Jazda na glebie

Rozmowy bez żadnych ograniczeń. ;)

Moderator: Moderator

Postprzez Legionista » 29 kwi 2012, o 13:32

moje byłe mk3 jeździło na gwincie gleba jak dla mnie za dużo była bo na drodze jak były kolejny od tirów to tarłem podwoziem ..


Co można uszkodzić pierwsze co to hokey, misa połoga, tłumik

Do gleby tylko ori hokey - szkoda kasy na podróbki nawet te dobre pękają

Gleba fajna sprawa ale jak sie nie ma dziecka
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

 

Postprzez rafal9119 » 29 kwi 2012, o 16:25

Legionista napisał(a):Gleba fajna sprawa ale jak sie nie ma dziecka

no ja już nie długo bede ze swoim synem pomykał i to może dobrze ze zawias seria he he
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez marker10 » 30 kwi 2012, o 23:42

gwint firmy FK będzie dobry ?
Avatar użytkownika
marker10
Badacz tematu
 
Posty: 153
Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 12:00
Lokalizacja: CW

Postprzez maciej78 » 1 maja 2012, o 00:07

Latam na glebie od roku 1999 :ok:
Troszkę się pryzwyczaiłem.
Przez ten czas miałem na parterze
-maluszka (wiadomo początek kariery kierowcy)
-seicento - skrzynia biegów 6cm od aswaltu
-mk2
-i od 6 lat mam mk3 variant
Najpierw w mk3 mialem kita. Auto było twarde ale dziwnie nerwowe. To nie to. Od 2 miechów latam na gwincie ta-technix. Auto nadal jest twarde ale nie jest nerwowe. Pasuje mi.
I polecam do gleby rozpórke. Spina bude, usztywnia i przez to się nie wyslizguje na szybkich zkrętach.
Ale to trzeba lubic i sie przyzwyczaic :ok:
Nie każdy się nadaje.
Avatar użytkownika
maciej78
Gaduła
 
Posty: 624
Dołączył(a): 17 lut 2011, o 00:40
Lokalizacja: Poznan

Postprzez patrolfak » 2 maja 2012, o 11:56

Maciej78 też latam na gwincie TA technix fakt że jest niemiłosiernie twardo i szczerze mówiąc z komfortem jazdy nawet na autobanie ma to mało wspólnego ale to trzeba kochać :D no i nerwowym gleby nie polecam. Ale gleba także często przysparza mi kłopot np : mam do rodziców mojej dziewczyny 30 km przez prom na który rzecz jasna nie wjadę a zamiast tego muszę robić 60 km droga okrężną :) No ale coś za coś :D
VW Golf Mk1 VR6
Avatar użytkownika
patrolfak
Members
 
Posty: 1059
Dołączył(a): 18 sie 2011, o 21:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Karol B. » 15 lip 2012, o 11:15

Pany, a jak to jest z kątami kół przy gwincie? Na zwykłych amorkach się raz ustawi i ok. Gwintem się kręci kiedy chce i co wtedy z kątami? :niepewny:
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez Lobus » 15 lip 2012, o 13:10

Karol B., przestawiają się niestety, ale przy minimalnych regulacjach nie wiem, może 1 cm max 2cm myślę, że to są wtedy małe wartości i nie trzeba się tym martwić, ewentualnie podjechać tylko na sprawdzenie czy jest wszystko ok
Lobus
Ekspert
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 7 paź 2010, o 10:55
Lokalizacja: Wrocław/Bogatynia

Postprzez Paweu » 15 lip 2012, o 13:45

Karol B. napisał(a):Pany, a jak to jest z kątami kół przy gwincie? Na zwykłych amorkach się raz ustawi i ok. Gwintem się kręci kiedy chce i co wtedy z kątami? :niepewny:


Tak jak Lobus pisze. Jak sobie po ustawieniu kątów pokręcisz 1-2 cm w dół to tragedii nie będzie. problem braku zbieżności będzie odczuwalny gdy zaczniesz kręcić dalej tzn. niżej.. .:napalony:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Karol B. » 15 lip 2012, o 14:08

Czyli po założeniu gwintu:
1. Ustawiam 2 strony na równej wysokości (w miarę nisko-tak jak ma być +/- ),
2. Jadę na ustawienie kątów,
3. Kręcę gwintem wedle uznania - w granicach wysokości na jakiej auto ma się poruszać.

Chyba tak to wygląda :-)
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez Paweu » 15 lip 2012, o 14:33

Chyba tak to wygląda :-)


Dokładnie tak. Tylko jedz to jakiegoś ogarniętego zakładu. Żeby Ci nie prawili mądrości o dokupieniu dłuższych wahaczy do tego zawieszenia. :lol:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Lobus » 15 lip 2012, o 16:03

Dokładnie tak jak piszesz, tylko z tym kręceniem po ustawieniu kątów to tak jak pisałem, minimalnie w celu bardziej zrównania stron a nie zmianie wysokości np o 5 cm ;-)
Lobus
Ekspert
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 7 paź 2010, o 10:55
Lokalizacja: Wrocław/Bogatynia

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Na luzie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości