Jazda na glebie

    • bluzka do jazdy konnej
    • Bluzka do jazdy konnej w sklepie internetowym Pegaz oferowana jest z najlepszych materiałów oraz w wielu kolorach i wzorach do wyboru.
      pegazshop.pl
Rozmowy bez żadnych ograniczeń. ;)

Moderator: Moderator

Jazda na glebie

Postprzez darkmen21 » 16 kwi 2012, o 14:39

Jako,że na naszym forum podpowiadanie gleby do stylizacji samochodu jest powszechne, a czesto krytykowane proponuje wypowiedzi osób na jakiego typu glebie jeżdżą (spręzyny, KIT,Gwint), co zdążyli(jesli wogole )popsuć, jakie są ich wrażenia i jak długo szosuja na styk z paczką fajek od wachacza :hyhy:
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Jazda na glebie

 

Postprzez garas1 » 16 kwi 2012, o 15:06

Jest twardo jest fajnie :-)
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

Postprzez BartheZz_3 » 16 kwi 2012, o 15:28

jezdze na gwincie MTS, nie wiem jak mam nisko, nie sprawdzalem, znajomek twierdzi "zem odwazny" bo miske mam niziutko a jezdze na legalu prawie wszedzie :hyhy:
wrazenia kosmiczne, szczegolnie kiedy na ostrzejszych zakretach mozna sobie pozwolic na ciasniejsza jazde a nie po lewej stronie jezdni :-D i na luzie doganiac auta przed soba XD
Popsulem polowke hokeja Retov, popsulem znaczy pekla, jeszcze sie trzyma :-D
R.I.P Mystic B. [*]
Avatar użytkownika
BartheZz_3
Members
 
Posty: 4317
Dołączył(a): 16 cze 2011, o 10:24
Lokalizacja: PMI
Rocznik: 95
Silnik: 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez radek_siara » 16 kwi 2012, o 17:36

Ja mam kit Koni -40i jak na polskie warunki gleba w zasadzie nigdy nie daje się we znaki abstrahując od sytuacji wyjątkowych, np. przejazd przez próg zwalniający przy prędkości 20km/h (wtedy podwozie potrafi dostać po tyłku). Wcześniej miałem Corsę B na sportowym zawieszeniu -80/-60 i to juz był hardcore, trzeba było uważać by na dziurze nie urwać zdesia (co się kilka razy zdarzyło :wstyd: ).Co do właściwości jezdnych... na kicie mam mięciutko, jak w ori, natomiast sportowe miałem twarde jak deska, komfortu zero :dobani: ale jeździł jak po szynach :ok:
był Golf II...Golf III...Corsa II...Golf III... Ford Ka....jest... http://www.golf3.pl/topics49/audi-a4-b5-v6-vt62715.htm
Avatar użytkownika
radek_siara
Czytacz
 
Posty: 109
Dołączył(a): 15 lip 2011, o 11:40
Lokalizacja: Gniezno

Postprzez mroova » 16 kwi 2012, o 17:57

Od niedawna mam gwint Tunning Art, czyli Ta Technix... Mi się podoba :hyhy: Twardo jest baaardzo :P
Zakręty ostro można wziąć, hamowanie, przyspieszanie, wszystko fajnie sztywno, bez przechyleń :)
Raz się przesiadłem teraz do seicento seryjnego... 1szy zakręt i musiałem lewego pasa przybrać bo nie dało rady wyrobić :P Tak więc można się przyzwyczaić do szyn na drodze i to jest to :D
Dokładka retov trochę dostała, ale jeszcze się trzyma :D
Czasami usłyszę wahacz, czasami próg, ale ogólnie delikatnie przejeżdżam przez mega nierówności czy leżących policemanów. Mam nawyk mijania dziur od zawsze więc nie wpieprzam się w wielkie wyrwy.
Jak na razie najdłuższą trasę to miałem jakieś 150km z tym, że 70% drogi to była autostrada + nowe asfalty. Obstawiam, że kilkaset kilometrów miastowych dróg mogłoby doprowadzić do szalu :P szczególnie kobiety xD
Avatar użytkownika
mroova
Czytacz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 1 sie 2010, o 12:22
Lokalizacja: Pszów
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Lobus » 16 kwi 2012, o 18:52

Ja już jeżdżę ponad rok na Tuning Art i sobie chwalę ping ponga mojego hehe
Jak do jazdy na co dzień jest twardo i słabo wybiera dziury ale jak to mówią gleba to styl życia jak lubisz twardo stąpać po glebie to gwint jest dla Ciebie hehe
A co do hokeja Retov, wytrzymał aż 30 km i połówka pękła tak, że nie ma co zbierać... Raz się zawiesiłem tak, że dopiero busem mnie wyciągali hyhy
Odpukać jeszcze nic nie popsułem, w poprzednim aucie rozwaliłem cały wydech ale to inna przygoda;p :ok:
Lobus
Ekspert
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 7 paź 2010, o 10:55
Lokalizacja: Wrocław/Bogatynia

Postprzez Paweu » 16 kwi 2012, o 21:44

Dobrze jest nie trza psuć.. :-P

Jak na razie urwałem osłonę katalizatora.. Pękł mi trochę cl'kowy hokej..
I przytarłem progiem to tu to tam.. Ale nie ma tragedii.. :ok:
Wahacz +/- 8 cm nad asfaltem. Więc trochę koza.. ale po kilku modyfikacjach w podwoziu urwę tak z 2 - 3 cm.
Co by oko nie miało żalu... :-D
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Michael_Angelo » 16 kwi 2012, o 23:17

a ja w moim cabby mam sprężyny -40 albo -60 nie wiem sam dokładnie. Mega gleby nie ma ale jest troche niżej i przy dwóch osobach musze krótkiego policyja brać pod lekkim skosem inaczej progiem przypierniczam nie wspomne o przycieraniu hokejem :-D
Avatar użytkownika
Michael_Angelo
Badacz tematu
 
Posty: 162
Dołączył(a): 29 lut 2012, o 19:54
Lokalizacja: Barwice

Postprzez sitek699 » 17 kwi 2012, o 13:32

ja mam kit -40 wiem wiem to nie gleba tak tak na glebo go:P ale kurde nie lubie juz nawet kitu twardo i tak jest hokej stetrany ze ho ho ho :P o bocznych drogach nic nie wspominam kiedys mi sie podobalo jak latalem po siedzeniu teraz juz nie : pozdro
Wódka 25zł; Kieliszki 5zł ;spojrzenie matki gdy wracasz do domu nad ranem--bezcenne
moj-golf/bordowy-metalic-by-sitos-banditos-t23878.html
Avatar użytkownika
sitek699
Members
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 13 maja 2008, o 19:06
Lokalizacja: ...WPN...

Postprzez Procent » 18 kwi 2012, o 00:04

gwint tuning art. komfort zerowy. około 7-8 cm od wahacza. zakręty za to są moje. 2 hokeje retov już poszły i teraz wąski cały czas jest. był jak nowy teraz już styrany i pękniety. rok czasu na gwincie śmigam. Wcześniej rok na sprężynach -50 i -30 mm
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez leyn » 18 kwi 2012, o 00:34

mroova napisał(a):Od niedawna mam gwint Tunning Art, czyli Ta Technix...

"kupa" prawda :P
różnica jest ogromna :P
Tuning Art jest z tańszych, a zarazem gorszych materiałów..
Mam Ta-Technixa, i jeżdziłem przez jakiś czas kumpla autem na Tuning Arcie.
Procent hokeje RETOV czy inne podróby mają to do siebie ;)
jak nisko jeżdzę ja?
spójrzcie sami w moim temacie;) no i uwieżcie, że odrobina wyobraźni, i każda droga jest przejezdna;)
a wrażenia są nie do zapomnienia.
pozdro.
Avatar użytkownika
leyn
Badacz tematu
 
Posty: 271
Dołączył(a): 15 lis 2009, o 18:42
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez mroova » 18 kwi 2012, o 00:56

leyn, na pudełkach i na samym gwincie mam napis 'Tunning Art', a gdzieś widziałem na jakieś karteluszce czy gdzieś: 'Tunning Art by Ta Technix' i w necie można znaleźć powiązania. Może się mylę z tym, że to jest (prawie) to samo, nie będę się upierał, bo nie mam pewności:P

No jest taczka, nie ma co ukrywać :P

Wywnioskowałem, że brzydko potraktowałem Retova w nocy podczas wjeżdżania na posesję kumpla. Ma taki fajny spad w bramie. Ja latam dużo wyżej od Ciebie i czasami mam problemy z niektórymi wjazdami... Jesteś pewny, że mieszkasz w Polsce? :P
Avatar użytkownika
mroova
Czytacz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 1 sie 2010, o 12:22
Lokalizacja: Pszów
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - - Trening - https://www.ndzw.pl - Trening



Powrót do Na luzie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

cron