Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
ja odebralem od mechanik wymiana uszczelki ktos wlozyl tam zla nie do mojego silnika i normalnie szrot uszczelka ale po wymiane zniknely nawet problemy z obrotami
a cisnienie sprzezania walilo i do zbiornicza i pomiedzy cylindry
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Odebrałem golfa od lakiernika.
Robione były obydwa przednie błotniki (prawy po stłuczce, na lewym była rdza i przy okazji pozbyłem się anteny z błotnika) oraz tylne prawe nadkole.
Trochę się wykosztowałem, ale kolor i położenie lakieru są prawie idealne.
Stojąc metr od samochodu nie idzie odróżnić co było robione.