wszystko co związane z klimatyzacją i nawiewami w samochodzie Volkswagen Golf 3

Moderator: Moderator

Postprzez mani51 » 2 sty 2009, o 14:13

sebagzg, a masz gaz? Nie chodzi tu o to że parownik odbiera dużo ciepła tylko to że jest wpięty przeważnie w ten sam obieg (równolegle) co nagrzewnica a płyn ma zdecydowanie łatwiej przepłynąć przez parownik niż przez nagrzewnicę bo przecież w układzie nie ma takiego ciśnienia jak dałeś z węża z sieci...tak więc jak najbardziej nagrzewnica może być już przymulona a jak nie to pozostaje sprawdzić sterowanie nawiewem
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

 

Postprzez marcinkoz2910 » 2 sty 2009, o 14:15

sebagzg, tak działa jak woda przez nią przepływa więc mówisz że woda normalnie przepływa i węże (dolotowy i wylotowy) z nagrzewnicy są gorące ? tak? to musi być sprawna więc nie wiem w czym problem... jeszcze jest taka opcja że ta przegroda co jest odpowiedzialna za mieszanie ciepłego z zimnym coś się tam stało albo linka się urwała (lub spadła z zatrzasków)
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez sebagzg » 2 sty 2009, o 14:35

to jest benzyna bez gazu :) , tylko ze ten waz to wlasnie z sieci podlaczylem z wysokim cisnieniem... , no a co do normalnego podlaczenia to weze sa oby dwa gorace, hmm a dam rade sam wymienic ta nagrzewnice ?
sevaaa
sebagzg
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 21 maja 2008, o 15:30
Lokalizacja: Katowice

Postprzez marcinkoz2910 » 2 sty 2009, o 14:51

sebagzg napisał(a):hmm a dam rade sam wymienic ta nagrzewnice ?
dasz rade żadnych specjalistycznych narzędzi nie trzeba

sebagzg napisał(a):tylko ze ten waz to wlasnie z sieci podlaczylem z wysokim cisnieniem...
hmmmm... sprawdź te linki i tą przegrodę co jest odpowiedzialna za mieszanie się powietrza
Ostatnio edytowano 2 sty 2009, o 15:24 przez marcinkoz2910, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez pawelek03576 » 2 sty 2009, o 15:20

sam napisałeś że węże do nagrzewnicy są gorące więc nagrzewnica jest dobra,problem może być w tym jak już któryś z kolegów pisał :arrow: nie otwiera sie klapka która wypuszcza ciepłe powietrze z nagrzewnicy więc warto posprawdzać linki które tym sterują
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez sebagzg » 2 sty 2009, o 16:17

wydaje mi sie ze jesli byly by to te linki to nie bylo by to tak ze cieple powietrze lecialo by przy wysokich obrotach a na niskich juz niee ,,
sevaaa
sebagzg
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 21 maja 2008, o 15:30
Lokalizacja: Katowice

Postprzez marko1967 » 2 sty 2009, o 18:10

piotrlight, jeżeli się zdecydujesz to masz opis krok po kroku http://www.golf3.pl/topics21/nagrzewnic ... agrzewnica a to dodatkowo jak masz "jaśka" w kierownicy http://www.carsdream.com/skora_instr_vw_golf3.html
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez vandal » 5 sty 2009, o 00:07

Kolego jak na postoju trzymasz go na obrotach to leci cieple?? jak tak to pompa wody kolega mial dokladnie to samo
vandal
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 5 sty 2009, o 00:06
Lokalizacja: Nowa Dęba

Postprzez malapawel » 5 sty 2009, o 08:28

ja tez mialem cieple obydwie rury i okazalo sie ze to nagrzewnica, jak ja wujalem to byla cala zardzewiala i prawie 2x ciezsza od nowej,
sebagzg napisał(a):z jednej strony podlaczylem węza i wlaczylem wode pod cisnieniem i z drugiej strony normalnie ta wodya wylatywala

no to jak lales tam wode (lub byla zamiast plynu) to na pewno walnieta jest nagrzewnica :D

ja wymienialem swoja w 5h na lajcie :D
malapawel
Czytacz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 29 sie 2008, o 16:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez sebagzg » 5 sty 2009, o 16:22

hmmm wczoraj zauwazylem ze jak jezdze samochodem to to powietrze takie letnie leci nie za cieple a jesli zatrzymam auto wylacze silnik na chwile chociaz i zalacze znow i jade to powietrze takie cieple leci az w koncu znow do takiego zimnego :/ a co do pompy wody to wymieniana mialem nowka jest.... aaaa zeby ta nagrzewnice wyciagnac trzeba ta cala deske rozdzielcza sciagnac ??
sevaaa
sebagzg
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 21 maja 2008, o 15:30
Lokalizacja: Katowice

Postprzez malapawel » 5 sty 2009, o 18:04

marcinkoz2910 napisał(a):
malapawel napisał(a):ja wymienialem jakis tydzien temu to tez nie bylo za cieplo :D
zrób mi foto starej bo mam już od 1,6 i 1,8 i chce coś sprawdzić jesli to nie problem a jak nie to szukam dalej bo mam też od MK2 1,3 CAT ale się troszkę różni :/



ja kupilem taka
http://www.allegro.pl/item518048776_gol ... _nowa.html
tylko troche drozej :D
malapawel
Czytacz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 29 sie 2008, o 16:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez malapawel » 5 sty 2009, o 21:20

w najgorszym przypadku tak ale ja slyszalem o mniej drastycznych lecz nie stety u mnie one nie daly sie zastosowac :/ 5h wlaczajac przerwe :P, a deske trzeba cala rozebrac lacznie z kierownica
malapawel
Czytacz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 29 sie 2008, o 16:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Klimatyzacja i Nawiewy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron