Kolego ja mam ABFa z LPG. Kupiłem go w 2008 roku z przebiegiem 142tys. wiem , że może się wydawać podejrzanie niski ale z tego co udało mi się ustalić to poprzedni właściciel zimował go w garażu i w sumie może to potwierdzić bardzo dobry stan podwozia. Ja sam przejeździłem nim tylko jedną zimę a resztę przezimował w garażu. Teraz ma najechane 188 tkm. Silnik ma założony LPG ok. 10 latek temu a co za tym idzie jest to jeszcze II generacja gazu (Landi Renzo). 2 lata temu zmieniłem zwykły mieszalnik na blosa i powiem, że to był strzał w 10
silnik odżył, czuć wyraźną poprawę osiągów. Jednak czy z mikserem czy z blosem nie miałem żadnego strzału ani żadnych problemów wynikających bezpośrednio z jazdy na LPG. Instalka dobrej firmy, cewka i kable WN z wyższej półki, dobra regulacja i można cieszyć się z taniej jazdy nawet z takim mocnym silnikiem. Nie sprawdzałem kompresji przy zakupie ani nigdy później bo tak jak już ktoś wyżej napisał, że zakup samochodu to do pewnego stopnia loteria. Takie same przygody możesz mieć z AGG, 2E, czy z ABFem, więc jak masz okazje to szukaj ABFa i śmiało go zagazuj.