uzbek napisał(a):DOHC, musi mieć kopyto skubany

Ciekawe,który silnik wziął..?
Jeszcze luknę na foty.
Chyba "najprościej"miałby upychając wzdłuż 6-cylindrowca B6294Tz Volvo S80 (ca.280 KM) i 2 turbiny

a to stąd,że tamten motor miał wyjście na przekładnie kątową-Volvo S80 T6 AWD, a wcześniej jego "starszy brat" B6304-wolnossący,204KM pracował w Volvo 960/S/V 90,które miały tylny napęd.Tylko ze skrzynią musiałby pokombinować
NajprościejM90 z Volvo serii 900
A z 5-cylindrowców zostaje doładowane 2,5L lub 2.0L,(czyli najmniej 200KM)z Volvo V70 I gen-tam było wyjście na kątówkę,bo V70 miało Haldexa.
No,chyba,że typ wprost wziął silnik z przednionapędówki,ustawił go wzdłuż
Trzeba przyznać jednak,że projekt trochę absurdalny,jak zawracanie biegu rzek w ZSRR ale ponoć w sztuce liczy się forma.
No,ale takie Audi potrafiło mieć przedni napęd a silnik zabudowany wzdłuż,mimo,że ten sam silnik w przednionapędowym VW siedział poprzecznie.
W sumie Świat należy do odważnych
Pytanie tylko-jak dociąży tył w tym golfie
Generalnie,Koledzy,jest to
Mega Drut 
Nie mam GG ale coś trzeba było wpisać..