przez k-m-r1 » 11 gru 2013, o 17:31
kto był na studiach ? polecam wydziały mechaniczne
a konkretnie ja z moją wiedzą odpalam auto i po około 10sekundach bez dotykania gazu ruszam autem
nie trzymam pedału sprzęgła co by i skrzynia pomieszała go
ruszam i pierwszą minute jade spokojnie
ruszanie powolne
stanie i czekanie aż nagrzeje sie silnik to marnotrawstwo paliwa ja tam nie zarabiam tyle co inni
to że zostaje film olejowy to jedno
to ze odpalimy i fura sobie cyka to drugie
odpalisz auto olej jest tłoczony nie wszędzie dotrze od razu dlatego daje 10s i spokojna jazda
niestety nie ma różnicy miedzy staniem auta na ssaniu a jazdą na obrotach do max 2 tys jeśli gdzieś braknie oleju bądź co częściej olej jest nieodpowiedni to i tak nie będzie smarowania.
Silnik jest tak przewidziany co by smarować tam gdzie trzeba a tarcie które występuje na granicy ziaren metali powierzchni pracującej jest znikome gdyż powierzchni są dopasowane w mikroskopie można dostrzec że i tak caly olej nie spływa dzięki temu pozostaje w nierównościach i pęknięciach w minimalnej ilości.dopiero podanie oleju w odpowiedniej ilości i co ważne ciśnieniu by mógł dotrzeć kanalikami na powierzchnie smarowane umożliwi ruch na filmie olejowym .wolne obroty to niskie ciśnienie i mniejsza wydajność pompy.olej przetłaczany nagrzewa sie tak jak i odbiera cieło z silnika.
no ale ja tam tylko studiuję i korzystam z wiedzy
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny