Takze kombik raczej konieczny, ewentualnie tyl tupu liftback gdzie mniej rzadko potrzebnego miejsca na podszybiu bym mial ale przy zlozeniu foteli -najlepiej na plasko - nadal duzo (np. mondeo III). Podstawowe kryterium dla mnie poza miejscem to oczywiscie rozsadne koszty eksploatacji i napraw w tym zawieszenia bo dziury/wertepy i w tej biednej warszawie i na trasach czesto mi sie zdarzaja. Wiadomo, ze silnik przydal by sie dynamiczniejszy ale nie bedzie to trudno

Mam na mysli auta ktore do ok 12tys mozna kupic w dobrym stanie albo w nizszej kwocie i doinwestowac np. w instalke gazowa. Generalnie chyba tylko benzyna+gaz. Wiecej jednak jezdze po miescie.
Takze niestety A4 B5 oraz Misiek Galant chyba odpadają ze względu na kosztowne wielowahaczowe zawieszenie

Podobnie Octavia I raczej też ze wzgędu na podobno nisko zawieszoną misę olejową.
Passaty chyba odpadaja ze wzgledu na koszty a jesli Golf IV to moze benzyna?
Jak przegladalem zakres cen na allegro to takie auta jeszcze zwracaly uwage:
mondeo III mk3
Astra II
avensis I
nubira II chevrolet
Laguna II
volvo V40
volvo V70
Vectra B
mazda 626
Omega
subaru forester