kontrola i zatrzymany dowód za swiatła dzienne

Rozmowy bez żadnych ograniczeń. ;)

Moderator: Moderator

kontrola i zatrzymany dowód za swiatła dzienne

Postprzez _hanusek_ » 13 lip 2013, o 21:24

witam.
Wczoraj miałem taki problem gdy zatrzymała mnie policja bo nie spodobały im sie moje swiatła dzienne/
mam zakupiony moduł RL który daje zarówce 30% swiatła i miałem go zamontowanego na swiatła drogowe.

prosze o porade czy mieli racje czy jak to jest ?
Avatar użytkownika
_hanusek_
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 11 gru 2011, o 15:22
Lokalizacja: Lubaczów

kontrola i zatrzymany dowód za swiatła dzienne

 

Postprzez strzeliniasty » 13 lip 2013, o 21:33

mieli racje

po 1 na lampie nie masz wygrawerowanej homologacji dziennych
po 2 szklo ryflowane powoduje pozroszenie swiatla
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez _hanusek_ » 14 lip 2013, o 11:05

szklo czyste nie ryflowane.
zarowka na mijania i drogowe mam h7+h7 - swieci ladnie do wew auta
Avatar użytkownika
_hanusek_
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 11 gru 2011, o 15:22
Lokalizacja: Lubaczów

Postprzez strzeliniasty » 14 lip 2013, o 11:42

homologacja nic wiecej

a po drugie jesli usterka jest to naprawy przy policjancie mogles to rozlaczyc i dowodu by ci nie zabrali a tak masz dodatkowe koszty
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez kamilkol20 » 14 lip 2013, o 12:05

_hanusek_ napisał(a):mam zakupiony moduł RL który daje zarówce 30% swiatła i miałem go zamontowanego na swiatła drogowe.

hmmm nie rozumiem :-|

Po pierwsze jezeli dałeś za te światła 30 zł i nie miałeś homologacji to mierli prawo
Po drugie mogłeś nie mieć prawidłowego podłączenie
no ii odpowiednia wysokośc i szerokość ich zamontowania

Ja na dziennych jezdzę 2,5 roku i bez żadnych problemów co chodzi o przegląd i kontrole policyjne :-)
Avatar użytkownika
kamilkol20
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 25 gru 2010, o 14:32
Lokalizacja: Zamość (LZA .....)

Postprzez Paweu » 14 lip 2013, o 12:37

kamilkol20 napisał(a):Po pierwsze jezeli dałeś za te światła 30 zł i nie miałeś homologacji to mierli prawo


Kolega _hanusek_ miał zamontowany moduł a nie osobne lampy do jazdy dziennej .. także jest różnica. I nie 30 zł tylko 30% :hyhy:

No ale tak jak mówili przedmówcy... Brak homologacji na kloszu lampy , mieli prawo zabrać. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez kamilkol20 » 14 lip 2013, o 13:19

Paweu_mk3 napisał(a):Kolega _hanusek_ miał zamontowany moduł a nie osobne lampy do jazdy dziennej .. także jest różnica. I nie 30 zł tylko 30% :hyhy:


faktycznie sorki zle doczytany temat :-D
Avatar użytkownika
kamilkol20
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 25 gru 2010, o 14:32
Lokalizacja: Zamość (LZA .....)

Postprzez prezesik » 14 lip 2013, o 23:17

Mieli prawo zabrać dowód.

Mam taki moduł zamontowany w lampach H4 w polo II, tylko że w tych lampach nie rzuca się tak w oczy, bo świeci ten sam reflektor, tylko nie świeci włókno mijania a długie :-) Gdzieś na forum jest mój temat z fotami polo na takim module.

Nie wiem który Ty masz model modułu. Ja mam model SD-2, w którym zrobiłem lekki mod - zmieniłem jeden oporniczek i światła nie świecą na pomarańczowo, tylko trochę mocniej. Sprzedający podpowiedział mi który opornik wymienić na jaki.
Jakbyś miał to zamontowane w lampach H4 to by tego tak szybko nie zauważyli.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca


- - -



Powrót do Na luzie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości