Awaryjność silników.

Rozmowy bez żadnych ograniczeń. ;)

Moderator: Moderator

Awaryjność silników.

Postprzez kosmaty69 » 30 sie 2014, o 22:32

Czołem. Towarzysze, chciałbym zapytać o wasze zdanie, a mianowicie, jakie silniki w mk3 są najmniej awaryjne :)
Ps. Temat ponadczasowy, a dla mnie aktualny bardzo bardzo, bo jestem na kupnie i chciałbym poznać opinie ;-)
Avatar użytkownika
kosmaty69
Badacz tematu
 
Posty: 295
Dołączył(a): 16 lip 2014, o 19:44
Lokalizacja: Oswięcim

Awaryjność silników.

 

Postprzez marcin2e » 30 sie 2014, o 23:25

Moim skromnym zdaniem 1,6 aft, który osobiście posiadam (twu twu obym nie wykrakał :P)

Z doświadczenia innych 1,9d oraz 1,8
marcin2e
Badacz tematu
 
Posty: 157
Dołączył(a): 20 sty 2014, o 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Pozor » 31 sie 2014, o 03:18

Moim zdaniem jak dbasz tak masz , ale jeżeli chodzi o wytrzymałość to wg. mnie silniki 1.8 benzyna i tdi 90 km są nie do zdarcia
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez trojeczkaGT » 31 sie 2014, o 09:18

kosmaty mialem dwa golfy z silnikami 1.8 90 KM i lpg i chodzily super idealne do tej budy auta sprzedane :D

teraz mam dwa golfy jeden 1.9 TD 75 KM AAZ a drugi 1.9 TDI 90 KM 1Z i silniki tez miod malina, pala zawsze, chodza ladnie, ale trzeba dbac, jak nie dasz to nie masz jak to mowia.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kosmaty69 » 31 sie 2014, o 10:41

Cyzli ogolnie z benzyn silniki 1.8 mówicie ? a te 1.6 podobnie, czy gorzej ?
Moje padło :
Avatar użytkownika
kosmaty69
Badacz tematu
 
Posty: 295
Dołączył(a): 16 lip 2014, o 19:44
Lokalizacja: Oswięcim

Postprzez marcin2e » 31 sie 2014, o 10:57

1,6 zwykły jest trochę jednak za słaby do tego samochodu.
1,6 100km to powinna być norma w golfach:)
marcin2e
Badacz tematu
 
Posty: 157
Dołączył(a): 20 sty 2014, o 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez trojeczkaGT » 31 sie 2014, o 11:14

tak jak mowi marcin tylko 1.6 100 KM jest juz na wielowtrysku co za tym idzie zdrozsze lpg i wiecej czujnikow

temat rzeka, pisz na pw jak chcesz cos wiedziec o 1.8 lub 1.9 TD 1.9 TDI
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Porsche » 31 sie 2014, o 13:42

Jeżdżę 1.6 AEK od dwóch lat.
Pękł króciec , dwa razy wymieniałem trójnik na wężach wody, raz robiony alternator, raz robiony rozrusznik, pękł raz pasek od altka (moja wina nie zmieniłem na czas mimo widocznego uszkodzenia), spalona żarówka światłą drogowego, postojowego, hamowania. Na chwilę obecną nie przypominam sobie innej awarii.
Reszta to tylko standardowe zabiegi typu rozrządu oleje filtry itp itd.
Kupiłem to auto z silnikiem w dobrym stanie, nie żałuję w niego pieniędzy, odwdzięcza się praktycznie bezawaryjnością i małym spalaniem.
Porsche
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 18 wrz 2012, o 15:35
Lokalizacja: Zaraz tu obok

Postprzez kosmaty69 » 31 sie 2014, o 14:27

a silniki z gazem, jak to wygląda ? Jak się sprawuje ich żywotność w porównaniu do serii ?
Moje padło :
Avatar użytkownika
kosmaty69
Badacz tematu
 
Posty: 295
Dołączył(a): 16 lip 2014, o 19:44
Lokalizacja: Oswięcim

Postprzez Porsche » 31 sie 2014, o 14:43

Gaz założony w 2008 roku, sekwencja. Silnik jest okey, sam przejechałem na nim 60kkm. W zimie nigdy nie ma z nim problemów, pali przeważnie 9 litrów (jeżdżę tylko trasy). Standard przegląd instalacji, czyszczenie listy, wymiana filtrów, ewentualna korekcja map. Był problem z elektrozaworem, ale problem sam się rozwiązał. Oleju dużo nie bierze, a sporo jeżdżę.
Gdyby tylko ruda się nie pojawiała, nawet bym nie myślał o innym aucie:)
Porsche
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 18 wrz 2012, o 15:35
Lokalizacja: Zaraz tu obok

Postprzez edward_k » 31 sie 2014, o 14:46

ja mam 1.4 aex, w półtora roku zrobiłem nim ponad 20 tyś. i jak na razie wymieniałem tylko cewkę zapłonową :) no ale fakt czasami mocy brak :(
Avatar użytkownika
edward_k
VIP
 
Posty: 680
Dołączył(a): 27 maja 2013, o 11:02
Lokalizacja: Katowice
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kosmaty69 » 31 sie 2014, o 16:24

a jak jest gaz, to bierze olej wtedy ?
Moje padło :
Avatar użytkownika
kosmaty69
Badacz tematu
 
Posty: 295
Dołączył(a): 16 lip 2014, o 19:44
Lokalizacja: Oswięcim

Następna strona

- - -



Powrót do Na luzie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron