Gdy mowie LPG to wiekszosc mowi Nie !!!

Rozmowy bez żadnych ograniczeń. ;)

Moderator: Moderator

Postprzez trollu » 28 maja 2013, o 12:05

matteusz napisał(a):niedlugo moga skonczyc jak Opel Calibra

prosz..... heh może Cię trochę zasmucę ale golf zawsze był niżej od calibry. sad but true. na szczęście corrado się podniosło a i tak nigdy nie upadło tak nisko jak cali.
matteusz napisał(a):Fajnie ze ktos traktuje golfa III vr6 jak passata b6 R36 czy golfa VI GTI

yyyy a czemu nie? przecież to ta sama liga tylko naście lat później.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

 

Postprzez Paweu » 28 maja 2013, o 15:58

Ogólnie dziwię się wam trochę.

Żal pupkę ściska że Pan X kupił nowe drogie auto.. Ale szydera ogarnia na wieść iż wyekwipował je w instalacje LPG/CNG ?

Śmieszno... Sam osobiście nie mam instalacji LPG w aucie jednakże z mojego punktu widzenia jest to paliwo jak każde inne. Także montaż gazu w autach za grubą kasę jakoś nie powoduje u mnie obrzydzenia tudzież odruchów wymiotnych i nie zamierzam z tego powodu mieszać z błotem ich właścicieli. Fakt.. ładowanie lpg do typowo (nazwijmy to) wyczynowej fury 'trochę' zabije w niej tego sportowego ducha , lecz jest to wybór ich właścicieli.

Czasy są jakie są. Wszędzie drożyzna... A o benzynie/ropie po 1.80 złotych za litr będziemy pewnie opowiadać naszym wnukom. Tak więc pretensje za taki stan rzeczy można mieć jedynie do obecnej sytuacji ekonomicznej.

Jak to mówią.. każdy orze jak może. :hyhy:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Grzesiek2507 » 28 maja 2013, o 20:21

Paweu_mk3 napisał(a):Fakt.. ładowanie lpg do typowo (nazwijmy to) wyczynowej fury 'trochę' zabije w niej tego sportowego ducha , lecz jest to wybór ich właścicieli.


Gdzies czytalem kiedys o projekcie jakiegos ostro modzonego silnika ( i kurde czy to nie bylo vr6 wlasnie? ), ktorego wlasciciel stroil wlasnie na lpg, bo z pb byl problem jakis, a lpg dawalo jakies tam mozliwosci, bylo latwiejsze, no i zdecydowanie tansze, niz program pb....nie wiem jak to sie skonczylo i ile ten silnik polatal
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez trollu » 28 maja 2013, o 21:34

Paweu_mk3 napisał(a):Ogólnie dziwię się wam trochę.

Żal pupkę ściska że Pan X kupił nowe drogie auto.. Ale szydera ogarnia na wieść iż wyekwipował je w instalacje LPG/CNG ?

Śmieszno... Sam osobiście nie mam instalacji LPG w aucie jednakże z mojego punktu widzenia jest to paliwo jak każde inne. Także montaż gazu w autach za grubą kasę jakoś nie powoduje u mnie obrzydzenia tudzież odruchów wymiotnych i nie zamierzam z tego powodu mieszać z błotem ich właścicieli. Fakt.. ładowanie lpg do typowo (nazwijmy to) wyczynowej fury 'trochę' zabije w niej tego sportowego ducha , lecz jest to wybór ich właścicieli.

Czasy są jakie są. Wszędzie drożyzna... A o benzynie/ropie po 1.80 złotych za litr będziemy pewnie opowiadać naszym wnukom. Tak więc pretensje za taki stan rzeczy można mieć jedynie do obecnej sytuacji ekonomicznej.

Jak to mówią.. każdy orze jak może. :hyhy:

hehe ja tam ogólnie wychodzę z założenia "nie mój cyrk, nie moje małpy" ale po prostu w moim światopoglądzie nie przystoi w niektórych autach elpidżi, a raczej nijak ma się to ogólnego utrzymania auta. Taki nowy pasek r36 ok, niech tam i ma gaz, ale już taki bentley z podtlenkiem to przegięcie dla mnie. Jak zauważył Opik, w wielu przypadkach paliwo to najmniejszy problem. Dajesz za furę 200tys zł (w przypadku bentleya to używka, nowe 4x tyle), coroczny serwis kosztuje Cię 30 tys zł. Raczej nie trzeba nikomu mówić że na takie auto pozwoli sobie ktoś, kto zarabia "nieco" więcej niż najniższa krajowa i oszczędność np 2tys rocznie to raczej mała zachęta zakładając że bak gazu starcza na jakieś 150km :lol:
dla mnie to jest jak ubrać do garnituru za 10kzł sandały i casio za 30zł. no na pewno komuś jest wygodnie i w sumie to najważniejsze ale osiągnięty efekt nijak ma się do zakładanego.
Grzesiek2507 napisał(a):no i zdecydowanie tansze, niz program pb

LPG ma tą zalete że jest kaloryczne i ma wysoką odporność na spalanie stukowe, dobry program i seryjny silnik pojedzie lepiej na LPG niż na Pb, koszta raczej te same, gościu tak czy inaczej weźmie kase za kręcenie kluczami czy ustawianie map, czy to LPG czy Pb
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Opik » 28 maja 2013, o 22:55

Jeden z chłopaków z lubelskiego FSO rzeźbi Poloneza na customowym silniku z którego większość pochodzi z Lancii Delty Integrale + do tego duuuuże turbo. Wszystko to od początku do końca tylko i wyłącznie na LPG. Bo jest łatwiej wystroić.

Więc to nie jest tak że LPG to paliwo tylko dla biedaków. Owszem, mikserek i przykręcanie mieszanki na o połowę za ubogą trąca starym kubotem z pożółkłą skarpetą Adkidos, ale porządna sekwencja już nie za wiele ma wspólnego z łatką biedaka.
Mówić LPG jest dla biedaków, to tak jakby mówić ze benzyna jest dla biedaków, bo takie tikacze z silniczkami 800ccm latają na benzynie właśnie. Trochę to chore
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Nati712 » 29 maja 2013, o 09:04

Gdzies tam w ktoryms poscie pisalam wam ze sypiecie generacjami nazwami a ja nie wiem o co chodzi jedyne czego dowiedzialam sie o moim aucie przez telefon bo jak mowilam nie jestem w domu i papierow nie mam, to, to ze jest to wtrysk jednopunktowy i pod niego dopasowana instalacja...... Wiec chyba jakis staroc ale jak juz mowilam na lpg lepiej jedzie jak na Pb mowi wam to cos ????



P propo tematu, wiem ze gdyby nie LPG na pewno nie pojechala bym sobie tak ot po prostu nad morze na weekend 700 km bo musiala bym dac 392 zl w jedna strone a zeby wrocic kolejne wiec sam dojazd na wakacje kosztowal by mnie 784 zl a tak jade w dwie strony za 350 wiec roznica jest kolosalna jeszcze na dzisiejsze zarobki, a wiadomo nad morze jedzie sie nie tylko autostrada bo trzeba przejechac przez wieksze i mniejsze miejscowosci tak wiec jak dojade tam 3 godz pozniej bo auto na lpg mam slabsze to roznicy mi nie zrobi tak duzej w czasie jak w kieszeni
Ostatnio edytowano 29 maja 2013, o 13:41 przez Nati712, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Nati712
Badacz tematu
 
Posty: 213
Dołączył(a): 16 kwi 2013, o 01:52
Lokalizacja: kłodzko, bystrzyca DKL

Postprzez simi-s1 » 29 maja 2013, o 11:24

czy auto na LPG słabsze wiesz zależy od instalacji a wydaje mi się że przede wszytkim od stanu silnika możesz mieć jednego km mniej co jest nieodczuwalne... Ja mam silnik 2,0 o kodzie 2E w Golfie III i powiem Wam że spadku mocy nie widzę! Ba! na podtlenku LPG idzie jak strzała bardzo dobrze się zbiera
simi-s1
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 27 gru 2012, o 14:20
Lokalizacja: KatoVWice

Postprzez Paweu » 29 maja 2013, o 15:08

Grzesiek2507 napisał(a):Paweu_mk3 napisał/a:
Fakt.. ładowanie lpg do typowo (nazwijmy to) wyczynowej fury 'trochę' zabije w niej tego sportowego ducha , lecz jest to wybór ich właścicieli.


Gdzies czytalem kiedys o projekcie jakiegos ostro modzonego silnika ( i kurde czy to nie bylo vr6 wlasnie? ), ktorego wlasciciel stroil wlasnie na lpg, bo z pb byl problem jakis, a lpg dawalo jakies tam mozliwosci, bylo latwiejsze, no i zdecydowanie tansze, niz program pb....nie wiem jak to sie skonczylo i ile ten silnik polatal


Miałem na myśli jakie wcześniej wspomniane Subaru, albo inne 'Porsze' ale ok ;-)

trollu napisał(a):Jak zauważył Opik, w wielu przypadkach paliwo to najmniejszy problem. Dajesz za furę 200tys zł (w przypadku bentleya to używka, nowe 4x tyle), coroczny serwis kosztuje Cię 30 tys zł. Raczej nie trzeba nikomu mówić że na takie auto pozwoli sobie ktoś, kto zarabia "nieco" więcej niż najniższa krajowa i oszczędność np 2tys rocznie to raczej mała zachęta zakładając że bak gazu starcza na jakieś 150km


Dokładnie. W takiej sytuacji oszczędność na paliwie jest że tak powiem...uspokojeniem sumienia. :hyhy:

Nati712 napisał(a):700 km bo musiala bym dac 392 zl


Kiepsko u mnie z matmą ale....

*przyjmując iż Pb 95 kosztuje 5,42 (u mnie tyle stoi)

392 : 5,42 = 72,3 litra benzyny - tyle do golfa nie zalejesz (bak ma bodaj 46 l)

I teraz:

700 km : 72,3 l = 9.7 no przyjmijmy że 10 litrów.

Coś Ci za dużo jara w trasie to 1.8 :hyhy:

Mi w 1.4 spalanie oscyluje w granicach 6,5 - 7 litrów. Do Karpacza dojechałem bez tankowania. Więc i Tobie powinno się udać dojechać z Kłodzka nad morze (dokładnie nie wiadomo gdzie) na jednym baku.

Montaż gazu nie jest lekarstwem na problemy z wysokim spalaniem. Choć nie zaprzeczam iż gdybym posiadał lpg w samochodzie stanowiłoby to sporą ulgę dla mojego portfela.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Grzesiek2507 » 29 maja 2013, o 19:37

ja sam zalozylem uzywana sekwencje, na lpg nie czuc zadnych ubytkow mocy, spalanie tez nie jest zle, pali porownywalnie z moim bylym AEA na II gen, a idzie nieporownywalnie lepiej.
Heh szczerze mowiac koszt montazu sekwencji wyniosl mnie cos kolo 5 stowek. 400 instalacja, jakies pierdoly z allegro typu weze, wkretki, klej i regulacja 3 dyszki. I tak jak ktos tu napisal...lpg jest takim samym paliwem jak inne...za pare lat nowe auta beda wychodzic w 3 wersjach paliwowych: pb, on i lpg :lol:
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez Nati712 » 29 maja 2013, o 19:44

wiem ze w baku sie nie miesci liczylam ile mi spali a pali mi 10 litrów biore pod uwage przejazd przez duze miasta swiatla korek itp nie raz jechalam do trojmiasta i durnia ze mnie nie zrobicie u nas pb stalo dosc wysoko prawie 5,70, do trojmiasta nie jade jedna wielka autostrada tylko przez mase miejscowosci gdzie sa ograniczenia predkosci Paweu mam wrazenie ze lubisz sobie tak pojechac po mnie bo jestem kobieta ale mam auto wiem ile pali wiem jakie sa u nas ceby na scianie płaczu na orlenie i z matmy bylam dobra uwierz mi choc z gramatyki kiepska bo czasami wale zajebiste błędy
Avatar użytkownika
Nati712
Badacz tematu
 
Posty: 213
Dołączył(a): 16 kwi 2013, o 01:52
Lokalizacja: kłodzko, bystrzyca DKL

Postprzez trollu » 29 maja 2013, o 20:19

za pare lat nowe auta beda wychodzic w 3 wersjach paliwowych: pb, on i lpg

hah chyba od 10 lat już tak wychodzą, ktoś to juz tu zauważył zresztą.
Paweu_mk3 napisał(a):Montaż gazu nie jest lekarstwem na problemy z wysokim spalaniem. Choć nie zaprzeczam iż gdybym posiadał lpg w samochodzie stanowiłoby to sporą ulgę dla mojego portfela.

wiadomo, każdy ma swoje podejście do tematu. moje jest takie że wolę 2.0 z LPG niż jeździć jakimś 1.1 i chodzić dumny że leje Pb.

aaaa i żeby nie było, nie jestem zwolennikiem LPG, po prostu takie realia
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Grzesiek2507 » 29 maja 2013, o 20:25

trollu napisał(a):
za pare lat nowe auta beda wychodzic w 3 wersjach paliwowych: pb, on i lpg

hah chyba od 10 lat już tak wychodzą, ktoś to juz tu zauważył zresztą.


Tak ale ja mialem na mysli to, ze bedzie to na tyle powszechne i zmieni sie podejscie ludzi do lpg, ze bedzie to o wiele czesciej wybierany uklad zasilania...bo no coz...jak narazie malo kto decyduje sie na zakup nowego auta z lpg, a 10 lat temu to juz wgl nikto takim czyms nie myslal...bum na diesla.
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Na luzie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron