mechanika

Rozmowy bez żadnych ograniczeń. ;)

Moderator: Moderator

Postprzez trojeczkaGT » 22 lip 2012, o 23:51

Polecam tez pozbierac mase kartonow z "biedy" czy innego sklepu i odkladac poukladane podzespoly do osobnych kartonow i podpisywac robic zdjecia

np rozbierasz monowtrysk to wkladasz srubki od niego razem z nim do jednego pudelka
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Servo » 10 sie 2012, o 16:58

Jeżeli znasz się na rysunku technicznym i wiesz jak działa silnik i to sobie poradzisz, jak coś to będziesz stałym gościem na forum, a może załóż swój wątek ;-)
Servo
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 25 maja 2012, o 20:08
Lokalizacja: Toruń

Postprzez mroova » 12 sie 2012, o 17:55

killah napisał(a):Założyć już nie bo nie mam kanału ani do czego go przypiąć do sufitu.


Heh nie chwaląc się zbytnio... nie mam ani kanału, ani miejsca do podwieszenia, a udało mi się silnik wydostać z auta i później go wrzucić na swoje miejsce :) Rozebrałem cały przód auta, cały pas przedni, potem odkręciłem śruby łap, podniosłem cały blok i postawiłem motor na klockach. Później już tylko wyjechałem samą budą na zewnątrz garażu :D Namęczyłem się trochę, ale warto było :D
Avatar użytkownika
mroova
Czytacz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 1 sie 2010, o 12:22
Lokalizacja: Pszów
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Servo » 12 sie 2012, o 21:13

Najważniejszy pierwszy krok :-) :ok:
Servo
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 25 maja 2012, o 20:08
Lokalizacja: Toruń

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Na luzie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

cron