przez Opik » 16 lut 2013, o 13:58
Pierwsza sprawa, zasadnicza, zanim zrobisz swap naucz się porządnie pisać, bo nie idzie Cię zrozumieć. Znaki interpunkcyjne czy składnia nie są zagadnieniami tak trudnymi do ogarnięcia, żeby osoba z prawem jazdy sobie nie mogła poradzić.
Co do swapa - napisało Ci tu kilka osób że chcesz wsadzić najgorszy możliwy silnik, bo stary poczciwy AFN bije go w każdym calu. No przepraszam, poza jednym, ale o tym na końcu:
cena:
za cenę tego 2.0 TDI (nie mówię oczywiście o najtańszej padaczce z allegro) kupisz i zrobisz remont AFNa
AFN vs 2.0TDI - 1:0
mechnika:
AFNa po prostu wkładasz do Golfa, w razie czego każdą jedną potrzebną część znajdziesz za grosze i nigdy nie będzie problemu z doborem części, bo ten silnik wychodził w budzie Golfa. 2.0TDI wymaga już rzeźbienia, ciągłych poprawek, dorabiania części a i tak na początku wszystko ma bolączki wieku dziecięcego i lubi się sypać.
AFN vs 2.0TDI - 2:0
elektronika:
AFNa po prostu wkładasz, ew podmieniasz kilka części. Przy 2.0 musisz zmieniać praktycznie całą elektronikę, łączyć wiązki, kombinować ze stacyjką, czujnikami, licznikiem i całą masą innych kabelków
AFN vs 2.0TDI - 3:0
eksploatacja:
AFNa ogarnie Ci każdy jeden mechanik, te silniki są proste w obsłudze, bardzo odporne na złe traktowanie i ceny części są po prostu tanie. W 2.0TDI każda jedna rzecz która może się sypnąć, a rzeczy które mogą się posypać jest duuuużo więcej niż w 1.9, kosztuje sporo więcej.
Mało tego, jedziesz z 1.9 na jakąkolwiek naprawę - nie ma problemu, jest kwadryliard opisów, poradników, książek. Jedziesz do jakiegoś zakładu z 2.0TDI - "ło panie a co to jest". I jeżeli w ogóle podejmą się naprawy, to będą uczyć się na Twoim samochodzie. Oczywiście nie mówię tu o rzeczach typowo mechanicznych, bo części silnika sobie nie poprzekładasz, ale nigdy nie uda Ci się wsadzić pod maskę silnika identycznie jak był w oryginale. Tu rurka inaczej, tu kabelek inaczej, tu sterownik w innym miejscu, itd
AFN vs 2.0TDI - 4:0
tuning
AFN mimo że jest starszą jednostką, to jest wytrzymały a do tego przejrzany na wylot i na każdym jednym forum znajdziesz porady jak TANIO i łatwo podnieść moc. 2.0 jest już bardziej wyżyłowany fabrycznie i ma więcej elektronicznych pierdół które po prostu uniemożliwiają tak łatwy, szybki i tani przyrost mocy.
AFN vs 2.0TDI - 5:0
ostatnia kwestia, dlaczego tak cudowny silnik nie jest już produkowany? Podziękowania ślemy ekoterrorystom z UE wprowadzającym kolejne bezsensowne normy Eurosreuro. Tym sposobem 2.0TDI zyskuje pierwszy punkt, jeśli chcesz być bardziej przyjazny środowisku, na co samochody i tak mają najmniejszy wpływ, nowszy silnik będzie lepszym.
wynik
AFN vs 2.0TDI - 5:1
bardziej mam Ci jeszcze rozpisać, czy już wiesz że to jest głupi pomysł?