Jak się spisuje.. 8v jest w tym temacie idiotoodporne, tutaj masz "niestety" 16 zaworów, więc w razie remontu będzie on niestety droższy. A zważywszy na sporą moc z 2 litrów, wyższe obroty jest to bardzo prawdopodobne. Jeżeli samochód jest używany z głową, a nie pałowany na zimnym i do tego od razu na gazie, to jakoś specjalnie awaryjność nie wzrośnie. Tylko podstawa żeby instalacja była porządna, co najmniej Blos a najlepiej sekwencja, świece, kable i cała reszta w idealnym stanie. Bo o ile 8v w tej kwestii jest wyrozumiałe, to ABF już może stroić

y i dobierać się do portfela
Jeżeli myślisz o swapie, to ja osobiście zrobiłbym tak że kupiłbym ABFa bez gazu, posprawdzał wszystko, wykonał jakiś mały remont jeśli byłaby taka potrzeba i dopiero samemu wsadził porządną instalację
