Nowe auto, jaki silnik?

Rozmowy bez żadnych ograniczeń. ;)

Moderator: Moderator

Postprzez AdiK__ » 11 paź 2012, o 08:19

Ostatnio borykałem się z takim samym dylematem między 1.8T a 1.9TDI tylko że celuję w Seata Leona który ma w 1.8t - 180KM. Po wielu debatach z wieloma osobami (głownie mechanikami, tunerami, specjalistami od grupy VAG) Decyzja padła na wyżej wspomniane 1.8T. Również chcę aby ten samochód zapierdzelał oscyluje na jakies 250KM +. W 1.8T jest bardzo podatny na tuning a dobrego ARL'a (TDI 150KM) znaleźć w tych czasach graniczy z cudem. Do tej pory zawsze byłem za dieslem bo jest fajny elastyczny czuć moc sceptycznie podchodziłem do benzyny ale mam nadzieję niebawem pojawi się turbo benzynka :)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Postprzez Paweu » 11 paź 2012, o 08:32

AdiK__ napisał(a):Decyzja padła na wyżej wspomniane 1.8T. Również chcę aby ten samochód zapierdzelał oscyluje na jakies 250KM +.


A co z golfem? :cry:

A tak poważnie... Wystrzegaj się pękniętych głowic i cewek zalanych płynem... :ok:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez AdiK__ » 11 paź 2012, o 09:39

Paweu_mk3, jak kupie Leona to golf pójdzie pod młotek ale to akurat nie miejsce na te dyskusje :)

Co do tematu spokojnie siedzę w tym codziennie i wiem na co zwrócić uwagę ;)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Piaggio » 11 paź 2012, o 11:01

fakt faktem dłubnieta turbobenzyna dostarcza ogromnego banana na twarzy! a aby osiągnąc to samo w dieslu trzeba mocno zaingerowac w osprzet i mechanike! Ale- bo zawsze jest jakies ale.... przykład kolegi "AW69" z sasiedniego forum pokazuje ze i w dieslu mozna osiągnąc te 250 koni z silnika 1.9- nomen omen 90 konnego w serii! który na drodze/trasie napewno nie raz przytarl nosa bardzo mocnej turbobenzynie-kwestia tylko przeliczenia siana na mody benzyny/diesla
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez trollu » 11 paź 2012, o 13:16

jak Mk4 to ja bym szukał 2.3 vr5 najlepiej 170KM :hyhy: może nie najszybszy ale sound kozak. a jak nie to 1.8T, każdy silnik ma swoje bolączki ale ogólnie 1.8t uchodzą za pancerne i ludzie kręcą z nich naprawdę wysokie moce
co do BMW - e38 to 7er więc domyślam się że chodzi o e39. z krechy BMW może mieć ciężko bo trochę większe starty napędu i masa ale z rolki i przy wyższych prędkościach różnie może być ;-)
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez bioly21 » 11 paź 2012, o 14:47

znam kolesia odemnie z miasta ktory ma toledo w ARL zmodzone , zeby nie sklamac nie powiem jaki moment ale okolo 210koni , a spalanie 7-8l , napewno mniejszej niz 1.8t w benzynie , woz konkretnie jezdzi , tyle ze jak ktos wczesniej napisal za zdrowego ARL czy to golfa czy seata trzeba miec kolo 20tys a 1.8t znajdziesz duzo taniej
Avatar użytkownika
bioly21
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 15:22
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Na luzie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron