Jazda na glebie

Rozmowy bez żadnych ograniczeń. ;)

Moderator: Moderator

Postprzez bialy 97 » 18 kwi 2012, o 06:45

Od niecałego roku jeżdżę na gwincie Ta-technix. Przyznam jak wszyscy -jest sztywno i brak komfortu, jednak stabilność auta jest nie do porównania, jak przesiadłem się w Lupo mojej mamy to przy pokonywaniu zakrętów czułem się jak na statku w czasie sztormu :lol: połamałem już chyba z 3 dokładki nie ori naturalnie ( zawsze peka mi lewa strona :lol: ). sumując myślę ze poświęcając brak komfortu zyskujemy stabilne ,pewne w prowadzeniu auto ,lepsze hamulce i nie wspomne o wyglądzie ;-)
Avatar użytkownika
bialy 97
Gaduła
 
Posty: 664
Dołączył(a): 27 kwi 2011, o 16:13
Lokalizacja: WND-Adamówek.

 

Postprzez LukTychy » 18 kwi 2012, o 07:46

sprężyny -60 - 40 i jest dosyć sztywny... przód od ziemi około 5cm, szału nie ma ale jeżdzi się świetnie :) na garbach taram dokładką ale progiem mieszczę się na styk
Avatar użytkownika
LukTychy
Members
 
Posty: 1138
Dołączył(a): 25 cze 2010, o 07:02
Lokalizacja: ST

Postprzez olsens2 » 19 kwi 2012, o 16:14

Ja jezdziłęm swego czasu coś koło -110/ -100 w polsce na gwincie H&R i powiem ż ejak bym odrazu dał tak nisko to bym rozwalił auto, stpniowo wraz z obnizaniem wyrobiłem nawyk omijania dzir i planowania trasy:-P Połamałem ze 3 hokeje a pod koniec jezdziłem juz tylko na wąskiej bo szeroka już sie nie miesciła miedzy zderzakeim a gleba :hyhy: Teraz jezdze na Ta-technix, fakt twardo co akurat mi pasuje i na pl drogach to czuc, ale jak sie wyjedzi na drogi w np niemcy, holandia, to komfort jak w seryjnym a prowadzi sie jak po szynach;)
COCO JUMBO I DO PRZODU :)

Obrazek
Nowy Gofer GTI AFN http://www.golf3.pl/topics2/gofer2-by-olsens2-gt-afn-vt53327.htm#445745
Były gofer :[url]http://www.golf3.pl/topics2/taki-tam-gofer-by-olsens2recarogleba-itp-vt42728.htm[/url]
Avatar użytkownika
olsens2
Badacz tematu
 
Posty: 386
Dołączył(a): 20 mar 2012, o 19:11
Lokalizacja: Szczecin/Zevenbergen(nl)
Rocznik: 1996
Silnik: AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez rafal9119 » 19 kwi 2012, o 16:49

miałem w tamtym roku passka b3 na gwincie nie pamietam jakiej firmy ale było dosyć fajne. passek został rozwalony i jak kupiłem golfa to stał na seryjnym zawiasie i pojedziłem tak 3 miechy ,spodobało mi sie . Bardziej komfortowo i nigdy nie wpakuje takiego zawiasu na auto he he
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez killah » 25 kwi 2012, o 07:19

po latach wprawy nie czuć różnicy czy się jeździ normalnym autem czy nie bo i tak się wszystko omija co tylko się znajduje na drodze - z przyzwyczajenia. komfort na gwincie lepszy. chyba nie powiecie że lubicie jak wam auto się buja na zakrętach albo coś
killah
 

Postprzez slawek5t » 25 kwi 2012, o 11:46

rafal9119, auto ma wszedzie wjechac prawda ? :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez leyn » 25 kwi 2012, o 12:05

slawek5t napisał(a):rafal9119, auto ma wszędzie wjechać prawda ? :)


oj Amatorzy.... :P
wystarczy odrobina wyobraźni oraz umiejętne omijanie nierówności i wszędzie się da wjechać :lol:
co prawda jak miałem niecały centymetr od wahacza do ziemi, to wtedy już było Ciężko, jak nie zauważyłem raz studzienki wystającej z asfaltu... :wstyd:
Avatar użytkownika
leyn
Badacz tematu
 
Posty: 271
Dołączył(a): 15 lis 2009, o 18:42
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Emiczka » 25 kwi 2012, o 12:59

no kwestia przyzwyczajenia. Ja bym nie mogła bo moje ozorkowskie ulice są tragiczne i mam i tak dylemat jechać w jedną duża czy we dwie mniejsze;p a Tak poza tym czuje komfort jak mam wyżej.
Ale ja typowa kobieta także;p
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez mroova » 25 kwi 2012, o 13:08

Emiczka, a powiedz jeszcze coś o swoich prędkościach ponaddźwiękowych :P
Avatar użytkownika
mroova
Czytacz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 1 sie 2010, o 12:22
Lokalizacja: Pszów
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 25 kwi 2012, o 13:41

leyn napisał(a): jak nie zauważyłem raz studzienki wystającej z asfaltu...

No właśnie, trzeba cały czas sie pilnować aby czegoś nie urwać. Zresztą kazdy robi jak chce :)

Nie wiem musiałbym chyba 20kmh jechac moimi drogami przy takim zawieszeniu.

Zresztą nie widziałem nigdy auta z jakąś tam glębą w moich okolicach. - to tez o czymś świadczy.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Paweu » 25 kwi 2012, o 16:56

Ah te stereotypy....

Nie wiem co jest fajnego w podpieraniu się lusterkami na szybszym zakręcie.. :hyhy:
Chciałem wam tylko przypomnieć że kierowca czy to na serii czy to na gwincie musi być skoncentrowany na tym co robi za kółkiem .. A nie tłumaczyć się potem... 'bo ja nie widziałem' .

Po krawężnikach się nie jeździ a dziury się omija i nie ma tu znaczenia wysokość zawieszenia... :D
Nie ma tragedii i nie ma co narzekać że drogi kijowe.. Ważne że kręcą się koła.. :-P
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez rafal9119 » 26 kwi 2012, o 20:39

to jest kwestia gustu a o tym sie nie dyskutuje. ja jak narazie zostane przy serii.
leyn napisał(a):wystarczy odrobina wyobraźni oraz umiejętne omijanie nierówności i wszędzie się da wjechać
wiadomo czy to seria czy tez gwint kazde dziury trzeba omijać .
a jak z panna trzeba wyskoczyć w głąb puszczy bo wiadomo na mazurach to jest co takiej pokazywac he.
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Na luzie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości