Prośba o opinie nt VW Passata b5FL 2004-2005r

Rozmowy bez żadnych ograniczeń. ;)

Moderator: Moderator

Postprzez strzeliniasty » 12 sty 2013, o 21:17

zgadza sie ale teraz regeneracja turbin juz nie jest az tak kosztowna jak pare lat temu
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

 

Postprzez Paweu » 12 sty 2013, o 21:27

no gaz szybko zweryfikuje czy silnikowi nic nie dolega... ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Stealth » 12 sty 2013, o 23:07

strzeliniasty napisał(a):mam w domu octavie w tdi i przyszlo mi raz wymienic w niej pompowtryski - wtedy zalowalem ze nie kupilem w benzynie


Ja do tej pory chyba bym się na diesla nie zdecydował. Jakoś benzyna lepiej do mnie przemawia.
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Postprzez strzeliniasty » 12 sty 2013, o 23:23

Stealth, nadazyla sie okazja to zawitala w rodzinie

mam rowniez fabie w sedanie i benzynce niby 1.2 ale daje rade :P
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez PiJey88 » 13 sty 2013, o 11:12

Psiakrew napisał(a):Jedyny mankament to gnijące błotniki, ale to chyba standard w B5FL

standard w egzemplarzach powypadkowych, gdy jest oryginalny błotnik w oryginalnym lakierze to nic takiego się nie dzieje, było już kilka B5 u mnie w rodzinie, w żadnym nic takiego nie występowało, niestety jak ktoś kupi sztukę po kolizji łataną nawet w super zakładzie to i tak coś na tym wyjdzie za jakiś czas :dobani:
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Czesio207 » 13 sty 2013, o 13:07

Ja bym był za B5FL 1.9 TDI 130KM i nawet możliwe że to będzie mój drugi samochód ;)
Wszystko o moim golfie --->
Mój samochód ma 160 lat i zaraz mu się urwie zawieszenie ale driftuje nim jak :cenzura:
Avatar użytkownika
Czesio207
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 04:00
Lokalizacja: Racibórz/Nędza

Postprzez AdiK__ » 13 sty 2013, o 14:00

Byłem w podobnej sytuacji tylko że żadna inna marka nie wchodziła w grę oprócz Audi i VW (no ogólnie VAG). Wyszło że kupiłem a4b6 i jak dla mnie jest to samochod przekozacki :) stoi na tej samej płycie podłogowej co b5 fl. 130KM robi swoje, pali nie dużo, komfort jazdy bajeczny nic tylko wsiadać i jeżdzić. Zrezygnuj z 2.0 taka moja rada ;) te silniki lubią pochłaniać olej :) co do zawieszenia to bajki wyssane z palca ;p wcale nie jest aż tak awaryjne jak to wszyscy mówią. Pierwsza zasada - nie hamować na dziurach! Druga - jeśli jeden z wahaczy ma luz, stuka wymienić a nie czekać aż pociągnie za sobą resztę. Biorąc te dwa punkty pod uwage można jeździć i jeździć :) ogólnie - bierz passata a będziesz zadowolony :)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez T@jny1990 » 30 sty 2013, o 02:52

Mam dwa autka na oku tak szczególnie z tym, że jedno jest od prywatnej osoby a drugie od handlarza podaję tu linki:
Prywatny: Barlinek
Handlarz: Gniezno

Dopiero od nast tyg będe mógł zacząć oglądać bo musze jeszcze moja golfina musi 1200 km dobre mnie przewieżć na urlop;) Wybór padl jednak na diesel ponieważ spodobala mi się jego dynamiczność a z informacji od znajomych wcale tak dużo nie pali i koszty miesieczne na paliwo porównywalne z silnikiem 2.0 131km (benzyna :-x ) w gazie... a więc po co mordować silnik i go męczyć gazem jak moge kupić diesel-a tylko wiadomo ryzyko kosztów zwiazanych z pompowtryskami i turbiną ale mysle, że z moim stylem jazdy zbyt szybko nie powinienem jej zamordować :lol: Co powiecie na temat tych aut może ktoś mieszka blisko i mógłby je zobaczyć z bliska czy warto po nie jechać;)
Najmniej groźny pies jest ten co najwięcej szczeka...

=>zmiana zawieszenia na ORI str3<=>kolizyjka str4<=>ORI FRONT str5<=
Moja mała Biała Bestia
Avatar użytkownika
T@jny1990
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 19 lip 2010, o 15:34
Lokalizacja: Mława/Toruń/Neuwied(De)

Postprzez marcinkazimierz » 30 sty 2013, o 06:17

AdiK__ napisał(a):Byłem w podobnej sytuacji tylko że żadna inna marka nie wchodziła w grę oprócz Audi i VW (no ogólnie VAG). Wyszło że kupiłem a4b6 i jak dla mnie jest to samochod przekozacki :) stoi na tej samej płycie podłogowej co b5 fl. 130KM robi swoje, pali nie dużo, komfort jazdy bajeczny nic tylko wsiadać i jeżdzić. Zrezygnuj z 2.0 taka moja rada ;) te silniki lubią pochłaniać olej :) co do zawieszenia to bajki wyssane z palca ;p wcale nie jest aż tak awaryjne jak to wszyscy mówią. Pierwsza zasada - nie hamować na dziurach! Druga - jeśli jeden z wahaczy ma luz, stuka wymienić a nie czekać aż pociągnie za sobą resztę. Biorąc te dwa punkty pod uwage można jeździć i jeździć :) ogólnie - bierz passata a będziesz zadowolony :)


rozumiem ze wczesniej jezdziles golfem? bo jakos mnie komfortem nie powala audi a silnik pd poczekajmy jak bedziesz wymienial wtryskiwacze:)
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Stealth » 30 sty 2013, o 08:52

T@jny1990, jak możesz to sobie podjedź i sprawdź te samochody. Mierniczek lakieru jak masz to weź (w sumie bez tego ja bym nawet nie zaczynał zabawy, bo wiadomo jak szroty mogą być odpicowane). Wersje są widzę najlepiej wyposażone, także to już plus. No i dobrze by było sprawdzić auto w warsztacie. Spód i reszta auta żeby się nie zdziwić, np. że auta to składaki pospawane z czterech innych Passatów.
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Postprzez AdiK__ » 30 sty 2013, o 09:10

T@jny1990, ładne passaty, bogate wersje. Zastanowiłbym się nad tym pierwszym ;) będzie służyć długie lata :)

marcinkazimierz, miałem skodę felicię, miałem passata b4, później był golf, teraz dla ojca kupiliśmy leona, i sobie audi. Jako że golf był na gwincie nie było mowy o komforcie, przesiadłem sie do audi ktore fabrycznie ma -20mm i komfort jest bardzo wysoki. Nie wiem skąd te informacje o pompowtryskach. Siedzę w warsztacie/sklepie 2 lata i zdarzyły się 3 autka w tym okresie na regenerację PD. Dobry olej z normami 505.01 i dobre paliwo - nic im się nie stanie.
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez marcinkazimierz » 30 sty 2013, o 13:24

AdiK__ napisał(a):T@jny1990, ładne passaty, bogate wersje. Zastanowiłbym się nad tym pierwszym ;) będzie służyć długie lata :)

marcinkazimierz, miałem skodę felicię, miałem passata b4, później był golf, teraz dla ojca kupiliśmy leona, i sobie audi. Jako że golf był na gwincie nie było mowy o komforcie, przesiadłem sie do audi ktore fabrycznie ma -20mm i komfort jest bardzo wysoki. Nie wiem skąd te informacje o pompowtryskach. Siedzę w warsztacie/sklepie 2 lata i zdarzyły się 3 autka w tym okresie na regenerację PD. Dobry olej z normami 505.01 i dobre paliwo - nic im się nie stanie.


znaczy nie jezdziłes zadnym wygodnym samochodem:D kolego mam szwagra pasat z tym silnikiem kupiony w polsce w salonie . wlasnie ostania faktura opiewa na 5 tys zl :>
przebieg 230 tys
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Na luzie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

cron